[B4 2.0 ABK] Temperatura silnika 80 stopni
[B4 2.0 ABK] Temperatura silnika 80 stopni
Witam mam pytanie podczas jazdy temperaturę mam na pierwszej kresce przed 90 czyli koło 80 . Dopiero jak się zrobi cieplej na dworze to łapie 90 . Termostat sprawdziłem przy 50 dolny
wąż zimny góny ciepły natomiast jak jest na tej kresce oba ciepłe więc chyba raczej pracuje . teraz pytanie czy czujnik na wskaźnik lub licznik może przekłamywać. Ewentualnie czujnik wentylatora może za wcześnie się załączać. Proszę o porady .
wąż zimny góny ciepły natomiast jak jest na tej kresce oba ciepłe więc chyba raczej pracuje . teraz pytanie czy czujnik na wskaźnik lub licznik może przekłamywać. Ewentualnie czujnik wentylatora może za wcześnie się załączać. Proszę o porady .
Ostatnio zmieniony 28 cze 2018, 17:07 przez airwolf, łącznie zmieniany 1 raz.
"A wentylator się włącza przy tych 80?"
Jak przy 80 ?? Wentylator chyba z tegio co wiem powinien właczać się ponad 100 stopni , a normalna praca silnika w zależności od warunków 90/95 przy może naprawde chłodnej aurze poniżej 90, ale w koncu powinno sie dogrzac do 90.i chyba 90 to jest taka normalna temperatura
Tez mam problemy z wskazaniami się sie tym nie przejmuje , wentylator sprawdzony i się włącza.Obecnie po założeniu nowego czujnika temp. u mnie przekłamuje na + .
Jak przy 80 ?? Wentylator chyba z tegio co wiem powinien właczać się ponad 100 stopni , a normalna praca silnika w zależności od warunków 90/95 przy może naprawde chłodnej aurze poniżej 90, ale w koncu powinno sie dogrzac do 90.i chyba 90 to jest taka normalna temperatura
Tez mam problemy z wskazaniami się sie tym nie przejmuje , wentylator sprawdzony i się włącza.Obecnie po założeniu nowego czujnika temp. u mnie przekłamuje na + .
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1064
- Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
- Imię: Łukasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Rumia
Tak, ale koledze pewnie chodziło o najprostsze zdiagnozowanie, czy to wskazanie jest nieprawdziwe, czy raczej silnik na nieprawidłową temp.Jak przy 80 ?? Wentylator chyba z tegio co wiem powinien właczać się ponad 100 stopni , a normalna praca silnika w zależności od warunków 90/95 przy może naprawde chłodnej aurze poniżej 90, ale w koncu powinno
sie dogrzac do 90.i chyba 90 to jest taka normalna temperatura
Ja bym zaczął od sprawdzenia temp. na głowicy, nawet na jej powierzchni i będziesz wiedział co dalej robić.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
airwolf, koledze Jarkowi chodziło o to że mamy tu całą masę takich postów/tematów i jakbyś przeczytał chociaż pobieżnie kilka z nich, wiedział byś o co biega.
I szukaj bardziej ogólnie, nie tylko dotyczących abk. Chociaż moim zdaniem nawet nie am co szukać tylko jeździć
Jest tu na prawdę tyle takich tematów że już nawet czasem się nie chce pisać po raz enty tego samego.
A dodam że w większości wywalam takie tematy- bo najzwyczajniej w świecie milionowy taki post jest zbyteczny.
I szukaj bardziej ogólnie, nie tylko dotyczących abk. Chociaż moim zdaniem nawet nie am co szukać tylko jeździć
Jest tu na prawdę tyle takich tematów że już nawet czasem się nie chce pisać po raz enty tego samego.
A dodam że w większości wywalam takie tematy- bo najzwyczajniej w świecie milionowy taki post jest zbyteczny.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Na pewno się nie rozkraczy z powodu różnicy 10stC.
Jak jedziesz jest pęd wiatru wiec schładza silnik krućce itd wiec logiczne że będzie ciut zaniżona temperatura ABK/ABT ma tak czujnik że to ma wpływ. Po drugie oryginalne termostaty mają 78stC wiec znów logiczne że będzie blisko 80 w czasie jazdy a co innego w czasie stania w korku. Ważne by było koło 80-90stC w innym przypadku to znaczy że coś się dzieje.
Jak jedziesz jest pęd wiatru wiec schładza silnik krućce itd wiec logiczne że będzie ciut zaniżona temperatura ABK/ABT ma tak czujnik że to ma wpływ. Po drugie oryginalne termostaty mają 78stC wiec znów logiczne że będzie blisko 80 w czasie jazdy a co innego w czasie stania w korku. Ważne by było koło 80-90stC w innym przypadku to znaczy że coś się dzieje.