[B3 1.8 PM] Luźna przepustnica?
[B3 1.8 PM] Luźna przepustnica?
Witam. Wczoraj zauważyłem grzebiac pod maską zauwazylem że przepustnica nie otwiera sie od samego poczatku naciągu. To znaczy przepustnica zaczyna otwierac się dopiero jak naciagne linke kilka milimetrów. Wygląda to tak jakby ta dzwignia do ktorej linka jest przymocowana cofała sie za daleko. Mozna jakos to wyregulować żeby ta dzwignia otwierała przepustnice od samego poczatku czy tak ma być z luzem?
Chodzi mi o to że pedał gazu nie reaguje od razu na wduszenie. Łapie dopiero po wcianieciu około pół centymetra no więc myślałem ze może można jakąś śrubką wyregulować tą dzwignie co trzyma linke przy przepustnicy, zeby odrazu ją otwierała bo aktualnie to najpierw pedał ciagnie samą dzwignie a dopiero w pewnym momencie zaczyna otwierać przepustnice. Dodam tylko ze mam na maxa naciągnięta linkę. Nie pamietam czemu ale kiedyś ją naciagnalem.
[ Dodano: 2018-06-13, 14:00 ]
A jeszcze pytanie mam. Co moze byc przyczyną szarpania po puszczeniu lub po naciśnięciu gazu?
[ Dodano: 2018-06-13, 14:00 ]
A jeszcze pytanie mam. Co moze byc przyczyną szarpania po puszczeniu lub po naciśnięciu gazu?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
ciemny11, jak linkę ustawi się tak jak piszesz to przy całkowitym otwarciu przepustnicy pedał nie będzie się stykał z podłogą a to raz że obciąży linkę, mechanizm przepustnicy i sam pedał przez to że mechanizm ogranicznik na przepustnicy będzie próbował utrzymać pedał w powietrzu.
Też przy wciśnięciu gazu w podłogę będzie czuć wibracje silnika bo pancerze linki będzie mocno ściśnięty.
Najlepiej do regulacji wcisnąć gaz w podłogę i pod maską ustawić tak aby linka była lekko napięta przy maksymalnie otwartej przepustnicy.
Też przy wciśnięciu gazu w podłogę będzie czuć wibracje silnika bo pancerze linki będzie mocno ściśnięty.
Najlepiej do regulacji wcisnąć gaz w podłogę i pod maską ustawić tak aby linka była lekko napięta przy maksymalnie otwartej przepustnicy.