[80 B4 Sedan 1Z] by Mzet /216/gt1549s/11mm/HDK248
Przemierzając kolejne kilometry dróg i autostrad przyszła pora na zjazd do Pit stopu by zabrać się kompleksowo za układ hamulcowy.
Wpadły tarcze Hella Pagid. Klocki TRW. Regeneracja wszystkich zacisków. Wymiana pompy hamulcowej na 25.4mm. Przepłukanie układu i świeży płyn.
Przy okazji jeszcze wymiana wentylatora nawiewu Nissens i linki maski.
Wpadły tarcze Hella Pagid. Klocki TRW. Regeneracja wszystkich zacisków. Wymiana pompy hamulcowej na 25.4mm. Przepłukanie układu i świeży płyn.
Przy okazji jeszcze wymiana wentylatora nawiewu Nissens i linki maski.
Ostatnio zmieniony 03 wrz 2018, 20:59 przez Mzet, łącznie zmieniany 1 raz.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Na pewno bierze teraz od razu. Nie w połowie, jak poprzednio.
Większy opór jest, to fakt, ale jestem zadowolony. Hamuje się pewnie. Wcześniej po przesiadce z innego auta do mojego, pierwsze dwa hamowania to prawie "garaż" w aucie poprzedzającym. Jak człowiek pojeździł to się przyzwyczaił, ale chyba nie o to chodzi przy większych hamulcach.
Większy opór jest, to fakt, ale jestem zadowolony. Hamuje się pewnie. Wcześniej po przesiadce z innego auta do mojego, pierwsze dwa hamowania to prawie "garaż" w aucie poprzedzającym. Jak człowiek pojeździł to się przyzwyczaił, ale chyba nie o to chodzi przy większych hamulcach.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 10
- Rejestracja: 10 lut 2018, 05:19
- Imię: Jacek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
w swojej 80 pod koniec maja wstawialem na przod tarcze wentylowane z otworami i nacieciami firmy rotinger mialem srwdnice 280 wstawilem 320 co ze zmiana tarcz wiazalo sie zmian jazm i zaciskow na wieksze odrazu regeneracja i malowanie klocki trw tyl tylko poszly nowe tarcze rotingera pelne zciski zregerowane i odrazu wymalowane klocki tez tyl trw poprawa jest znaczaca ale o pompie nie pomyslalem szkoda
Opinie mają dobre. Pojeżdżę, zobaczę jak się będą sprawowały.brabus124 pisze:Ostatnio kupilem klocki tej firmy - hella pagid I zastanawia mnie jakość tych wyrobów. Też by mi się przydała pompa 25,4mm.
A pompę to nawet nie wiem z czego mam zamontowaną.
Znajomy mechanik, kupił kilka pomp bo nie był pewien, która podejdzie.
Wizualnie patrząc po zdjęciach w necie wygląda na T4 ale mogę się mylić.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 10
- Rejestracja: 10 lut 2018, 05:19
- Imię: Jacek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
czesc troche posiedzialem niedziela nad swym autkiem wymienilem boczki w drzwiach wszystkich z jasno szarych na czarne z dekorkiem drewna panel pokretel tez zostal ozdobiony pas nad schowkiem pasazera tez dostal ozdubke dekorka drewnianego obramowka stacyjki oraz po drugiej stronie tez jest porobilem troche fot ale to na inny raz do wstawienia i opisu . zostaly odnowione pokrowce i zalozone w koloze niebieskim przez srodek z bokami czarnymi komponuja sie dobrze z boczkami czarnymi , do dekorkow brakuje mi popielniczek z przodu i z tylu dla pasazerow. Mieszek wybieraka wymiana poprzedni sie zuzyl .Bylo wczesniej zbierane graty przez pare miesiecy ,odnawianie pomontowanie glosnioko jakos to dlogo zeszlo i jeden glosniczek sie wysypal mus dokupic .kto podpowie jak powstawiac foty z autka bede wdzieczny?
Kolejna mała zmiana. Od początku posiadania auta nie podchodziła mi kierownica z A3 8L.
Swego czasu zakupiłem trójramienną z cabrio. Niestety okazało się, że przejściówka na wieloklin jest wbita praktycznie na stałe, więc z montażu kierownicy nici i trzeba było szukać czegoś na dużym wieloklinie.
W końcu pojawiła się okazja świeżo obszytej kierownicy z A3 8P.
Teraz wygląda to bardzo zgrabnie.
Swego czasu zakupiłem trójramienną z cabrio. Niestety okazało się, że przejściówka na wieloklin jest wbita praktycznie na stałe, więc z montażu kierownicy nici i trzeba było szukać czegoś na dużym wieloklinie.
W końcu pojawiła się okazja świeżo obszytej kierownicy z A3 8P.
Teraz wygląda to bardzo zgrabnie.
Ostatnio zmieniony 03 wrz 2018, 20:57 przez Mzet, łącznie zmieniany 3 razy.