Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8 PM] Ciężko pali, nierówno pracuje, olej w filtrze

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
OGr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1706
Rejestracja: 07 sty 2007, 00:10
Lokalizacja: Kraków

Post autor: OGr » 14 cze 2018, 21:45





Jak dobrze pamietam przy wymianie kable przekladalem tak samo jak byly ale problem nie zniknal. Pozniej sprawdzajac na necie ich ustawienie moglem cos pomieszac. Jak to teraz ustawic ?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 14 cze 2018, 21:57

który rok pm?? masz aparat przestawiony prawie o 180st wiec i kolejność całkiem inna bo opóźniona o 180st według tego co pisza.
Ostatnio zmieniony 14 cze 2018, 22:03 przez Jarewa, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
OGr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1706
Rejestracja: 07 sty 2007, 00:10
Lokalizacja: Kraków

Post autor: OGr » 14 cze 2018, 22:01

91 1.8S PM

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 14 cze 2018, 22:05

a to się zgadza, kolejność licz od tego kabla masowego jako początek. Choć i tak mogę być w błędzie ustaw koło wałka rozrządu na punkt czy koło zamachowe i pokaż jak wskazuje palec.

Awatar użytkownika
OGr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1706
Rejestracja: 07 sty 2007, 00:10
Lokalizacja: Kraków

Post autor: OGr » 14 cze 2018, 22:33

Jarewa pisze:a to się zgadza, kolejność licz od tego kabla masowego jako początek. Choć i tak mogę być w błędzie ustaw koło wałka rozrządu na punkt czy koło zamachowe i pokaż jak wskazuje palec.
od ktorego kabla masowego ? Tego po prawej stronie z tego zdjecia ktory wisi ?



Kolo walka ustawie sruba kola pasowego nie ? Tam jest klucz 19 szesnastokątny ?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 14 cze 2018, 22:49

Nie ten główny czarny przykręcony do flanszy skrzyni. Bo tak wskazuje nacięcie na obudowie aparatu no ale pomyślałem ze ktoś jeszcze gorszy burdel mógł zrobić i ten punkt może sie nie zgrywać z palcem. Bo oryginalne znaki mówią że przy punktach palec ma być skierowany ku pierwszemu cylindrze a obudowa nacięcie ma zgrywać się z palcem. Ale tu nie darady bo masz inny aparat i takie ustawienie jest niemożliwe.

Awatar użytkownika
OGr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1706
Rejestracja: 07 sty 2007, 00:10
Lokalizacja: Kraków

Post autor: OGr » 14 cze 2018, 23:04

No i z tego co wyczytalem to podlaczone ma byc tak:

Obrazek

ale tak jak wyzej to nie chcial mi odpalc, wiec przegladajac forum przestawilem o jeden w prawo o tak:



ale jak jest zimny to tez ciezko pali ale w koncu pali

[ Dodano: 2018-06-14, 23:04 ]
Jarewa pisze:Nie ten główny czarny przykręcony do flanszy skrzyni. Bo tak wskazuje nacięcie na obudowie aparatu no ale pomyślałem ze ktoś jeszcze gorszy burdel mógł zrobić i ten punkt może sie nie zgrywać z palcem. Bo oryginalne znaki mówią że przy punktach palec ma być skierowany ku pierwszemu cylindrze a obudowa nacięcie ma zgrywać się z palcem. Ale tu nie darady bo masz inny aparat i takie ustawienie jest niemożliwe.
To co moze byc powodem takiego kiepskiego palenia / pracy :/ ?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 14 cze 2018, 23:17

Ustaw na znaki i pokaż jak palec wskazuje

Awatar użytkownika
OGr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1706
Rejestracja: 07 sty 2007, 00:10
Lokalizacja: Kraków

Post autor: OGr » 15 cze 2018, 11:04

O to Ci chodzi ?

Obrazek

Zero na górnym w poziomie, tak ? Tam widzę jeszcze jakąś rysę na kole po lewej stronie. Ktoś może pod to ustawiał ?



A ten dolny jest pod dolną osłoną której nie ściągnąłem ?


Mimo wszystko po ustawieniu tego górnego palec stoi tak:


Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 15 cze 2018, 11:10

Górne koło było na punkcie jak na obrazku? W pm znaki są z drugiej strony koła i w okienku kole zamachowym '0'?

Awatar użytkownika
OGr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1706
Rejestracja: 07 sty 2007, 00:10
Lokalizacja: Kraków

Post autor: OGr » 15 cze 2018, 11:19

Na górnym kole 0 ustawione mniej wiecej poziomie. Przez otwór powinno sie to z czymś pokrywać ?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 15 cze 2018, 12:04

Te na zdjęciach co dałeś te znaki cie nie interesują pm ma znaki od tylu

Awatar użytkownika
OGr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1706
Rejestracja: 07 sty 2007, 00:10
Lokalizacja: Kraków

Post autor: OGr » 15 cze 2018, 13:19

Ok, ok, auto pali już ok, dalej tylko chodzi jak traktor i nie trzyma wolnych obrotow :-/ Cały monowtrysk jest zarzygany olejem, w filtrze powietrza też był olej, może to jednak wina monowtrysk.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 15 cze 2018, 16:44

Nie, na dzień dzisiejszy nie potrafisz ustawić rozrządu na znaki wiec i pewnie nie byleś wstanie sprawdzić zapłonu. W sumie dwie strony gdybania i do niczego nie prowadzi wiec ja się poddaje.

misiek671
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 28 lut 2021, 20:28
Imię: zibi
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK

Re: [B3 1.8 PM] Ciężko pali, nierówno pracuje, olej w filtrze

Post autor: misiek671 » 28 lut 2021, 21:06

Jeżeli tak masz podłączone jak na rysunku to taki będzie efekt !!! Zamień kable 3 i 4 cylindra ze sobą.

Dodano po 11 minutach 58 sekundach:
Re:
OGr pisze:
14 cze 2018, 23:04
No i z tego co wyczytalem to podlaczone ma byc tak:

Obrazek

ale tak jak wyzej to nie chcial mi odpalc, wiec przegladajac forum przestawilem o jeden w prawo o tak:



ale jak jest zimny to tez ciezko pali ale w koncu pali

[ Dodano: 2018-06-14, 23:04 ]
Jarewa pisze:Nie ten główny czarny przykręcony do flanszy skrzyni. Bo tak wskazuje nacięcie na obudowie aparatu no ale pomyślałem ze ktoś jeszcze gorszy burdel mógł zrobić i ten punkt może sie nie zgrywać z palcem. Bo oryginalne znaki mówią że przy punktach palec ma być skierowany ku pierwszemu cylindrze a obudowa nacięcie ma zgrywać się z palcem. Ale tu nie darady bo masz inny aparat i takie ustawienie jest niemożliwe.
To co moze byc powodem takiego kiepskiego palenia / pracy :/ ?
chodzi o ten rysunek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl