[80 B3] Zamiana silnika na 1.6
-
- Forum Audi 80
- Posty: 22
- Rejestracja: 26 gru 2007, 00:15
[80 B3] Zamiana silnika na 1.6
Mam pytanie posiadam Audi 80 B3, która ma aktualnie silnik 1.8 NE 90KM + GAZ to czy będzie jechać jak włoży sie do niej silnik 1.6 od golfa II PN 70 KM??? Jechać to mam na myśli czy będzie czuć duuużą różnice??? Może ktoś śmiga Audi z silnikiem 70KM? To proszę o opinie. Bo może to za mała moc jak na taką budę.
kolego ja mam audi b3 51Kw .. to jest ok 70 km .. nie narzekam ale mogło by być lepiej.silmik daje rade ale mysle ze jesli masz 90Km w 1.8 w dodatku w gazie .. nie warto zamieniać.jesli jest Twoj silnik uszkodzony radze kupic jeszcze jeden taki sam, zastanawiam sie czy nie bedzie problemu z przełożeniem tego silnika z golfa. jesli chcesz mieć 70 kucy to napewno nie bedziesz tak zadowlony jak z 90. spalanie zadna rewelka no i osiagio gorsze ale ogolnie nie jest źle..
-
- Forum Audi 80
- Posty: 22
- Rejestracja: 26 gru 2007, 00:15
Witam Cię
Moim zdaniem poszukaj takiego silnika jak masz.Osobiście co do 1.6 nie mam nic lecz różnica będzie napewno w mocy.No i właśnie jeśli ten masz za frikooo to czy nie przełoży się to na dużo większe koszty przy wymianie niż wstawić taki sam bez bawienia się.Patrząc na ceny takich silników nie są to duże koszty.Niewiem ile chcesz wydać na tą zmiane ale myśle że wstawiając taki sam zyskasz więcej niż stracisz .Pozdrawiam
Moim zdaniem poszukaj takiego silnika jak masz.Osobiście co do 1.6 nie mam nic lecz różnica będzie napewno w mocy.No i właśnie jeśli ten masz za frikooo to czy nie przełoży się to na dużo większe koszty przy wymianie niż wstawić taki sam bez bawienia się.Patrząc na ceny takich silników nie są to duże koszty.Niewiem ile chcesz wydać na tą zmiane ale myśle że wstawiając taki sam zyskasz więcej niż stracisz .Pozdrawiam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 22
- Rejestracja: 26 gru 2007, 00:15
Do goldi j51:
Wymieniałem uszczelkę pod głowicą no i oczywiście była planowana i sprawdzona szczelność, był sprawdzany kolektor ssący, a to wszystko po to bo woda mi ubywała. A poza tym wymieniłem też nagrzewnice. Po złożeniu wszystkiego okazuje się że dalej jest coś nie tak. Bo od trzech dni jak jeżdżę to dopiero dzisiaj układ się nie zapowietrzał podczas jazdy i nie wiem czy się jeszcze nie zapowietrzy, poza tym muszę mieć około 2000 obr żeby nagrzewnica się nagrzewała bo inaczej jak mam włączony wentylator w samochodzie to dmucha mi zimne powietrze zauważyłem to jak stałem dzisiaj w korkach. I nie wiem dlaczego tak sie dzieje, a pompa wody nie może być bo po założeniu innej było tak samo. I nie wiem czy nie ma problemów z blokiem w takim razie.
Wymieniałem uszczelkę pod głowicą no i oczywiście była planowana i sprawdzona szczelność, był sprawdzany kolektor ssący, a to wszystko po to bo woda mi ubywała. A poza tym wymieniłem też nagrzewnice. Po złożeniu wszystkiego okazuje się że dalej jest coś nie tak. Bo od trzech dni jak jeżdżę to dopiero dzisiaj układ się nie zapowietrzał podczas jazdy i nie wiem czy się jeszcze nie zapowietrzy, poza tym muszę mieć około 2000 obr żeby nagrzewnica się nagrzewała bo inaczej jak mam włączony wentylator w samochodzie to dmucha mi zimne powietrze zauważyłem to jak stałem dzisiaj w korkach. I nie wiem dlaczego tak sie dzieje, a pompa wody nie może być bo po założeniu innej było tak samo. I nie wiem czy nie ma problemów z blokiem w takim razie.
- goldi j51
- Forum Audi 80
- Posty: 3625
- Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
- Imię: Robert
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
witam ponownie a masz wode w oleju że uważasz żę coś z blokiem jest nie tak ja bym szukał jeszcze przyczyny skoro już tyle kasy wyłożyłeś to mi wygląda jakby ta pompa nie miała obiegu ale woda ci się nie gotuje a przewody które dochodzą i wychodzą z chłodnicy są gorące jak autko masz nagrzane a jak śmigasz po mieśćie to jaką temperaturę śilnika masz bo zazwyczaj albo pompa lub nagrzewnica zapchana albo autko się nie nagrzewa jak jest walniety termostat a co do śilnika 1,6 to nie ma dużej róznicy spala mi 12 litrów gazu po mieśćie a na traśie 9 także daje rade nie wiem czy jakbyś założył silnik 1,6 czy masz dobrą skrzynie biegów chodzi o przełożenie nie wiem czy to jest to samo co 1,8
-
- Forum Audi 80
- Posty: 22
- Rejestracja: 26 gru 2007, 00:15
-
- Forum Audi 80
- Posty: 22
- Rejestracja: 26 gru 2007, 00:15
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
jak masz trujnik w kstalcie litert T :lol: to powinno byc podlaczone tak:
-patrzac na T to pionowa nuzka powinna byc podlaczona wezem z odplywem pompy
-porownik i wezownica powinna byc podlaczona w pozioma czesc litery T <ok>
Jesli jest on w ksztalcie Y to podlaczenie nie ma ruznicy, jeli kształt litery T to jest to znaczacy szczegul, poniewaz przy takim podlaczeniu jak opisalem powinno mieszac mniej wiecej po 50%, zas jezeli inaczej to moze plyn byc podawany tylko na jeden elemet, czysta logia
-patrzac na T to pionowa nuzka powinna byc podlaczona wezem z odplywem pompy
-porownik i wezownica powinna byc podlaczona w pozioma czesc litery T <ok>
Jesli jest on w ksztalcie Y to podlaczenie nie ma ruznicy, jeli kształt litery T to jest to znaczacy szczegul, poniewaz przy takim podlaczeniu jak opisalem powinno mieszac mniej wiecej po 50%, zas jezeli inaczej to moze plyn byc podawany tylko na jeden elemet, czysta logia
-
- Forum Audi 80
- Posty: 22
- Rejestracja: 26 gru 2007, 00:15
-
- Forum Audi 80
- Posty: 94
- Rejestracja: 15 gru 2007, 22:54
- Lokalizacja: dolny śląsk
Wysłany: Dzisiaj 21:07 Temat postu:
--------------------------------------------------------------------------------
jak masz trujnik w kstalcie litert T to powinno byc podlaczone tak:
-patrzac na T to pionowa nuzka powinna byc podlaczona wezem z odplywem pompy
-porownik i wezownica powinna byc podlaczona w pozioma czesc litery T
Jesli jest on w ksztalcie Y to podlaczenie nie ma ruznicy, jeli kształt litery T to jest to znaczacy szczegul, poniewaz przy takim podlaczeniu jak opisalem powinno mieszac mniej wiecej po 50%, zas jezeli inaczej to moze plyn byc podawany tylko na jeden elemet, czysta logia
Co ty za herezje wypisujesz?
Podłączenie w trójniku NIEMA ZNACZENIA!
Obieg cieczy w nagrzewnicy i reduktorze LPG jest wymuszony!!
Masz zapowietrzoną nagrzewnice i dla tego niemasz ogrzewani.
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt: