[B3 1.8 PM] Szarpanie podczas dodawania lub puszczania gazu
[B3 1.8 PM] Szarpanie podczas dodawania lub puszczania gazu
Witam. Co może być powodem szarpania przy dodawaniu gazu lub puszczaniu go? Im gwałtowniej operuje gwzem tym bardziej samochód przyspiesza i zwalnia kangurkiem. Na benzynie jest to o wiele bardziej odczuwalne niż na gazie w dodatku gdy silnik jest zimny to dość mocno nim trzęsie na benzynie oraz po dodaniu i puszczeniu gazu na chwile obroty spadają do około 500.
https://images82.fotosik.pl/1105/97264c ... 6c6med.jpg
https://images82.fotosik.pl/1105/21f5f8 ... 2e0med.jpg
https://images81.fotosik.pl/1104/9f73d5 ... 6ddmed.jpg
https://images82.fotosik.pl/1105/5d65ad ... 0bemed.jpg
Chyba lepiej nie uchwyce bez zdejmowania obudowy filtra
https://images82.fotosik.pl/1105/21f5f8 ... 2e0med.jpg
https://images81.fotosik.pl/1104/9f73d5 ... 6ddmed.jpg
https://images82.fotosik.pl/1105/5d65ad ... 0bemed.jpg
Chyba lepiej nie uchwyce bez zdejmowania obudowy filtra
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Spoko bo czesto ludzie zmieniają mono wtrysk z golfiny a golfina nie ma tego amortyzatora jest on do sprawdzenia ta dolna gruszka bolec biały czerwona osłonka. To amortyzator ma powodować by wolniej zamykała się przepustnica sprawdż to.
Albo nagraj filmik jak na pierwszym zdjeciu i by ktoś mocno nadusił pedał i szybko puścił. Auto nie odpalone na sucho.
Albo nagraj filmik jak na pierwszym zdjeciu i by ktoś mocno nadusił pedał i szybko puścił. Auto nie odpalone na sucho.
Sprawdzałem juz go, niby chyba działa bo amortyzuje ale chyba gdy juz przepustnica jest zamknięta bo pod sam koniec dopiero. Wiesz może od którego momentu ma amortyzować? Poza tym wątpię że to wina tego amortyzatorka bo na benzynie szarpie nawet gdy nie puszcze gazu do końca. Ogólnie na benzynie nie da sie jeździć, ciężko utrzymać stałą prędkość bo trzęsie i szarpie przy operowaniu gazem. Na LPG nie jest tak źle, mozna się nauczyć jazdy bez szarpania, wystarczy gazem delikatnie operować lecz na benzynie sie nie da. Dodatkowo na pb po puszczeniu gazu obroty bardzo szybko spadają, czasami nawet do 500
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Tk gdzieś 1cm ma podwieszać obroty na 1500 i schodzić powoli.
Wybłyskaj błędy drugi podejrzany to tps lub włacznik biegu jałowego. I jeszcze zostało sprzęgło amortyzator sił skrętnych. Nie stuka ci przy gaszeniu sprzegło?
Wybłyskaj błędy drugi podejrzany to tps lub włacznik biegu jałowego. I jeszcze zostało sprzęgło amortyzator sił skrętnych. Nie stuka ci przy gaszeniu sprzegło?
Ostatnio zmieniony 25 cze 2018, 20:49 przez Jarewa, łącznie zmieniany 2 razy.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Kontrolkę z diody 12V i kabelek. Opis standardowy jak wszystkie silniki B3 i B4NG. Podłaczyć kontrolkę plus aku i linia (w twoim przypadku moze to być gniazdo bezpiecznika pompy paliwa) i właczyć zapłon zewrzeć linie do masy na pare sekunt i liczyć błyski jeden długi rozpoczynanie długa przerwa nastepna liczba krótkie migniecie liczba.