Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.3 7A] nieregularne skoki napięcia na alternatorze

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

[B3 2.3 7A] nieregularne skoki napięcia na alternatorze

Post autor: Leo » 13 lip 2018, 10:53

Mam niekontrolowane skoki napięcia w R5 na alternatorze, pod 18v, chwilowe, ale boję się że coś się z....bie.
Czemu się przyjrzeć? Regulator padł ? Czy coś innego ?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 13 lip 2018, 14:36

Pierw porządnie go poczysc tam gdzie się przykreca regulator masy itd. Ogólnie to byś podał numer alternatora bo nie wiem jaki to model bo nie wiem jaki typ boscha jak na tym regulatorze co ma listek dociskowy to tam będzie wada.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 13 lip 2018, 15:31

054903015f prawdopodobnie to będzie ten. Na pewno 90A. Możę być jeszcze ten: 034903016d lub już całkiem w etce po numerach zastępczych szukane to taki: 051903017(x)
wszystkie są zamienne i 90A

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 13 lip 2018, 21:13

No mam nadzieje że BOSCH zobacz co pisałem ten styk w regulatorze na listek on będzie problemem lub masa regulatora. Po prostu regulator widzi mniejsze napięcie bo nie łączy. A jak czyszczenie nie pomoże to go wymień ale to mało prawdopodobne bo nigdy jeszcze nie widziałem uszkodzonego "czasowo".

Awatar użytkownika
krisf1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 162
Rejestracja: 13 lip 2012, 00:19
Lokalizacja: Kłodzko/Dolnośląskie

Post autor: krisf1 » 14 lip 2018, 23:11

Weź zajrzyj pod maske, dałeś dwa numery alternatorów, które po wpisaniu w google różnią się znacznie, masz wiatrak na zewnątrz czy nie?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 16 lip 2018, 00:58

ech ludzie, korzystajcie dalej z google. Altki do starych 5 cylindrów, na pasek klinowy a nie wielorowkowy, wygląda zawsze tak samo: na przykład tak: https://www.ebay.co.uk/itm/ALTERNATOR-9 ... 2127353787

Całość dotyczy Audi S2 z silnikiem 3b ale tak jak pisałem, alternator pasuje z każdego 2.3 czy to 10 czy 20v turbo nie turbo. Kwestia tylko i wyłącznie amperażu jego.

[ Dodano: 2018-07-16, 00:58 ]
albo tak: https://www.google.com/search?tbm=isch& ... ILBgSHBL-M:

Awatar użytkownika
krisf1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 162
Rejestracja: 13 lip 2012, 00:19
Lokalizacja: Kłodzko/Dolnośląskie

Post autor: krisf1 » 18 lip 2018, 10:55

No to przynajmniej łatwo cokolwiek sprawdzić, wyjąć regulator sprawdzić stan szczotek, w NG to można zrobić na aucie, nie wiem jak u Ciebie, sprawdzić pierścień czy nie jest już przesadnie wytarty.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl