Co ostatnio robiłeś przy aucie...
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Wczoraj montowałem tempomat. Przełożyłem wajchę z Audi A8. Aby to zrobić, musiałem wybić kołek łączący wajchę z przełącznikiem styków. Dodatkowo dorobiłem wiązkę do tempomatu. Poza tym walczyłem z dymiącym włącznikiem wycieraczek. Za trzecim razem się udało. Coś modziłem ze starych pająków. Wrzucam parę zdjęć z roboty.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Doc
- Administrator
- Posty: 4643
- Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Kontakt:
Ej no... weź.Krzysiek 84 pisze:zabawa w stomatologa
Ps.
Lubicie sajgonki czy Chińskie karaluchy WRC?
Oto moja wymiana, moja robota, oraz dostępna nowa pompa paliwa z firmy WRC z reklamą, barterem. (inaczej nie dałbym rady).
Psikanie WD-40, to nie jest jeszcze benzyna.
Sprawdzenie, włączenie kluczyka, stacyjki. Benzyna, pompa "bulgocze". Jest głośna.
Mam już 3 miesiące. Kolejna benzyna, jeżdżenie. Bez zmian.
Firmy WRC - http://www.pompapaliwa.pl
Ostatnio zmieniony 02 wrz 2018, 21:01 przez Doc, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam ja niestety musiałem ostatnio cały przód rozebrać do wymiany rozrządu a konkretniej frezowanie czopu wału itp bo półksięzyc się wyrobił na kole pasowym i ciężko zapalała (niewłaściwy kąt wtrysku) przy okazji pompa wodna, simmeringi, popychacze, uszczelniacze zaworowe które mile mnie zaskoczyły bo auto nie podbiera już oliwy, jestem mega szczęśliwy bo podejrzewałem pierścienie, Wtryski z AFN też wpadły i też miłe zaskoczenie (komin jest czysty na wylocie co wcześniej się nie zdarzało).
Oczywiście wtryski sprawdzone przed montażem .
Luz zaworu w prowadnicach prawie nie wyczuwalny ,jak padnie uszczelka zrobie głowicę na tip top
Oczywiście wtryski sprawdzone przed montażem .
Luz zaworu w prowadnicach prawie nie wyczuwalny ,jak padnie uszczelka zrobie głowicę na tip top
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Wymieniłem jeden ugięty drążek kierowniczy i oczywiście z drugiej strony końcówkę drążka, jakiś czas temu wymieniałem łącznik stabilizatora po lewej i odezwał się drugi więc też poszedł.
Nareszcie udało mi się zatamować wszystkie wycieki płynu chłodniczego oraz uzupełnić olej w skrzyni biegów (niestety cieknie troszku a nie mam funduszy robić żeby skrzynie).
Jutro jadę na warsztat zrobić zbieżność a za kilka dni przegląd.
Do zrobienia jeszcze oba wahacze, tarcze przód, tłumik środkowy, cieknący korektor siły hamowania, tylny prawy zacisk do regeneracji oraz kiedyś poduszki silnika i skrzyni...
Tylko skąd na to wszystko ma wziąć pieniądze biedny student?
Nareszcie udało mi się zatamować wszystkie wycieki płynu chłodniczego oraz uzupełnić olej w skrzyni biegów (niestety cieknie troszku a nie mam funduszy robić żeby skrzynie).
Jutro jadę na warsztat zrobić zbieżność a za kilka dni przegląd.
Do zrobienia jeszcze oba wahacze, tarcze przód, tłumik środkowy, cieknący korektor siły hamowania, tylny prawy zacisk do regeneracji oraz kiedyś poduszki silnika i skrzyni...
Tylko skąd na to wszystko ma wziąć pieniądze biedny student?