[B4 2.0 ABK] Auto nagle nie odpala
[B4 2.0 ABK] Auto nagle nie odpala
Witam. Po jeździe audi 80 b4 b+lpg i zostawieniu na noc, rano samochód odpalił lecz świeciła kontrolka od oleju (olej był i jest). Samochód został zgaszony i zostawiony, pod koniec dnia został ponownie odpalony (kontrolka oleju świeciła się) i dodano gazu do 2 tys obr. gdzie zgasł. Teraz samochód kręci ale nie chce odpalić. Na komputerze wszystko jest OK - nie ma błędów. Iskra jest. Zna ktoś możliwą przyczynę nie odpalania silnika?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4630
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Tu masz cały poradnik: https://audi80.pl/topics77/faq-co-z ... t98745.htm
To kontrolka ciśnienia oleju a nie jego poziomu. A jeśli świeci a olej jest to przyczyna jest gdzieś indziej czy to mechaniczna w silniku czy elektryczna.Dorek pisze: kontrolka od oleju (olej był i jest)
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4630
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Na początek dobrze by było zmierzyć czujniki ciśnienie oleju przy użyciu multimetru. Ten górny ma rozłączyć masę po odpaleniu a dolny powinien załączać masę najpóźniej przed 2000obr/min. Choć jak silnik jest dobry to ten dolny powinien załączać się już na obrotach 800-1000.
Jak test czujników wyjdzie dobrze to szukać trzeba przyczyny w elektryce.
Jak odczyty z czujników będą pokazywać źle to trzeba sprawdzić ciśnienie oleju manometrem.
Może po prostu konektor na którymś z tych czujników się poluzował.
Możesz też mieć już stary olej marnej jakości co też może powodować problemy z ciśnieniem oleju.
Jak test czujników wyjdzie dobrze to szukać trzeba przyczyny w elektryce.
Jak odczyty z czujników będą pokazywać źle to trzeba sprawdzić ciśnienie oleju manometrem.
Może po prostu konektor na którymś z tych czujników się poluzował.
Możesz też mieć już stary olej marnej jakości co też może powodować problemy z ciśnieniem oleju.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5438
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga