[2.0 ABK LPG] Problem z "kopceniem" / przegląd aut
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1064
- Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
- Imię: Łukasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Rumia
A takie coś?
http://allegro.pl/audi-80-b3-b4-1-6-1-8 ... 55631.html
http://allegro.pl/katalizator-audi-80-2 ... 03130.html
Przecież są 2 lata gwarancji. Szczególnie ta druga aukcja wydaje się bardziej konkretna (100% pozytywnych opinii, i to też o katalizatorach do starszych aut). Czemu by nie spróbować, w razie czego pewnie bez problemu można reklamować czy zwrócić.
Tylko, czy ten katalizator zamiennik ABT=ABK? Przynajmniej według ETKI oryginały są inne...
http://pl.realoem.me/Audi/RDW/A80/1995/ ... 253/253055
http://allegro.pl/audi-80-b3-b4-1-6-1-8 ... 55631.html
http://allegro.pl/katalizator-audi-80-2 ... 03130.html
Przecież są 2 lata gwarancji. Szczególnie ta druga aukcja wydaje się bardziej konkretna (100% pozytywnych opinii, i to też o katalizatorach do starszych aut). Czemu by nie spróbować, w razie czego pewnie bez problemu można reklamować czy zwrócić.
Tylko, czy ten katalizator zamiennik ABT=ABK? Przynajmniej według ETKI oryginały są inne...
http://pl.realoem.me/Audi/RDW/A80/1995/ ... 253/253055
Udało się temat załatwić. Starszy diagnosta podszedł odpowiednio do tematu (pobawiliśmy się mieszanką) i autko przeszło przegląd Tak czy inaczej remont silnika nie ominie, coś mi zaczynają (chyba zawory) czasem trochę klekotać. Ale to już na spokojnie. Dziękuję wszystkim za pomoc ! A co do katalizatorów, nie ufam "uniwersalnemu". Dlatego wszystko co ładuje w autko to dedykowane, oryginał. Jedynie boli czasem cena.. Teraz szukam czujnika halla ;D
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1064
- Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
- Imię: Łukasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Rumia
No i dobrze. A wróciłeś potem do optymalnych ustawień mieszanki?Udało się temat załatwić. Starszy diagnosta podszedł odpowiednio do tematu (pobawiliśmy się mieszanką) i autko przeszło przegląd
Czasami jest to trudne, acz pewne części powinny być oryginalne lub maksimum zbliżone do fabrycznych, bo inaczej auto traci z pierwotnego charakteru (np. układ wydechowy czy poduszki silnika i skrzyni). Dobrze, że do 80 B4 2.0 dobrych części jest jeszcze dużo. Z mojej perspektywy kupno uniwersalnego katalizatora to nic takiego złego o ile naprawdę zadziała, bo o dobry oryginał może być bardzo ciężko.Kyo pisze:Dlatego wszystko co ładuje w autko to dedykowane, oryginał.
Mam to samo i chyba u mnie się skończy jedynie na gumkach zaworowych i hydropopychaczach. No i z 10W40 mam zamiar przejść na 5W40 lub 5W50 - zimowe rozruchy są dla rozrządu bardzo męczące i to jednak mocno słychać...Kyo pisze: Tak czy inaczej remont silnika nie ominie, coś mi zaczynają (chyba zawory) czasem trochę klekotać. Ale to już na spokojnie.
Wrócił do optymalnych. Wymienił dodatkowo gumy pod saniami, bo zwrócili mi na to uwagę, że już trochę zużyte Teraz szykuję się do naprawy szyberdachu ( guma oddzielająca szyberdach od dachu ) zarosła mchem i skruszyła się. Tylko nie wiem czy da się wymienić sama uszczelkę czy muszę całą klapę wymieniać.
Na szczęście mam "dostawce" oryginalnych części do audi 80, 30 km ode mnie, więc mogę naprawiać na oryginalnych częściach
Na szczęście mam "dostawce" oryginalnych części do audi 80, 30 km ode mnie, więc mogę naprawiać na oryginalnych częściach