Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8 PM] Luźna przepustnica?

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
ciemny11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 133
Rejestracja: 29 mar 2017, 21:12

[B3 1.8 PM] Luźna przepustnica?

Post autor: ciemny11 » 13 cze 2018, 11:23

Witam. Wczoraj zauważyłem grzebiac pod maską zauwazylem że przepustnica nie otwiera sie od samego poczatku naciągu. To znaczy przepustnica zaczyna otwierac się dopiero jak naciagne linke kilka milimetrów. Wygląda to tak jakby ta dzwignia do ktorej linka jest przymocowana cofała sie za daleko. Mozna jakos to wyregulować żeby ta dzwignia otwierała przepustnice od samego poczatku czy tak ma być z luzem?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 13 cze 2018, 11:55

Tak ma być

ciemny11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 133
Rejestracja: 29 mar 2017, 21:12

Post autor: ciemny11 » 13 cze 2018, 11:59

Ciekawe w jakim celu tak jest

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 13 cze 2018, 13:07

Żeby nie było problemów z wyłącznikiem biegu jałowego i lepszy komfort pozycji pedału gazu. O ile mowa o paru mm a nie o cm. Naciqgniecie i tak ci nic nie da jedynie zmieni się pozycja pedału gazu i można linkę szybciej zerwać.

ciemny11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 133
Rejestracja: 29 mar 2017, 21:12

Post autor: ciemny11 » 13 cze 2018, 14:00

Chodzi mi o to że pedał gazu nie reaguje od razu na wduszenie. Łapie dopiero po wcianieciu około pół centymetra no więc myślałem ze może można jakąś śrubką wyregulować tą dzwignie co trzyma linke przy przepustnicy, zeby odrazu ją otwierała bo aktualnie to najpierw pedał ciagnie samą dzwignie a dopiero w pewnym momencie zaczyna otwierać przepustnice. Dodam tylko ze mam na maxa naciągnięta linkę. Nie pamietam czemu ale kiedyś ją naciagnalem.

[ Dodano: 2018-06-13, 14:00 ]
A jeszcze pytanie mam. Co moze byc przyczyną szarpania po puszczeniu lub po naciśnięciu gazu?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 13 cze 2018, 14:14

Tak ma być bo tel luz zostaje dla pracy astawnika przepustnicy

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 13 cze 2018, 14:27

ciemny11, jak linkę ustawi się tak jak piszesz to przy całkowitym otwarciu przepustnicy pedał nie będzie się stykał z podłogą a to raz że obciąży linkę, mechanizm przepustnicy i sam pedał przez to że mechanizm ogranicznik na przepustnicy będzie próbował utrzymać pedał w powietrzu.
Też przy wciśnięciu gazu w podłogę będzie czuć wibracje silnika bo pancerze linki będzie mocno ściśnięty.

Najlepiej do regulacji wcisnąć gaz w podłogę i pod maską ustawić tak aby linka była lekko napięta przy maksymalnie otwartej przepustnicy.

ciemny11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 133
Rejestracja: 29 mar 2017, 21:12

Post autor: ciemny11 » 13 cze 2018, 14:51

To właśnie chcialem wiedzieć, dzieki. Pobawie sie jeszcze linką. A co z szarpaniem?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl