[2.0 ABK LPG] Problem z odpalaniem
-
- Forum Audi 80
- Posty: 9
- Rejestracja: 21 sty 2018, 15:35
- Lokalizacja: Bydgoszcz
[2.0 ABK LPG] Problem z odpalaniem
Witam,mam pewien problem ze swoją 80b4 abk,mianowicie auto zazwyczaj po jeżdżeniu kilku godzinnym (chociaż nie zawsze) nieważne czy chce odpalić na pb czy lpg,dostaje jakby czkawki, odpalam wciskam lekko gaz i zaczyna się dławienie po czym auto gaśnie,kilka razy muszę tak sobie pokręcić żeby odpalić,czasem bywa tak,gdy wciskam pedał gazu obroty dochodzą do 2/3tys i zaczyna się robić ta sama czkawka. Ktoś może ma jakieś sugestie ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 9
- Rejestracja: 21 sty 2018, 15:35
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
a no to wszystko jasne. Temat nieraz opisywany i raczej nie tani w naprawie.Szatanznrd pisze:Niedawno kupiłem ten bolid,gaz jest chyba pierwszej generacji bo na "śrubkę". Strzała mógł dostać..PieterB pisze:Szatanznrd, jaki gaz? Nie było strzałów w dolot?
ps bolidem bym tego nie nazwał akurat w tym przypadku
-
- Forum Audi 80
- Posty: 9
- Rejestracja: 21 sty 2018, 15:35
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
Przepływa zapewne ale najpierw znajdź powód tego wystrzału. Bo przepływki nie są tanie a możesz nową(uzywke ) załatwić raz dwa.
Sprawdź czy klapa chodzi bez zacięć.
Dobrze by było zrobić diagnostykę vagiem i sprawdzić elektrozawory czy nie przepuszczają.
Sprawdź czy klapa chodzi bez zacięć.
Dobrze by było zrobić diagnostykę vagiem i sprawdzić elektrozawory czy nie przepuszczają.
Ostatnio zmieniony 18 maja 2018, 09:45 przez Pieterb, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 9
- Rejestracja: 21 sty 2018, 15:35
- Lokalizacja: Bydgoszcz
-
- Forum Audi 80
- Posty: 9
- Rejestracja: 21 sty 2018, 15:35
- Lokalizacja: Bydgoszcz
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1064
- Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
- Imię: Łukasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Rumia
Czujnik Halla z reguły szwankuje po nagrzaniu. Po ostygnięciu powinien normalnie odpalić.
Dbaj o układ WN i pełną sprawność elektroniki wtrysku. Jak nie ma klapy przeciwwybuchowej to załóż. Inaczej będziesz wyrzucał pieniądze przez tę instalację.
Czy regulator ciśnienia paliwa (obecność paliwa w jego wężyku) kolega sprawdzał?
Dbaj o układ WN i pełną sprawność elektroniki wtrysku. Jak nie ma klapy przeciwwybuchowej to załóż. Inaczej będziesz wyrzucał pieniądze przez tę instalację.
Czy regulator ciśnienia paliwa (obecność paliwa w jego wężyku) kolega sprawdzał?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 9
- Rejestracja: 21 sty 2018, 15:35
- Lokalizacja: Bydgoszcz
h/k pisze:Czujnik Halla z reguły szwankuje po nagrzaniu. Po ostygnięciu powinien normalnie odpalić.
Dbaj o układ WN i pełną sprawność elektroniki wtrysku. Jak nie ma klapy przeciwwybuchowej to załóż. Inaczej będziesz wyrzucał pieniądze przez tę instalację.
Czy regulator ciśnienia paliwa (obecność paliwa w jego wężyku) kolega sprawdzał?
Właśnie auto zaczyna szwankować po dłuższym jeżdżeniu,postoi godzinę czy dwie i mogę odpalić. Klapka została teraz odklejona przeze mnie,gdyż poprzedni magik ją zakleił. Nie sprawdzałem regulatora paliwa.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1064
- Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
- Imię: Łukasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Rumia
Wydaje mi się, że to bardziej jednak wskazuje czujnik Halla, ale niech ktoś inny potwierdzi. Jeszcze bym sprawdził, czy jest iskra w momencie występowania awarii (uwaga na wysokie napięcie).Szatanznrd pisze:Właśnie auto zaczyna szwankować po dłuższym jeżdżeniu,postoi godzinę czy dwie i mogę odpalić.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 9
- Rejestracja: 21 sty 2018, 15:35
- Lokalizacja: Bydgoszcz