Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8 PM] + LPG przyśpieszacz zapłonu

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
davidpolska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
Lokalizacja: RZESZÓW

[B3 1.8 PM] + LPG przyśpieszacz zapłonu

Post autor: davidpolska » 21 cze 2018, 06:58

Witam. Jak ściągam weżyk z gruszki przy aparacie to sie nic nie dzieje. Obrotynie spadają . Jak sciagne wezyk przy wtrysku i sasysam to sie robi próżnia bo nie moge wciagac powietrza. Jak pcham powietrze to słysze jak pyka membrama. miałem kiedyś gaźnik i tam było tak że jak sciagnołem przewód z gruszki przy aparacie to obroty spadały i silnik nierówno chodził. Powiedzcie mi co jest nie tak. Coś z aparatem?? rozkminiam ten silnik bo go nie znam. Gaźnik opanowałem do perfekcji. Sprawdzałem podcisnienia tam są 3 przy wtrysku i są ok.
Ostatnio zmieniony 21 cze 2018, 08:36 przez davidpolska, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 21 cze 2018, 07:02

Widocznie w gaźniku miałeś uszkodzone. Przyspieszenie zapłonu nie działa na jałowym wiec wyciągnięcie z gruszki przewodu podcisnienia nie spowoduje zmian.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 21 cze 2018, 09:40

W mono-wtrysku trzeba lekko dodać gazu aby zaworek puścił podciśnienie na gruszkę jaki pisał Jarek. W gaźniku podciśnienie zawsze szło na aparat.

Awatar użytkownika
davidpolska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
Lokalizacja: RZESZÓW

Post autor: davidpolska » 22 cze 2018, 07:10

ok dzieki za odpowiedz a co może być ze zapali beza problemu ale po uruchomieniu lekko faluja obroty.Ja rusze do tyłu i dodaje gaz i wysprzeglam to trzyma wysokie obroty przez chwile. No oglnie to jakos dziwnie.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 22 cze 2018, 10:03

To może być wszystko od nieszczelnosci po tps czy nastawnik przepustnicy aż do układu WN

Awatar użytkownika
davidpolska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
Lokalizacja: RZESZÓW

Post autor: davidpolska » 22 cze 2018, 15:18

co to jest ten tps czy nastawnik. Kupi to nowe czy trzeba szukac uzywanego. Nieszczelnosc to raczej z gumy pod wtryskiem odpada i z węzyków. z czego moze byc jeszcze nieszczelność? Pytam bo kpl nie znam sie jeszcze na tym PM. Maja cos do tego te czujniki przy głowicy te 3? Który odpawiada za co?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 22 cze 2018, 17:34

davidpolska pisze:Maja cos do tego te czujniki przy głowicy te 3? Który odpawiada za co?
W przypadku falowania nie bo jak sprawny układ WN to przepali każdą dawkę, ale nie wykluczam że przy złej dawce występuje wypadanie zapłonów jak kiepska kondycja WN.

Nieszczelności to oprócz podstawy monowtryska , weże oparów filtra węglowego, wąż serwa hamulca, waż podciśnienia układu zapłonowego jak i jego elektrozawór. TPS trzeba pomierzyć nastawnik sprawdzić według procedur opisanych na forum.

Awatar użytkownika
davidpolska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
Lokalizacja: RZESZÓW

Post autor: davidpolska » 06 lip 2019, 20:02

Dzieje sie teraz tak ze jak sie nagrzeje do 70 stopni to trzyma wyzsze obroty. Jak zapale go po nocy silnik zimny to ok wszystko dziala rowno. Obroty sa na 1050. I za chwile spadaja do 1000 i do 950. Ale zauważylem ze jak chodzi na wolnych to jest takie pykniecie i obroty wchodza samoczynnie na 1200 i tak stoja. Jak sciagne wezyk z przyspieszacza przy aparacie obroty spadaja i slychac membrane wtedy w przyspieazaczu. Chyba to ona pyknie i wskakuje na wyzsze obroty. Wymienilem silnik krokowy na inny i dalej to samo. Podstawe pod monowtryakiem i dalej to samo. Węże wszystkie sprawdzone. Czujnik u dolu bialy od ecu wymieniony, palec i kopulka jakies 10 tys temu i swiece . Już nie mam pojeciam. Podmienialem wtrysk caly i dalej to samo. Zaworek od podcisnien tez wymienilem o to samo. Nieraz jak jade to wyluzuje i trzyma auto 1200-1300. Pojade dalej z pare km wyluzuje to juz spadna. Nieraz caly dzien trzyma wysokie jalowe. I to samo na lpg i benzynie. Mam gaz autotronic al700. Moze to przez gaz sie dziac. Ma moc i normalnie auto przyspiesza. Pali tez normalnie okolo 9-10 litrow gazu. Podpowiedzcie coś. Jak sprawdzić przyspieszacz. Aha jak sciagne wtyczke od tpsa to tez obroty spadaja ale silnik troszke nierowno pracuje. Przewodow wn tylko nie zmienialem. Sonda? Jak ja sprawdzic.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl