Popychalem jedna i druga, obie chodza bez zarzutuPieterB pisze:krzysiekli1989, na pewno klapę przepływki popychałeś? a nie klapę antywybuchową co gaziarze zakładają?
[B4 2.0 ABK] Strzał LPG i uszkodzona przepływka, muliste aut
-
- Forum Audi 80
- Posty: 58
- Rejestracja: 30 maja 2018, 18:01
- Lokalizacja: Przemyśl
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
no to prawie cud, zaoszczędziłeś 200-300 zł jeszcze nie widziałem by taka klapka antywybuchowa uratowała przepływkę przed tak silnym wystrzałem. Co jeszcze w 100 % nie oznacza że twoja jest sprawna bo równie dobrze rysik możne nie równo chodzić po tej tarczy.krzysiekli1989 pisze:Popychalem jedna i druga, obie chodza bez zarzutuPieterB pisze:krzysiekli1989, na pewno klapę przepływki popychałeś? a nie klapę antywybuchową co gaziarze zakładają?
Widziałem jak przy dużo lżejszych wystrzałach przepływka dostała.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 58
- Rejestracja: 30 maja 2018, 18:01
- Lokalizacja: Przemyśl
No coś jej sie jednak stało no bo nie działa, auto nie chce załapać z zapietą przepływką.PieterB pisze:no to prawie cud, zaoszczędziłeś 200-300 zł jeszcze nie widziałem by taka klapka antywybuchowa uratowała przepływkę przed tak silnym wystrzałem. Co jeszcze w 100 % nie oznacza że twoja jest sprawna bo równie dobrze rysik możne nie równo chodzić po tej tarczy.krzysiekli1989 pisze:Popychalem jedna i druga, obie chodza bez zarzutuPieterB pisze:krzysiekli1989, na pewno klapę przepływki popychałeś? a nie klapę antywybuchową co gaziarze zakładają?
Widziałem jak przy dużo lżejszych wystrzałach przepływka dostała.
Z tym rysikiem mozesz miec racje, wybuch był spory,przeciez ta czarna obudowa na ktorej sa numery przeplywki uderzyła z impetem w maske.
Nawet tej obudowy jeszcze nie zaklejałem
[ Dodano: 2018-07-17, 07:06 ]
No coż, wczoraj auto po wymianie kabli jezdziło normalnie.
Ale dzis, jadąc do pracy miałem dwa strzały. Zauwazylem ze dzieja sie najczesciej wtedy gdy hamuje silnikiem lub redukuje i sie tocze, a nastepnie przy dodaniu gazu auto łapie muła na jakies 2 sekundy i po tym albo normalnie sie rozpedza albo powstaje strzał. Co radzicie, moze pobawić się tą śrubą https://www.aukcjoner.pl/gallery/027008707-4.html#I4
Czy odrazu pojechac do gazownikow, bo z tego co widze nie ma sensu zakladac "nowej" obudowy filtra
A może to wina zapłonu? No bo kata coprawda nie mam, reszta tłumików jest, z tyłu coś ala sportowy, ale do sedna, auto czy przy przygazowce, czy po puszczeniu gazu w czasie jazdy ostro strzela w tłumik, tak jak jakaś sportowa impreza. Czy to może być wskazówka złego zapłonu?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 58
- Rejestracja: 30 maja 2018, 18:01
- Lokalizacja: Przemyśl
Silnik raczej w porzadku bo strzelanie zaczeło sie od jakis 3 tygodni. Wczesciej od kiedy mam audi Od marca br nie było ani jednego strzału. Az bylem zdzwiony ze taka leciwa instalacja a dzialała perfekcyjnie.Jarewa pisze:Jeżeli strzela w odlot to są dwie przyczyny albo ujowy zapłon albo już silnik na wykończeniu i zawór nie trzyma
-
- Forum Audi 80
- Posty: 58
- Rejestracja: 30 maja 2018, 18:01
- Lokalizacja: Przemyśl
W wydech tez strzela przy kazdym przygazowaniu lub podczas hamowania silnikiem. Pisałem że chodzi jak samochod rajdowy.
Czyli co, prosic kolege by sprawdzil mi ten zaplon? Moze to byc jego wina?
Dodam ze zaczal strzelac w tlumik po wymianie rozrzadu. Przed wymiana obroty jalowe strasznie wariowały od 1000 do 1500, po wymianie stoja w miejscu ale strzela w tlumik. rozrzad ustawiony na 100% dobrze
Czyli co, prosic kolege by sprawdzil mi ten zaplon? Moze to byc jego wina?
Dodam ze zaczal strzelac w tlumik po wymianie rozrzadu. Przed wymiana obroty jalowe strasznie wariowały od 1000 do 1500, po wymianie stoja w miejscu ale strzela w tlumik. rozrzad ustawiony na 100% dobrze
-
- Forum Audi 80
- Posty: 58
- Rejestracja: 30 maja 2018, 18:01
- Lokalizacja: Przemyśl
Ale nie wiem dlaczego przed wymiana rozrzadu tak falował wolnymi obrotami, wieszał sie na 1350 obr, czyzby byl wtedy zle napiety pasek?
Rozrzad jest napewno dobrze zrobiony, kolega zna sie na fachu,sam mial ABK 8 lat i wie co i jak poskladac.
A ze nie pisalem na poczatku o rozrzadzie to dlatego ze nie uwazalem ze cos sie zlego dzieje, obroty sie ustabilizowały a strzaly strzalami, myslalem ze to moze z braku tej sondy i braku kata tak robi
Rozrzad jest napewno dobrze zrobiony, kolega zna sie na fachu,sam mial ABK 8 lat i wie co i jak poskladac.
A ze nie pisalem na poczatku o rozrzadzie to dlatego ze nie uwazalem ze cos sie zlego dzieje, obroty sie ustabilizowały a strzaly strzalami, myslalem ze to moze z braku tej sondy i braku kata tak robi
Ostatnio zmieniony 17 lip 2018, 15:44 przez krzysiekli1989, łącznie zmieniany 1 raz.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
krzysiekli1989, dużo możliwości ale bez diagnozy vagiem ciężko jednoznacznie stwierdzić ale zapłon też mógł mieć na to wpływ
pasek - hmm, raczej nie
ps nie mając sondy nie masz szans na poprawnie ustawienie zapłonu w tym silniku
pasek - hmm, raczej nie
ps nie mając sondy nie masz szans na poprawnie ustawienie zapłonu w tym silniku
Ostatnio zmieniony 17 lip 2018, 15:45 przez Pieterb, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 58
- Rejestracja: 30 maja 2018, 18:01
- Lokalizacja: Przemyśl
no to juz sam nie wiem ze przed wymiana chodzil tak jakby ktos mu dodawal i odejmowal gazu a po wymianie paska i napinacza spokoj. Nic wiecej nie grzebalismy wtedy
a no to dzieki PeterB za info, trzeba zalatwiac kata:(
[ Dodano: 2018-07-17, 19:38 ]
No i dzis jeszcze raz sprawdzalem klapke przeplywki, chodzi idealnie, odchyla sie na max i zamyka tez ok az slychac jak uderza o ta gumke ochronna. W czasie gazowania widac ze rysik reaguje dobrze, nawet na minimalne dodanie gazu.
Zrobilem tak, auto odpalone stoi i pyrka sobie na wolnych na LPG na odpietej przeplywce. Pracuje rowno, podpinam na pracujacym silniku przeplywke, 10 sekund auto chodzi tak jak z odpietą czyli ładnie, lecz po tych 10 sekundach wskakuje na 2000 obr i tak zostaje nic sie nie da zrobic, przygazowka rowniez nic nie daje bo obroty spadaja do tych 2 tys. Jakas wskazowka? Cos poszlo w elektryce przeplywki?
a no to dzieki PeterB za info, trzeba zalatwiac kata:(
[ Dodano: 2018-07-17, 19:38 ]
No i dzis jeszcze raz sprawdzalem klapke przeplywki, chodzi idealnie, odchyla sie na max i zamyka tez ok az slychac jak uderza o ta gumke ochronna. W czasie gazowania widac ze rysik reaguje dobrze, nawet na minimalne dodanie gazu.
Zrobilem tak, auto odpalone stoi i pyrka sobie na wolnych na LPG na odpietej przeplywce. Pracuje rowno, podpinam na pracujacym silniku przeplywke, 10 sekund auto chodzi tak jak z odpietą czyli ładnie, lecz po tych 10 sekundach wskakuje na 2000 obr i tak zostaje nic sie nie da zrobic, przygazowka rowniez nic nie daje bo obroty spadaja do tych 2 tys. Jakas wskazowka? Cos poszlo w elektryce przeplywki?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 58
- Rejestracja: 30 maja 2018, 18:01
- Lokalizacja: Przemyśl
na benzynie nie ma wolnych obrotow, po prostu czuc ze konkretnie zalewa silnikPieterB pisze:krzysiekli1989, a jak jest na bp?
ps zapomniałem dodać że sonda musi być sprawna jeśli chodzi o ten zapłon
[ Dodano: 2018-07-17, 20:55 ]
Krora wtyczke masz konkretnie na mysli? Ta od emulatora sondy ?maciek889 pisze:Odłącz wtyczkę od tego regulatora gazu który masz na wężu. Może on przymyka dawkę gazu w nieoczekiwanych momentach, bo pewnie i tak sondę lmabda masz niesprawną to nie będzie i tak działać poprawnie ten silniczek na wężu.krzysiekli1989 pisze: odejmowal gazu a po wymianie paska i napinacza spokoj