[B4 1.9 1Z] Problem z kierunkowskazami i awaryjnymi.
[B4 1.9 1Z] Problem z kierunkowskazami i awaryjnymi.
Witam. Mam problem z brakiem kierunkowskazów i awaryjnych. Po włączeniu kierunkowskazów lub awaryjnych jest charakterystyczne jedno cyknięcie w przekaźniku, więc prąd do niego dochodzi. Zaznaczę, że zimową porą miałem podobny problem. Wymieniłem wtedy przerywacz i problem ustąpił dopiero kolejnego dnia rano. Światła obrysowe działają, mijania również więc problem nie tkwi w manetce. Bezpieczniki sprawdzone , więc proszę o pomoc . Jazda autem bez kierunkowskazów to proszenie się o kłopoty Dziękuję, pozdrawiam !
Założyłem nowy FEBI. Generalnie kupiłbym nowy , ale jeśli okaże się, że to nie to to będę stratny. Dlatego pytam, co tam jeszcze mogło się zepsuć. Prąd do niego dochodzi bo cyka
Ostatnio zmieniony 09 maja 2018, 10:17 przez Dawid1995, łącznie zmieniany 1 raz.
Po wymianie przekaźnika problem ustąpił. Dzięki wielkie za pomoc Jarewa, Pozdrawiam!
[ Dodano: 2019-06-04, 11:37 ]
Witam. Niestety problem powrócił już kilkukrotnie.. Kierunki raz działają, raz nie. Podkładałem nowy przerywacz, problem nie ustępuje. Zakładałem nowy włącznik kierunkowskazów, nadal nic. Nie działają również awaryjne, natomiast działają obrysówki. Po zmostkowaniu 49 i 49a , kierunki również nie świecą światłem jednostajnym. Bezpiecznik jest w porządku. Umówiłem się na wizytę u elektryka ale wtedy działały jak na złość. Ma ktoś jakiś pomysł? Czy może być to licznik, tj. żarówki w nim? Układ jest połączony?
[ Dodano: 2019-06-04, 11:37 ]
Witam. Niestety problem powrócił już kilkukrotnie.. Kierunki raz działają, raz nie. Podkładałem nowy przerywacz, problem nie ustępuje. Zakładałem nowy włącznik kierunkowskazów, nadal nic. Nie działają również awaryjne, natomiast działają obrysówki. Po zmostkowaniu 49 i 49a , kierunki również nie świecą światłem jednostajnym. Bezpiecznik jest w porządku. Umówiłem się na wizytę u elektryka ale wtedy działały jak na złość. Ma ktoś jakiś pomysł? Czy może być to licznik, tj. żarówki w nim? Układ jest połączony?
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Nie to nie licznik. Biorąc pod uwagę to co piszesz 49,49a masz gdzieś słaby styk czyli cała instalacja zasilania migac. Jest cieplej idlatego powróciło.
Podejrzenie na wtyke przycisku awaryjnych lub sam włącznik. Odmienił byś go.
Podejrzenie na wtyke przycisku awaryjnych lub sam włącznik. Odmienił byś go.
Ostatnio zmieniony 04 cze 2019, 11:50 przez Jarewa, łącznie zmieniany 1 raz.
Tylko gdzie tego szukać? W podstawie bezpiecznika prąd jest, natomiast na 49 oraz 49a nie ma. Dokąd idzie 31 (masa)?Jarewa pisze:Biorąc pod uwagę to co piszesz 49,49a masz gdzieś słaby styk
Dodam , że podświetlenie włącznika świateł awaryjnych działa, więc tam napięcie dochodzi.
[ Dodano: 2019-06-04, 11:53 ]
Jarewa, Włącznik też zdjąłem, wyczyściłem kostkę i nic.
Więc idę dłubać, dam znać jak coś się wyjaśni, dzięki za pomoc.
[ Dodano: 2019-06-04, 14:02 ]
Rozebrałem, poczyściłem, złożyłem, działał jakieś 30 sekund. Rozebrałem ponownie, złożyłem i znów działa. Ciekawe jak długo. W każdym razie zapewne winny jest włącznik świateł awaryjnych, jeśli problem się powtórzy, poszukam jakiejś używki. Dzięki Jarewa,
[ Dodano: 2019-06-07, 20:47 ]
Po wymianie włącznika awaryjnych na używkę problem ustąpił. Dzięki raz jeszcze Jarewa, .
[ Dodano: 2019-06-04, 14:02 ]
Rozebrałem, poczyściłem, złożyłem, działał jakieś 30 sekund. Rozebrałem ponownie, złożyłem i znów działa. Ciekawe jak długo. W każdym razie zapewne winny jest włącznik świateł awaryjnych, jeśli problem się powtórzy, poszukam jakiejś używki. Dzięki Jarewa,
[ Dodano: 2019-06-07, 20:47 ]
Po wymianie włącznika awaryjnych na używkę problem ustąpił. Dzięki raz jeszcze Jarewa, .