Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 4cyl] Problem z obrotkiem w Un4 i z kontrolką oleju

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
JakiBoY
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 197
Rejestracja: 02 maja 2017, 20:56
Imię: Mateusz
Model: Inny
Nadwozie: Cabrio
Silnik: 1,8 AEB
Lokalizacja: CinCinaty
Kontakt:

[B4 4cyl] Problem z obrotkiem w Un4 i z kontrolką oleju

Post autor: JakiBoY » 05 sie 2018, 01:39

Od dawna po swapie nosilem się że zmiana Licznika na taki który będzie miał termometr i skalę do 260.
Zdobylem licznik w takiej konfiguracji.
I teraz zrobiłem tak:
Moj stary licznik był to oryginalny un4 do abk.
Nowy licznik pochodził z 2.3 też un4.
Po rozebraniu zauważyłem że ma inne kontrolki więc podmieniłem płytę główną.

Obecnie licznik ma płytę główną od abk. Predkosciomierz od 2.3 i komputer też od 2.3.
Obrotomierz natomiast mimo tego że wyglądał identycznie w środku. Zworka itd bez żadnych różnic to po przejażdżce zauważyłem że zaniza i to sporo bo jakieś 2500 do 3500 obrotów w zależności od prędkości i biegu.
Więc wyjąłem licznik i zamieniłem obrotomierz na ten od abk. Tylko że zamiast pozmieniać całość podmieniłem tylko płytki od obrotomierza silnik i tarcza została od 2.3 a elektronika od 2.0 i wszystko by było ok bo obrotomierz nie spóźnia się ale na wolnych obrotach pokazuje mi 1050 obrotów na ciepłym silniku. Musiałem więc coś niechcący przestawić ale nie wiem co i jak wyregulowac go na te mniej więcej 850 obrotów?

Wskaźnik temperatury pokazuje minus bo pewnie czujnik jest do wymiany ale za to ważne jest to że dobrze go podłączyłem bez żadnych problemów i działa. Zajmę się tym w poniedziałek.

Drugi problem dotyczy wskaźnika oleju w liczniku.
Zima pękła mi uszczelka w filtrze i olej mi się wylal. Na szczęście wskaźnik mi się zaswiecil i w porę zatrzymałem samochód. Wszystko zrobiłem itd ale wskaźnik oleju przestał mi się zapalac przy rozruchu jak to zwykle było. Wymieniłem więc czujnik podpisałem kabel. I nic. Na krótko go podłączyłem pokazał się na liczniku po czym znów przestał się palić. Nie wiem już co robić. Kabel przelutowalem na końcówce i dobrze jest włożony w czujnik. Ten też jest poprawnie przykrecony jednak przy odpalaniu nie zapala mi się kontrolka.czy możliwe jest ze jak sprawdzałem jego funkcjonowanie podpinajac go pod masę wywaliłem jakiś bezpiecznik odpowiedzialny za jego wyświetlanie się? Nie sprawdziłem czy mi się żarówka nieprzepalila ale podlaczywszy nowy licznik też się ta kontrolka nie zapaliła więc nie wiem co może być przyczyną.

Obrazek

Aha, jeszcze sprawdziłem i predkosciomierz przeklamuje trochę. Przy 60 mam 55 a przy 100 mam 93. To normalne czy coś nie tak?
Ostatnio zmieniony 05 sie 2018, 17:16 przez JakiBoY, łącznie zmieniany 2 razy.
Cabrio 96' 1.8T "lekko dłubniety" stage 2
Wcześniej były fiaty coupe turbo 4x, bravo HGT 4x, E36 cabrio 1.8, 2.5, M3 3.2 & coupe 1.8is, 8x 300s HEMI & V6, W124, dwie deskorolki, 4 rowery, GS350, 600rr i 954 Fireblade

Moja :arrow: audi-coupe-cabrio/cabrio-turbo-street-b ... 03260.html

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5444
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 05 sie 2018, 10:29

JakiBoY, _uwaga

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga