Witam, mam pytanie ponieważ przejrzałem pół internetu poczytałem kilka artykułów na temat tego wtrysku ale nie znalazłem interesującej mnie odpowiedzi, najlepiej jeśli dałoby się wzbogacać ją chwilowo (np. grzebiąc przy sterowniku).
Od razu piszę, że pytam czysto teoretycznie i dziękuje za odpowiedzi nie grzeb bo zepsujesz...
Pozdrawiam
[B3 1.9 SD] Wzbogacenie mieszanki w KE-Jetronic'u
[B3 1.9 SD] Wzbogacenie mieszanki w KE-Jetronic'u
Ostatnio zmieniony 17 lip 2018, 22:12 przez raczek3, łącznie zmieniany 1 raz.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
w k-jetroniku nic nie grzebniesz bo to prosty układ bez kompa jako takiego
jedyna chyba możliwość to oszukiwanie poprzez czujnik temp, chyba że ktoś ma lepszy pomysł
ps tak na marginesie pytasz o k-jetronik ale tag masz SD a to ke-jetronic a tam jakaś elektronika była ale nie wiem na ile(chyba też nie na tyle by takie modyfikacje dało się robić), więc jak to jest?
jedyna chyba możliwość to oszukiwanie poprzez czujnik temp, chyba że ktoś ma lepszy pomysł
ps tak na marginesie pytasz o k-jetronik ale tag masz SD a to ke-jetronic a tam jakaś elektronika była ale nie wiem na ile(chyba też nie na tyle by takie modyfikacje dało się robić), więc jak to jest?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Możesz też podregulować klapę przepływomierza śrubką regulacyjną ale będzie ci zalewać w całym zakresie albo nakleić coś w górnej części lejką przepływomierza aby powietrze mocniej podniosło klapę. Można też próbować zrobić sobie sterownik PWM albo na jakimś mocnym potencjometrze do różnicowego regulatora składu paliwa tylko lepiej nie przekraczać 0,20A bo jeszcze się spali.