[B4 1.9 1Z] Szarpie, traci moc i bierze olej
[B4 1.9 1Z] Szarpie, traci moc i bierze olej
Witam, od jakiegoś czasu mam problem z moim autkiem. Mianowicie podczas jazdy co jakiś czas czuć pojedyncze szarpnięcie. Nie ważne który bieg, silnik potrafi się zająkać nawet na biegu jałowym. Założyłem niedawno nowe filtry oleju, powietrza i nie pomogło. Wtrysk sterujący pokazuje wartość 94 omy. Poza tym czasami traci moc tak jakby turbinę odłączyło... zdarza się że nie ma czym wyprzedzić, dopiero po chwili odzyskuje power. Luzów na turbinie nie stwierdziłem, gruszka chodzi przewody nie popękane. W dodatku ostatnio zaczęła brać olej i to dosyć sporo bo ponad 1l/1000km. Na wiosnę były wymieniane uszczelniacze zaworowe, brak wycieków. Co mogę jeszcze sprawdzić? jaka może być przyczyna?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 334
- Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
- Lokalizacja: Siedlce
Re: Szarpie, traci moc i bierze olej
Podpiąć VAG'a i jeśli jest winny wtrysk sterujący to napewno będzie błąd, też miałem takie szarpnięcie chwilowe w czasie jazdy, po wykasowaniu błędu narazie spokój.borys125 pisze:Witam, od jakiegoś czasu mam problem z moim autkiem. Mianowicie podczas jazdy co jakiś czas czuć pojedyncze szarpnięcie. Nie ważne który bieg, silnik potrafi się zająkać nawet na biegu jałowym. Założyłem niedawno nowe filtry oleju, powietrza i nie pomogło. Wtrysk sterujący pokazuje wartość 94 omy. Poza tym czasami traci moc tak jakby turbinę odłączyło... zdarza się że nie ma czym wyprzedzić, dopiero po chwili odzyskuje power. Luzów na turbinie nie stwierdziłem, gruszka chodzi przewody nie popękane. W dodatku ostatnio zaczęła brać olej i to dosyć sporo bo ponad 1l/1000km. Na wiosnę były wymieniane uszczelniacze zaworowe, brak wycieków. Co mogę jeszcze sprawdzić? jaka może być przyczyna?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Opornosć nie ma nic do szarpania bo to tylko obwód cewki ...sterujacy szarpie zawsze z powodu "mechanicznego " czyli wyrobione gniazdo trzpienia który "chodzi " wewnątrz cewki .Sprawdzanie opornosci to żaden test czy sterujący sprawny czy nie ,bo jedyne co można w ten sposób sprawdzić to czy cewka ma obwód czy nie ... przerwany obwód cewki sterującego to nie dający się skasować bład G 80 na vagau ...."szarpań " zwykle w błedach na vagu nie widać ...borys125 pisze:Może być wtrysk walnięty mimo że oporność w normie?