Witam wszystkich, od jakiegoś czasu przeglądam forum, ale w końcu nastał czas abym zabrał głos, poniewaz nie znalazłem tematu z podobnym problemem. Od jakiegoś czasu myślę nad obniżeniem mojej b3 1.6TD i szykuję się do zakupu sprężyn. Ze względu na cenę i jakość wybór padł na Vogtlandy -40mm. Zastanawia mnie jednak jedna rzecz, a mianowicie sprężyny do diesla przeznaczone są też do V6 i R5(w sprzedaży są 2 rodzaje sprężyn). Czy diesel rzeczywiście jest tyle cięższy od rzędowej 4 w benzynie ? W dowodzie wpisana jest masa 1020 kg, więc bliżej to r4 benzynie niż v6 i r5. Temat wynika z mojej obawy o to że samochód z przodu nie obniży się o tyle ile powinien. Jakie jest wasze zdanie na ten temat, zamawiać te do v6,R5 i diesli czy R4 ? Fajnie jeżeli wypowiedziałby się ktoś kto posiada dieselka na tych sprężynkach.
kogmaw00 pisze:W dowodzie wpisana jest masa 1020 kg,
problemem może być to że masa jest nie równo rozłożona - przód-tył, także ja bym się nie do końca sugerował wagą całości. Może się mylę wiec nie mnie ktoś poprawi.
Z drugiej stron sklep powinien Ci sam dobrać odpowiednie.