Nie mogłem znaleźć czegokolwiek na założony przeze mnie temat. Sprawa jest taka,że pedał hamulca mniej więcej w połowie jego długości wciskania ma wyraźnie wyczuwalny przeskok. Przy tym wszystkim pojawia mi się takie zjawisko, że po otwarciu maski mam upaskudzoną maskę płynem hamulcowym nad korkiem, korek i cały zbiorniczek hamulcowy, który w nadmiarze skapuje i na serwie wspomagania już nawet lakier się pofałdował. Wygląda to jakby przez te odpowietrzenie w koreczku pod ciśnieniem wyrzucało płyn hamulcowy. Zastanawiam się czy ten przeskok przy wciskaniu hamulca nie jest jakoś powiązany z tym wyciekiem. Hamownia jest ale przy odpowietrzaniu tylnego koła jakoś dziwnie piszczało i tylko przy tym jednym kole, poza tym płyn nie chciał długo lecieć, ale w końcu po dłuższej chwili zaczął ten płyn z odpowietrznika leciec. Podejrzewam pompe hamulcową, ale nie jestem pewny. Chciałbym poznać opinię innych na ten temat.
[ Dodano: 2018-06-02, 23:47 ]
wymieniłem pompe hamulcową, odpowietrzyłem i auto zupełnie inaczej zachowuje się przy hamowaniu. Pedał nie jest taki sztywny przy wciskaniu i bardziej wrażliwszy na nacisk, zakładam więc, ze problem był w samej pompie hamulcowej, i dziwnym sposobem cofało mi płyn, że az zygało na maske przez dziurkę w korku. Od razu po wymianie wygląda wszystko na ok.
[ABT 2.0] Wyciek płynu hamulcowego przez korek
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Lakier nie lubi płynu hamulcowego - fałduje się i odpada zostawiając gołą powierzchnię blachy podatną na korozję. Naturalnie każdy naciek płynu na lakier od razu przetarty i przemyty płynem do czyszczenia hamulców w aerozolu. Oprócz tego płukanie zbiorniczka płynu hamulcowego bo pare farfocli w srodku pływało, tak więc robota jak najbardziej w porządku.