Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

B2 Klasyczne 20VTQ

Prezentacja w/w od 1972r do 1986.
DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 29 lis 2017, 06:55

Leo nie przesadzaj. Ja chce 230+ ;)

Tak na powaznie zobaczymy na co pozwoli paliwo w polaczeniu z turbo.
Na 100% 500 bedzie. Pytanie czy uda sie zrobic 600?

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 30 lis 2017, 20:46

DRED pisze:Pytanie czy uda sie zrobic 600?
Chyba tylko na E100 rotfl

A tak w ogóle, to jak daleko jesteście z samochodem? Kiedy odpalanie?

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 01 gru 2017, 00:08

550 jest na zwyklym. Na e85 jest tylko lepiej.
Potem mozna dopsikac ;)

Obecnie makaron sie tworzy. Odpalenie w grudniu pewnie ;)

Awatar użytkownika
VinCe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 263
Rejestracja: 01 lip 2011, 22:07
Lokalizacja: Marki
Kontakt:

Post autor: VinCe » 01 gru 2017, 12:56

DRED pisze:550 jest na zwyklym. Na e85 jest tylko lepiej.
Potem mozna dopsikac ;)

Obecnie makaron sie tworzy. Odpalenie w grudniu pewnie ;)
Dredzik.. mamy grudzień ;D odpalony ?

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 01 gru 2017, 13:03

Mamy 1 grudnia. Jest jeszcze 30 dni :-P ;)

irmanov
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 01 gru 2017, 14:50

Post autor: irmanov » 01 gru 2017, 14:55

nie żebym poganiał, ale wielu z nas już kusi żeby zobaczyć efekty pracy, więc bierz się za robotę ;)
Fajny projekt i trzymam kciuki

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 01 gru 2017, 15:42

Jak będę mieć chwilę w weekend, to wrzucę trochę zdjęć z prac

Arti V8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 19 mar 2017, 11:15

Post autor: Arti V8 » 09 gru 2017, 20:17

DRED pisze:550 jest na zwyklym. Na e85 jest tylko lepiej.
Potem mozna dopsikac ;)

Obecnie makaron sie tworzy. Odpalenie w grudniu pewnie ;)
Powinno jechać muza_

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 07 lut 2018, 20:46

Jakie wrażenia po pierwszym odpaleniu?

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 07 lut 2018, 23:29

Morda sie cieszy przeokrutnie :)

Auto jest nadwyraz ciche. O to mi chodzilo. Aby nie rzucac sie w oczy.

Nie mam totalnie czasu na to by usiasc i cos popisac. Jednakoz bede musial to uczynic.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 08 lut 2018, 08:45

Ja Ci Dredzik już mówiłem, zamawiam przejażdżkę na lewym! LE-WYM!

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 08 lut 2018, 11:49

Spoko , z tyłu zamontuje 2 fotele. Będziesz mógł na lewym jechać :D

Teraz pozostało odpowietrzyć hamulce, założyć linki ręcznego, dokończyć przerabianie wiązki auta. Silnikowa już zrobiona. Zamontować wnętrze, ustawić zawias, wystroić, zlać oleum,kilka innych pierdółek czasochłonnych, potestować i można śmigać.


Soon

Będę się cieszyć jak będzie 5 z przodu , bo moje tłoki trochę odprężyły motor.

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 31 maja 2018, 21:21

Dawaj newsa okok

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 23 sty 2019, 14:18

Dobra już dobra ;)
news jest taki, że auto jeździ. Nawet całkiem sympatycznie mimo, że na dotarciu ma tylko 0.4 bara i rev limiter na 4500 rpm.

a tutaj filmik jak pracuje przepustnica

miłego słuchania.

[ Dodano: 2019-01-23, 14:18 ]
9 lat!!! Trochę ponad już teraz... tyle czasu walczyłem, nie poddawałem się i trwałem w realizacji swego marzenia, czyli Audi 80 20V turbo quattro w budzie B2. Wszystko zaczęło się jeszcze w 2008r, gdy sprzedałem swoje Audi S2 po to właśnie by zakupić i zbudować B2 quattro 20VT. Dlaczego budowa tego projektu tyle trwa, to już inna historia. Ja zacznę swoją opowieść od momentu, gdy niemal pusta karoseria trafiła do Street Lane Garage. Pusta, brudna, zaniedbana, bez układu kierowniczego, z odwrotnie zamontowanymi sankami(kurde no nie spodziewałem się, że komuś się uda!!! :D ), wszystko zardzewiałe... Do kompletu kontener różnych części.

ZAWIESZENIE
Na początek wszystko wyleciało i zaczynamy od zawieszenia i napędu. Wszystko trafiło do piaskowania, a potem malowania proszkowego. Całe zawieszenie zostało wyposażone w poliuretan oraz komplet wszystkiego co dało się wymienić. Końcówki, drążki, łączniki itp itd. Zawieszenie jest oczywiście gwintowane, zrobione w SLG. Zamontowane zostały acentryczne top mounty od YoungTimer Motorsport oraz amortyzatory Bilstein B6. Przy okazji zmodyfikowali piasty, by móc zakładać koła z rozstawami 4x108 oraz 4x100 :)

UKŁAD KIEROWNICZY
Układ kierowniczy to też same nowe części, oraz pewne zmiany, jak elektro-hydrauliczna pompa wspomagania, czy steering quickener 1,5:1 :)

NAPĘD
Gdy auto już stało i skręcało wzięli się za napęd. Wszystko zostało dokładnie oczyszczone. Most dostał nowe uszczelniacze i malowanie, oraz sztywną tylną tuleję i mocniejsze, zmodyfikowane, choć nadal gumowe, boczne poduszki. Wszystkie półosie zostały wypiaskowane i pomalowane proszkowo, oraz dostały torque-stripes :D - taka nauczka po firmowym Audi turbo quattro - półosie się skręcają :D Ciekawostką były przeguby. Tu z pewnością niektórzy się zdziwią ale... 8 z 10-u przegubów w aucie jest ORYGINALNYCH, fabrycznych!!! Ja co prawda zakupiłem nowe przeguby, ale przy oględzinach i składaniu okazało się, że stare, brudne, zapiaszczone i zasyfione przeguby są sztywniejsze niż nówki ze sklepu!!! Wszystkie zostały umyte, dostały nowy smar i nowe osłony i założone na auto. Efekt to NAJSZTYWNIEJSZY napęd jaki miałem okazję widzieć w B2,3,4,5!!! 6szt to 84r(oryginał z tego auta), 2szt to 90-y któryś rok...

HAMULCE
Hamulce również zostały zmienione. Mamy tu 325mm z przodu ze zmodyfikowanym i dopasowanym 4-o tłoczkowym zaciskiem Brembo oraz 269mm z tyłu z wentylowaną tarczą oraz zaciskiem z S6C4. Cały zestaw "okablowany" przewodami w stalowym oplocie od Garage Customs.

SILNIK
W tzw międzyczasie przygotowywany był też silnik i skrzynia. Silnik w częściach pojechał do Dziak Motorsport, gdzie został kompleksowo obrobiony, włącznie z wyważeniem, czy portingiem głowicy. Gdy wrócił został przez SLG pomalowany i poskładany. Wszystko co się dało poszło nowe. Mamy więc komplet nowych uszczelek na cały motor, nowa oryginalna pompa oleju, nowe śruby wałka, wału i koła pasowego. Wleciała oczywiście kucizna, Tłoki Wossner Korby SCAT Szpilki głowicy i korb ARP. Zamontowane zostało również regulowane kółko rozrządu. Jest to kółko pod silniki AAN,ABY i ADU - projekt i wykonanie SLG!

SKRZYNIA
Skrzynia 01E 6-gang, otrzymała kurację czyszczącą, nowe uszczelniacze oraz przedni mechanizm typu torsen - WAVETRACK! SLG wykonali wybierak biegów wg naszej sprawdzonej w SLG "receptury". Została również przerobiona pod prędkościomierz na linkę :) Skrzynia została najpierw zalana najtańszym olejem, a następnie po przejechaniu ok 1000km jeszcze płukanką Amsoil i wreszcie docelowym Motulem Competition. Sprzęgło to wyrób znanego tu i ówdzie Pana R. z Warszawy. Ten element zostanie wymieniony po ostatecznym strojeniu. Do kompletu całkiem nowe sterowanie sprzęgłem, czyli pompka, siłownik, łożysko, kominek oraz przewód elastyczny w stalowym oplocie. Gdy wszystko było gotowe, umyli dokładnie komorę silnika i wstawili motorownię na swoje miejsce. Zestaw usiadł na poduszkach z Youngtimer Motorsport.

UKŁAD PALIWOWY
Układ paliwowy został również zrobiony od zera. Oczywiście nie jest standardowy, mamy tu bowiem 2 pompy wysokociśnieniowe, w tym główna Bosch 044. Zamontowany wielorazowy filtr w miejsce seryjnego oraz dołożony duży, zrobiony w SLG swirl-pot. Zbiornik wykonany z 2mm stali i umieszczony wraz z pompami w standardowym miejscu. Wtryskiwacze to Siemens 5x850cc@3b, tu pracujące na 4b. Listwa paliwowa by SLG. Zamontowali mi również czujnik Flexfuel.

UKŁAD WYDECHOWY
Dalej przyszła kolej na układ wydechowy. Zaczyna się on turbosprężarką Borg Warner EFR 7163 z v-bandową muszlą wydechową. Kolektor wydechowy to produkt SLG. 5w1, 3mm ścianka, krótka kompaktowa budowa z jak najkrótszymi i prostymi runnerami. W kolektorze znalazły się również gniazda 5-u sond EGT. Dalej DP 3,5" i reszta wydechu 3". W skład zestawu wchodzą: dorobiona do muszli flansza v-band, 3" złącze elastyczne, 2x v-band, 2 tłumiki oraz sterowana z przycisku oraz z ECU klapka wydechu.

DOLOT i UKŁAD WODNY
Chłodnica wody - 100mm!!! Intercooler - 76mm Chłodnica oleju - 19 rzędów Opisywane razem, bo zgodnie z moim życzeniem, zadaniem SLG było schować wszystko pod maską. Powstał zatem swego rodzaju "cooling-pack". Intercooler i chłodnica zostały zamontowane na zaprojektowanym w SLG stelażu. Intercooler został przerobiony i dopasowany. W skład zestawu chłodzącego wchodzi również przerobiona obudowa wentylatora oraz komplet osłon, tworzących tunelowanie zimnego powietrza z zewnątrz, uniemożliwiając zasysanie gorącego spod maski. Kolektor ssący. To również projekt SLG!!! 2-u częściowy, 2-u komorowy, szczelinowy, spasowany i po raz pierwszy zamontowany właśnie w moim aucie!!! Przepustnica elektroniczna 80mm Dolot 2,5" i 3" pomalowane proszkowo w czarną strukturę, podobnie jak większość widocznych elementów silnika, osłony, stelaż itp. Silikony oczywiście Fmic.pl.

WIĄZKA i ELEKTRONIKA
Tu również na bogato: EMU BLACK Data Logger Moduł EGT 5x EGT Cała wiązka zrobiona od podstaw przez SLG. Z EMU sterujemy praktycznie czym się da. Od pomp paliwa, przez wentylatory, a skończywszy na klapce wydechu! Logowane są temperatury wody, oleju, ciśnienie oleju, 5 EGT itp. Wewnątrz przygotowali również tymczasowy panel do sterowania funkcjami EMU oraz reszty osprzętu.
Mamy tu:
- sterowanie napinaczami pasów bezpieczeństwa
- sterowanie wentylatorem niezależnie od EMU
- ALS
- Flat shift
- Rolling antilag(w manetce przy kierownicy)
- 8-o stopniową kontrolę trakcji
- przełączanie map
- sterowanie klapą wydechu niezależnie od EMU
- sterowanie podtlenkiem(na razie nieużywane)
Została również podciśnieniowa kontrola blokad. Steruje jednak tylko tylną blokadą.

Gdy auto było już całkiem gotowe, odpalone i ze wstępną mapą udaliśmy się do Krzyśka - Tuned by Niuton, na hamownię STW. Auto dostało mapę "na dotarcie" i na ok 1000km oddali mi Audi :) Dzielnie tłukłem kilometry. W międzyczasie umarło łożysko oporowe ale po za tym właściwie bez awarii :) Przed finalnym strojeniem auto wróciło na mały serwis do SLG, sprawdzenie podzespołów i montaż tunelowania chłodnic i pojechało z powrotem do Niutona. Efekty strojenia mistrza to:
1. Słaba mapa, bez sterowania zaworkiem - 335KM/360Nm
2. Paliwo 98, zwykłe, normalne, dostępne na każdej stacji - 500KM/544Nm Tu dopiszę, że SLG ZAWSZE stroi auta na zwykłym paliwie 98. Dzięki temu wyjazd na tor nie wiąże się z zabieraniem pierdyliona baniek z v-powerem ;)
3. Paliwo E85, a konkretnie w tym przypadku wyszło nam E80 ;) - 605KM/700Nm!!!

WSZYSTKIE wyniki są finalne, nie są maxami w stylu "Glory run" :) Z takimi mocami auto wyjechało na ulicę!!! Po wszystkim auto trafi do AP Kosmetyka Samochodowa na należący się po 9-u latach detaling :)

W rolach głównych: Street Lane Garage Tuned by Niuton STW Power Factor Dyno YoungTimer Motorsport Garage Customs Ecumaster FMIC.PL DZIAK Motorsport Properfekt QuickColor.pl AP Kosmetyka Samochodowa



Pniżej zdjęcia

Po zakupie

Obrazek
Obrazek


Pierwszy zlot z seryjnym setupem.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Zanim trafiło do SLG.

Obrazek

Przygotowania do lakierowania.

Obrazek

Na obrotnicy - zabezpieczenie podwozia.

Obrazek

Wreszcie w SLG.

Obrazek

Sanki tył na przód? JAK? To pytanie do lakiernika :D

Obrazek

Nadwozie było robione, zawieszenie jak widać jeszcze nie.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Rdza wszędzie wszędobylska rdza.

Obrazek

Przód już zdemontowany.

Obrazek

Czas na tył.

Obrazek

Obrazek

To odkręcamy.

Obrazek

Uf już na dole.

Obrazek

Obrazek

Dobrze zakonserwowane :)

Obrazek

Całość zdemontowana, teraz można przystąpić do uzbrajania.

Obrazek

Zima idzie, sanki przystrojone w poliurytan.

Obrazek

Gwint by SLG na amorkach bilstein.

Obrazek

Obrazek

Dyfer po czyszczeniu i małej obróbce by zmieścić wydech.

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Dyfer po kuracji odmładzającej , gotowy do montażu.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Półosie przed czyszczeniem i malowaniem.

Obrazek

Półosie po malowaniu, z dodatkowymi wskaźnikami skręcania.

Obrazek

Montaż przegubów.

Obrazek

Półośki na gotowo.

Obrazek

Obrazek

Wavetrack.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Napęd prędkościomierza wyczyszczony i przygotowany do montażu.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Już gotowe, teraz na auto.

Obrazek

Obrazek

Wybierak, wyczyszczony i także gotowy do montażu.

Obrazek

Wybierak na gotowo.

Obrazek

Sprzęgło spiekowe wraz z dociskiem.

Obrazek

Układ kierowniczy. końcówki i śruby nowe, reszta pomalowana.

Obrazek

Przygotowania do montażu quickenera. Tu nawiercone pod zabezpieczenia.

Obrazek

I zamontowany :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Nowe, piękne koła Speedline 16x8. Wymusiły pewne zmiany.

Obrazek

Przerobiona piasta plus dowiert nowego rozstawu.

Obrazek

Spasowane z tarczą i zwrotnicą, gotowe do zrobienia adapterów pod Brembo.

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Regeneracja i malowanie tylnych zacisków.

Obrazek

Przednie zaciski po przeróbce i dopasowaniu.

Obrazek

I gotowe adaptery. Zestaw 325mm + Brembo i wchodzi w 16" :) Widzimy również przewody w oplocie prosto od Garage Customs.

Obrazek

Obrazek

Speedline i Brembo w pełnej krasie.

Obrazek

OZ Crono

Obrazek

Obrazek

OZ Crono i Brembo w pełnej krasie.

Obrazek

Takie niewielkie, a takie potrzebne. Dzięki Garage Customs.

Obrazek

Silnik gotowy do zawiezienia do Dziak Motorsport.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Komplet uszczelek.

Obrazek

Pompa OEM.

Obrazek

Kolejny OEM.

Obrazek

Klocuszki do poskładania w SLG.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Głowica po obróbce i powrocie z Dziak Motorsport.

Obrazek

To składamy.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

I już złożone.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Komora była mocno zapuszczona ale trochę chemii i trochę pracy i udało się doprowadzić do stanu używalności :)

Obrazek

Silnik już na miejscu. :) :)

Obrazek

YoungTimer Motorsport.

Obrazek

Obrazek

Borg Wagner EFR7163.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Trzeba było dorobić flanszę, bo w zestawie nie dali. Podobnie z wydechową...

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Ładnie pospawana.

Obrazek

Pocket rocket.

Obrazek

Obrazek

Kolektor wydechowy by SLG

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Tu widać również wspawane gniazda sond EGT.

Obrazek

Pięć razy EGT.

Obrazek

Gotowy

Obrazek

3,5 cala DP

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Przyszły graty, można iść dalej z wydechem :)

Obrazek

Obrazek

3" wydech. 2 tłumiki + klapka omijająca ostatni tłumik.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Gotowy wydech.

Obrazek

Obrazek

2x 70mm - klasyka, choć bardziej mięsista ;)

Obrazek

System sterowania klapką wydechu.

Obrazek

Obrazek

100mm norweskiego chłodzenia :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Stelaż trzymający i mocujący zestaw chłodzący do karoserii.

Obrazek

Obrazek

Przymiarki.

Obrazek

Dalsze przymiarki i pomiary. Wstępnie przymierzona chłodnica oleju.

Obrazek

Powstający układ chłodzenia i dolotowy.

Obrazek

Obrazek

Dolot 3" oraz 2,5"

Obrazek

Obrazek

4" -> 3,5" TIP :)

Obrazek

Obrazek

raczej dobry nadmuch na stożek :)

Obrazek

Obrazek

Przerobiony IC gotowy do montażu :)

Obrazek

Komplet wszystkich wsporników, stelaży, łączniczków, cały dolot, obudowa chłodnicy - wszystko w czarnej strukturze by QuickColor.pl

Obrazek

Obrazek

Przerobiona i dopasowana obudowa wentylatora wraz z nowymi gumami. Czarna struktura :)

Obrazek

I zestaw na miejscu. Wszystko nowe włącznie z pompą hamulcową, zbiorniczkiem, zbiorniczkiem wyrównawczym oraz zbiorniczkiem pompki sprzęgła. Nowe są też widoczne na zdjęciu Top mounty od YoungTimer Motorsport.

Obrazek


Z drugiej strony trochę termoizolacji. Widać także pompę wspomagania, która później również dostanie blachę osłaniającą od ciepła.

Obrazek

Swirl-pot i układ paliwowy.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Swirl-pot skończony i pomalowany w barwy rewelacyjnej firmy tuuningowej SLG :D

Obrazek

Układ paliwowy skończony :)

Obrazek

Obrazek

Flexfuel - niezbędny element tej układanki :)

Obrazek

Coś czego osobiście nie lubię robienie nowej wiązki :D

Obrazek

Wiązka oraz piękny dekielek cewek do AAN/ABY/ADU od YoungTimer Motorsport. W ofercie SLG, podobnie jak top mounty i wiele innych :)

Obrazek

Mały gadżet, a cieszy - przerobiony uchwyt wtyczek :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Tu widać też zamontowaną pompę wspomagania. Chciałem by była pod maską. Później dostała jeszcze osłonę termiczną.

Obrazek

Sprawdzanie, podłączanie, konfigurowanie itp.

Obrazek

Trzeba być przy narodzinach :D

Obrazek

Co by tu im jeszcze dodać do zadań specjalnych? :D

Obrazek

Wiązka nabiera kształtu...

Obrazek

Wiązka prawie gotowa.

Obrazek

Obrazek

Odma, catch-tank i profesjonalne rysunki techniczne ;D Properfekt jak zwykle ogarnął :)

Obrazek

Properfekt.

Obrazek

Regulowane kółko rozrządu do silników AAN/ABY/ADU. Projekt i wykonanie SLG.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Tak wygląda na aucie.

Obrazek

Odpalił po prawie 10 latach.

Obrazek

Obrazek

Dekielek od YoungTimer Motorsport dostał piękną czarną strukturę, a obudowa rozrządu otworek na kółko :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Szyny i regulacja fotela by SLG.

Obrazek

Pierwsza, nieśmiała przejażdżka.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Auto działa, więc trzeba było uzbroić. Oto MEGA rarytasy zachomikowane na ten dzień. Nowe kierunki :D

Obrazek

Obrazek

Obrazek

5E

Obrazek

Trzeba było go trochę opłukać z 9-o letniego kurzu :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Jeszcze tylko małe poprawki i przygotowania.

Obrazek

Opcje dodatkowego wyposażenia :D

Obrazek

Panel kontrolny.

Obrazek

Oto efekt :) Elektryczne napinacze pasów Włącznik wentylatora dmuchawy na stałe. Anti Lag System Flat Shift Traction Control Zarządzanie słąbą i mocną mapą Sterowanie wydechem Nitro.

Obrazek

Pierwsza wizyta i małe dostrajanie na "docierke".

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Przymusowa wizyta w trakcie docierania z powodu uszkodzonego łożyska.

Obrazek

Zrobiło 300km. Było nowe... takie teraz produkty z gównolitu :(

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Część z tego zestawu zalaliśmy na początek i na zmiany na początku, a część wlana już po docierce :)

Obrazek

Zrobiliśmy też przed finałowym strojeniem tunelowanie chłodnicy. Tu przymiarki.

Obrazek

Obrazek

Pomalowane i gotowe do montażu :)

Obrazek

I zmontowany cały zestaw osłon i tunelowania powietrza.

Obrazek

Obrazek

Komora w całej okazałości już na hamowni STW. Strojeniem zajął się Niuton.

Obrazek

Gotowe do startu.

Obrazek

Ostatnie kontrole.

Obrazek

Jedziemy.

Obrazek

Jeden z pomiarów na PB98.

Obrazek

Wypompowujemy 98 :D

Obrazek

Czas na coś mocniejszego :)

Obrazek

Jest ogień.

Obrazek

Finalna słaba mapa.

Obrazek

Finalna "mocna" mapa pod 98.

Obrazek

Tyle wyszło na E80.

Obrazek

Nałożone na siebie 3 finalne wykresy :)

Obrazek


Tutaj zamieszczam kilka filmików z YT ;)

Cóż do widowiskowej jazdy jeszcze mi dużo brakuje, pamiętajmy jednak, że ostatni raz na torze byłem 10 lat wcześniej i troszku mi się zardzewiało ;) Po za tym wtedy auto miało potencjalnie 136 koni - jakieś niecałe 4 razy mniej :D

Tutaj dzięki naszemu koledze Pawłowi zostały uchwycone ruchome obrazki z pozycji drona :)




Tu oryginalny zmontowany klip




Pierwsze przejazdy. Najpierw słaba mapa, potem nieśmiało mocniejsza ;)




Natomiast dążę by jeździć tak




Wskrzesiciel i nasz klubowy generał w jednej osobie Noorec :D

Jak znajdę jeszcze filmiszcze to powrzucam.
Miłego oglądania.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 23 sty 2019, 19:42

<niedowiarek> oklasky Mozna oglądać w nieskończoność piwoa80

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B1 / B2.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl