Witam
Tak jak w temacie sterownik nie podaje wartości oczekiwanej z przepływomierza tylko wyświetla wartość 850mg/r a wartość wykonana na biegu jałowym wacha sie 450-530mg/r
Podobna sytuacja jest odnośnie ciśnienia doładowania wartość zadana jest 1020mbar a wykonana dochdzi do 2400mbar
Brak jakichkolwiek błędów
Samochód dymi , pali więcej ale jedzie wmiare normalnie
Sterownik jest 16bit z wirusem od kostrza .
Jak macie jakies pomysly to byl bym zobowiązany za pomoc
Planuje jeszcze zamontowac oryginalny sterownik , dam znac jaki bedzie efekt
[B4 1.9 tdi 1z] brak wartości zadanej przepływu powietrza
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nie szukaj problemów na siłę tam gdzie ich nie ma .Wartości specyfikacji ,czyli żądane przez kompa ,to sobie tuner może rózne zrobić ,w tym przypadku stała warość żądana dla przepływki 850 to nic nadzwyczajenego bo tak Kostrzu robił .Ciebie interesują wartosci osiągane ,bo one już zależą od sprawnosci osprzętu .Jak chcesz żeby wartości żądane wygladały normalnie ,to musisz podpiać ori kompamaniek887 pisze: sterownik nie podaje wartości oczekiwanej z przepływomierza tylko wyświetla wartość 850mg/r a wartość wykonana na biegu jałowym wacha sie 450-530mg/r
Podobna sytuacja jest odnośnie ciśnienia doładowania wartość zadana jest 1020mbar a wykonana dochdzi do 2400mbar
[ Dodano: 2018-04-18, 19:53 ]
Tu to już sam namieszałeś ,bo żądana wartość doładowania nawet w orginale to 1850 milibarów ,a nie 1020 ,wiec po tuningu w zaleznosci od tego kto go "robił" i czy "ruszał "doładowanie ,czy nie ,to doladowanie może być albo co najmniej tyle co w ori czyli 1850 ,albo więcej czyli np.jak w przypadku jednego z softów Kostrza 2170 milibarów ....i przynajmniej te 1,17 bara powinno ci wtedy turbo bić ...jak bije mniej to wina albo nieszczelnosci ,albo n75 ,albo żle wyregulowanej sztangi od WG ....jak bije wiecej to winy może być n75 ,nieszczelne węzyki do niego ,albo żle wyregulowana sztanga."Odcinka " czyli tryb awaryjny z przeładowania jest również w tuningowym sofcie i zasada jest taka sama jak w orginale ,czyli sterownik wpada w tryb awaryjny po przekroczeniu wartości żądanej o 150milibarów ...czas po którym sterownik "odetnie " to utrzymujące się przekroczenie wartosci żądanej o 150 milibarów przez ok 5 sekundmaniek887 pisze:Podobna sytuacja jest odnośnie ciśnienia doładowania wartość zadana jest 1020mbar a wykonana dochdzi do 2400mbar
ok ale wartość oczekiwana na przepływce powinna rosnąć wraz z obrotami silnika a nie rośnie jest cały czas jednakowa.
a na ciśnieniu doładowania podobnie cały czas 1020 a wykonana wchodzi w przeładowanie co na dłuższej trasie powodowało tryb awaryjny ale jak jeżdżę wokół komina tego nie ma i nie wywala błędów .
Jeżdżę na tym programie kilka lat i nie narzekam natomiast coś jest nie tak i nie bardzo wiem co .
a na ciśnieniu doładowania podobnie cały czas 1020 a wykonana wchodzi w przeładowanie co na dłuższej trasie powodowało tryb awaryjny ale jak jeżdżę wokół komina tego nie ma i nie wywala błędów .
Jeżdżę na tym programie kilka lat i nie narzekam natomiast coś jest nie tak i nie bardzo wiem co .