Audi 80 Avant V6 Daily
Audi 80 Avant V6 Daily
Cześć. Chciałem pokazać co to kilka dni temu udało mi się kupić . Strzał był szybki tel od kolegi z rzeszowa że jest takie a takie autko i kasa +/- taka. Szybka organizacja transportu i pojechałem nastawiony raczej na max oględziny.
Szopa a w niej avant. zagruzowany brudny w srodku kłeby kurzu z wentylacji kurz leciał troche sie przestraszyłem. Odpalił na rys przejażdzka chamulce ok nic nie stuka wrecz jedzie idealnie. napędy nie wyją blokada działa komputer pokazuje. klimatronik działa siedzenia grzeją. lekka negocjacja ceny mnie przekonała.
Jako fan starszych audi nie miałem serca zostawić teog samochodu tam. Cena też wygrała.
Takim sposobem nabyłem fajny model.
Audi 80 B4 Avant 2,6 V6 Quattro. Wyprodukowano 650 sztuk.
Sprawdzona po vinie w ASO.
Silnik: 2,6 V6 + Stag. Brak powazniejszych wycieków. Pracuje równo nie szarpie. krokowy dobry. odśiwerzyć i powienien pożyć.
Napęd: Ori Quattro + blokada dyfra.
Nadwozie: Ori Avant do wymiany błotnik lewy drzwi tylne lewe i klapa bagażnika. + kompleksowe lakierownaie całego samochodu.
Wnętrze: Biała skóra stan średni
komputer pokładowy. Wylany ale mam na zapasie. działa pokazuje wsyztsko
Temp. zewnetrzna.
Klimatronik nowszej generacji. sprawny.
4x szyby w prądzie sprawne.
szyberdach elektryczny. sprawny
podgrzewane fotele sprawne
Roboty troche mam z tym samochodem. plan na ten rok.
Napędy do rewizji
silnik do rewizji powieszchownie usuniecie drobnych wycieków odswierzenie pod maska
dobicie klimatyzacji + odgrzybianie
reanimacja wnetrza. wstepnie nowa tapicerka.
Lakierowanie całego samochodu + wymiana trzch elementów
wymiana zderzaków na pakiet quattro
Soczewki na przód i lampy USA na tył
Dobre koło 17-18"
Zawieszenie gwintowane
Czy się uda czas pokaże. lakier zostaje na sam koniec. Mam nadzieje że dostanie drugie życie
Szopa a w niej avant. zagruzowany brudny w srodku kłeby kurzu z wentylacji kurz leciał troche sie przestraszyłem. Odpalił na rys przejażdzka chamulce ok nic nie stuka wrecz jedzie idealnie. napędy nie wyją blokada działa komputer pokazuje. klimatronik działa siedzenia grzeją. lekka negocjacja ceny mnie przekonała.
Jako fan starszych audi nie miałem serca zostawić teog samochodu tam. Cena też wygrała.
Takim sposobem nabyłem fajny model.
Audi 80 B4 Avant 2,6 V6 Quattro. Wyprodukowano 650 sztuk.
Sprawdzona po vinie w ASO.
Silnik: 2,6 V6 + Stag. Brak powazniejszych wycieków. Pracuje równo nie szarpie. krokowy dobry. odśiwerzyć i powienien pożyć.
Napęd: Ori Quattro + blokada dyfra.
Nadwozie: Ori Avant do wymiany błotnik lewy drzwi tylne lewe i klapa bagażnika. + kompleksowe lakierownaie całego samochodu.
Wnętrze: Biała skóra stan średni
komputer pokładowy. Wylany ale mam na zapasie. działa pokazuje wsyztsko
Temp. zewnetrzna.
Klimatronik nowszej generacji. sprawny.
4x szyby w prądzie sprawne.
szyberdach elektryczny. sprawny
podgrzewane fotele sprawne
Roboty troche mam z tym samochodem. plan na ten rok.
Napędy do rewizji
silnik do rewizji powieszchownie usuniecie drobnych wycieków odswierzenie pod maska
dobicie klimatyzacji + odgrzybianie
reanimacja wnetrza. wstepnie nowa tapicerka.
Lakierowanie całego samochodu + wymiana trzch elementów
wymiana zderzaków na pakiet quattro
Soczewki na przód i lampy USA na tył
Dobre koło 17-18"
Zawieszenie gwintowane
Czy się uda czas pokaże. lakier zostaje na sam koniec. Mam nadzieje że dostanie drugie życie
Ja bym schował do szopy i pokazał dopiero w sierpniu.Heniek22 pisze:Mzet, w sierpniu się żenie. Ciekawe co zrobi moja jak sie dowie że mam juz drugą
..to tak żartem oczywiście
Powiedz, że jeden jest dla niej. Może nawet wybrać który
Ogólnie auto ciekawe. Jako 'daily' to będzie czysta przyjemność z jazdy.
W innym temacie pytałem co było przyczyną zgasniecia mi samohodu w trasie. Działało tylko podświetlenie deski i clinatronic. Okazała się kostka w stacyjce. Ktoś ją wymienił i za słabo docisnol . W końcu się poluzowala.
Aktualnie czasu mało z competition wyleciał ABC i poszedł na przymiarke 2.2t . Do Avanta odswierzam serce. ABC dostaje kmpl remont. + rewizja i odswierzenie napędów. Blok i głowice wysyłam na rewizję do dziak motorsport. Wykonają pomiar i potem adekwatna obróbkę. Docelowo chce żeby silnik jeździł na syntetyku. Wyje mi skrzynią mam nadzieję że uda się ją odratowac. Kiedy silnik będzie gotowy demontuje cały zawias który też idzie do remontu i docelowo po zbierznosci chce mieć auto technicznie igle. Zamówiłem też nowe chłodnice wody i klimy + nagrzewnica. Do rewizji oddam jeszcze kompresor i Mam nadzieję że climatronic będzie smigal jak złoto.
[ Dodano: 2017-05-17, 22:29 ]
Dzisiaj na garaż wjechało takie coś .... w sumie jako wielki fan " 5 Zylinder " kusi mnie żeby zapodać to do avanta a że Vki jeszcze nie wysłałem do obróbki to nic nie stoi mi na przeszkodzie Wiem Wiem To VRa .... Ale "5 zylinder"
[ Dodano: 2018-04-17, 09:37 ]
Siemanko. Trochę temat ucichł a auto jak jeździło tak jeździ i wozi mi dupe cały czas mimo że powoli zaczyna wołać o pomstę do nieba.
W międzyczasie wujek który pracuje w ASO audi posprawdzał mi mój model dość dokładnie i wszystko by się zgadzało oprócz jednej rzeczy. Silnik w tym samochodzie wychodzi 2,8 V6 a nie 2,6 co by się zgadzało z wyprodukowanymi 650sztukami tego wozu nawet klapa z tyłu ma 2,8 V6 ALE w dowodzie czy papierach nie ma wzmianki o zmianie silnika i jest V6. Nie wiem jak to rozumieć. Ktoś zmienił 2,6 i skończył się dowód i nowy wyszedł już z 2,6 ??
W każdym razie mam od ok 8 miesięcy dwóch klientów na to auto którzy usilnie mnie namawiają do sprzedaży + cała rodzina i znajomi ... to mnie utwierdza w fakcie że na pewno go nie sprzedam. Po kombinacjach z VR5 i 2,8 ACK 30V doszedłem do wniosku że nie spierdziele tego auta i zostawię go w oryginale ALE interesuje mnie to 2.8 teraz pytanie. Silnik konstrukcyjnie jest ten sam. Czy jeżeli kupię goły słupek 2,8 To osprzęt z 2,6 podejdzie tylko pytanie czy kolektor ssący jest taki sam ?? czy wystarczy przewalić osprzęt i ECU i będzie grać ? Kolejna sprawa mam jeszcze ABC w garażu i widzę że tam gdzie jest przepustnica przy max. położeniu ABC ma krańcówkę 1pin która jest włączana przy max otwarciu przepustnicy ktoś wie co to jest ?? Bo np. w 2,6 tego nie mam i zastanawiam się czy taki swap jest P&P żeby AC BC działało tak jak działa teraz bez zarzutu.
Aktualnie czasu mało z competition wyleciał ABC i poszedł na przymiarke 2.2t . Do Avanta odswierzam serce. ABC dostaje kmpl remont. + rewizja i odswierzenie napędów. Blok i głowice wysyłam na rewizję do dziak motorsport. Wykonają pomiar i potem adekwatna obróbkę. Docelowo chce żeby silnik jeździł na syntetyku. Wyje mi skrzynią mam nadzieję że uda się ją odratowac. Kiedy silnik będzie gotowy demontuje cały zawias który też idzie do remontu i docelowo po zbierznosci chce mieć auto technicznie igle. Zamówiłem też nowe chłodnice wody i klimy + nagrzewnica. Do rewizji oddam jeszcze kompresor i Mam nadzieję że climatronic będzie smigal jak złoto.
[ Dodano: 2017-05-17, 22:29 ]
Dzisiaj na garaż wjechało takie coś .... w sumie jako wielki fan " 5 Zylinder " kusi mnie żeby zapodać to do avanta a że Vki jeszcze nie wysłałem do obróbki to nic nie stoi mi na przeszkodzie Wiem Wiem To VRa .... Ale "5 zylinder"
[ Dodano: 2018-04-17, 09:37 ]
Siemanko. Trochę temat ucichł a auto jak jeździło tak jeździ i wozi mi dupe cały czas mimo że powoli zaczyna wołać o pomstę do nieba.
W międzyczasie wujek który pracuje w ASO audi posprawdzał mi mój model dość dokładnie i wszystko by się zgadzało oprócz jednej rzeczy. Silnik w tym samochodzie wychodzi 2,8 V6 a nie 2,6 co by się zgadzało z wyprodukowanymi 650sztukami tego wozu nawet klapa z tyłu ma 2,8 V6 ALE w dowodzie czy papierach nie ma wzmianki o zmianie silnika i jest V6. Nie wiem jak to rozumieć. Ktoś zmienił 2,6 i skończył się dowód i nowy wyszedł już z 2,6 ??
W każdym razie mam od ok 8 miesięcy dwóch klientów na to auto którzy usilnie mnie namawiają do sprzedaży + cała rodzina i znajomi ... to mnie utwierdza w fakcie że na pewno go nie sprzedam. Po kombinacjach z VR5 i 2,8 ACK 30V doszedłem do wniosku że nie spierdziele tego auta i zostawię go w oryginale ALE interesuje mnie to 2.8 teraz pytanie. Silnik konstrukcyjnie jest ten sam. Czy jeżeli kupię goły słupek 2,8 To osprzęt z 2,6 podejdzie tylko pytanie czy kolektor ssący jest taki sam ?? czy wystarczy przewalić osprzęt i ECU i będzie grać ? Kolejna sprawa mam jeszcze ABC w garażu i widzę że tam gdzie jest przepustnica przy max. położeniu ABC ma krańcówkę 1pin która jest włączana przy max otwarciu przepustnicy ktoś wie co to jest ?? Bo np. w 2,6 tego nie mam i zastanawiam się czy taki swap jest P&P żeby AC BC działało tak jak działa teraz bez zarzutu.
Po wczorajszej rozmowie przy piwku doszliśmy ze znajomym do wniosku że nie ma sensu kaleczyć tego auta rzeczami które nie do końca mogą działać. Natomiast zastanawiam się nad jedną rzeczą też nie do końca wiadomo czy dobrą.... mam pełny pakiet S2 do avanta łącznie z blendą i lampami przód tył. Czy nie wyremontować silnika wymienić mu chłodnice parowniki itp. nabić klime i zostawić to w seri a z zewnątrz czy nie dołożyć mu całego pakietu S2. Zawsze mogę zdjąć S2 i założyć stare zderzaki lampy i blende.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1064
- Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
- Imię: Łukasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Rumia
Też jestem tego zdania, chociaż z moim miałem też czasami jakieś dziwne pomysły i na szczęście żaden z nich nie został zrealizowany. V6 wygląda samo w sobie już dobrze. A szpeja S2 zawsze jakby co sprzedasz. Za kilka lat może nawet za drugie tyle.
Ja wiem, że przy naszych spoko autkach czasami pojawiają się jakieś idee, ale jakoś zaczynam coraz częściej obstawiać za oryginałem ew. jakaś klima czy halogeny - generalnie coś co bardzo istotnie wspomaga podróż, ale nie zmienia istotnie fury.
Ja wiem, że przy naszych spoko autkach czasami pojawiają się jakieś idee, ale jakoś zaczynam coraz częściej obstawiać za oryginałem ew. jakaś klima czy halogeny - generalnie coś co bardzo istotnie wspomaga podróż, ale nie zmienia istotnie fury.
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
Wskrześ to AAH. Dla ACK szkoda zachodu. Mocy nie za wiele więcej a klocek dużo cięższy i problematyczny niż AAH. Jeśli robisz serię to zrób mu porting głowic i przy okazji dopręż go. Rozwierć przepustnicę lub zmień na większą i wystrój na jakiejś świni. Te 20ps powinieneś uzyskać lekko.
PS. Masz może wymiary tego VR5 i ile waży? Jestem ciekaw jaka jest różnica między nim a 07K.
PS. Masz może wymiary tego VR5 i ile waży? Jestem ciekaw jaka jest różnica między nim a 07K.
Jozeph32, Tutaj masz racje że w razie wypadku byłoby mega szkoda. Chociaż kusi żeby to posadzić założyć fajne koło i pakiet z S2.
Audi Sport, Właśnie nie mam AAH tylko w garażu mam ABC kmpl którego mógłbym poskładać w międzyczasie i potem tylko cyk przerzucić i tutaj panowie mega prośba dla was. Czy jeżeli tak jak teraz mam tego słabszego 2,6 i przygotuje ABC z ECU to wszystko będzie P&P ? Czy są jakieś inne kable ? Widzę już różnice w jednym kablu do przepustnicy w ABC jest taka krańcówka 1pin która jest naciskana przy pełnym otwarciu przepustnicy.
Audi Sport, Właśnie nie mam AAH tylko w garażu mam ABC kmpl którego mógłbym poskładać w międzyczasie i potem tylko cyk przerzucić i tutaj panowie mega prośba dla was. Czy jeżeli tak jak teraz mam tego słabszego 2,6 i przygotuje ABC z ECU to wszystko będzie P&P ? Czy są jakieś inne kable ? Widzę już różnice w jednym kablu do przepustnicy w ABC jest taka krańcówka 1pin która jest naciskana przy pełnym otwarciu przepustnicy.