Witam, audi sprowadzona z Niemiec, po odpaleniu strasznie pukała, rozebralem i walki ze szklankami do wyrzucenia, sitko przytkane
Zamierzam podmienić walki i wsadzić nowe szklanki i tu moje pytanie
Czy 2.6 ABC zmieniał się jakoś w latach produkcji czy walki w każdym roku produkcji są jednakowe?
[B4 2.6 ABC] zatarte wałki i szklanki
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4659
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Chyba od modelu rocznikowego 1995 (zaczyna się wrzesień 1994) dla cabrio to stary wałek skończył się na numerze vin: 8G-S-001 302 od 8G-S-001 303 był nowy.
Była zmiana wałków, zmieniły się też grubość trzonka zaworu z 8mm na 7mm.
http://www.oemepc.com/audi/part_single/ ... ng/e#sec_8
[ Dodano: 2018-04-24, 10:33 ]
Zobacz czy zworki olejowe w głowicy się nie rozpadły bo one często powodują spadek ciśnienia oleju.
Była zmiana wałków, zmieniły się też grubość trzonka zaworu z 8mm na 7mm.
http://www.oemepc.com/audi/part_single/ ... ng/e#sec_8
[ Dodano: 2018-04-24, 10:33 ]
Zobacz czy zworki olejowe w głowicy się nie rozpadły bo one często powodują spadek ciśnienia oleju.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
https://photos.app.goo.gl/3z4CqPBvRdzMuP722
Tak to wygląda u mnie, wymiana wałków ze szklankami wystarczy czy ma ktoś jakąś radę?
Tak to wygląda u mnie, wymiana wałków ze szklankami wystarczy czy ma ktoś jakąś radę?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4659
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
No ja i Jozeph32, pisaliśmy o zaworkach olejowych w głowicach numer części 078103363P dostępne chyba tylko w ASO w cenie około 100zł za sztukę. Stare zwykle się rozpadają przy próbie wykręcenia.
Numer 19 na tym rysunku: http://www.oemepc.com/audi/part_single/ ... g/e#sec_19
[ Dodano: 2018-05-01, 10:07 ]
Ktoś chyba musiał tym twoim silnikiem jeździć bez wymiany oleju albo słabym oleju albo go dobrze przegrzał że taki brudny w środku.
Numer 19 na tym rysunku: http://www.oemepc.com/audi/part_single/ ... g/e#sec_19
[ Dodano: 2018-05-01, 10:07 ]
Ktoś chyba musiał tym twoim silnikiem jeździć bez wymiany oleju albo słabym oleju albo go dobrze przegrzał że taki brudny w środku.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Mi się udało wykręcić i naprawićmaciek889 pisze:No ja i Jozeph32, pisaliśmy o zaworkach olejowych w głowicach numer części 078103363P dostępne chyba tylko w ASO w cenie około 100zł za sztukę. Stare zwykle się rozpadają przy próbie wykręcenia.
Jeżeli wszystko jest w takim stanie to coś mi się wydaje że nawet po wymianie na nowe szklanki i tak je będzie słychać bo gniazda już się na pewno wyrobiły
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga