tak.
[B4 1.9 1Z 90KM] pytanie o zawór N75
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 18 cze 2018, 14:44
- Lokalizacja: Miastko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 18 cze 2018, 14:44
- Lokalizacja: Miastko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 18 cze 2018, 14:44
- Lokalizacja: Miastko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
To krótko musiałeś nim jezdzić ...ten silnik ma wadę fabryczną ,zbyt delikatna konstrukcja mocowania małego koła rozrzadu na wale i scina klin na tym kole ,co kończy się kolizją tloków z zaworami jak przy zerwanym pasku rozrzadu ...wiele tedeków skończyło przez to przedwczesnie swój zywot .Poza tym ma jeszcze jedną zasadnicżą wadę ...w razie problemów jest niediagnozowalny ,bo wszelkie diagnozy to mniej lub bardziej trafne domysły i przypuszczenia ,gdzie w tdi podpinasz vaga i w ciągu kilkuminutowej przejażdżki ,obeznany w tdi czlowiek widzi przyczynę niedomagań.Nie znam bardziej prostego i przyjaznego dla uzytkownika auta jak nasze proste stare tdi.Zużyty i niesprawny N75 jest nadal sprawny elektrycznie ,wiec nie ma opcji zeby go sprawdzić inaczej jak robiąc bajpas ,albo logi 011 z doładowaniemLukaszvego pisze:wczecniej jezdzilem 1.9 td zadnych klopotow