[B4 2.0 ABT] Wymiana panewek korbowodowych - jak?
[B4 2.0 ABT] Wymiana panewek korbowodowych - jak?
Potrzebuję małej pomocy z wymiany panewek korbowodowych. Jeśli ktos ma serwisówkę to bardzo bym prosił. Jaki maja numer ori śruby 048 105 425 ? - dzwoniłem i są dostępne tylko w ASO po 40pln sztuka
Ostatnio zmieniony 16 wrz 2018, 01:31 przez STROKE, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
[ Dodano: 2018-08-11, 13:50 ]
No taki jak napisałeś: http://www.oemepc.com/audi/part_single/ ... g/e#sec_26STROKE pisze: Jaki maja numer ori śruby 048 105 425 ?
Dzięki, kupię te sruby i nakrętki. Jeszcze potrzebuje paru szczegółów przy wymianie. Które pierwsze odkręcami stopki 1,4 ? Po wymianie dokręcam juz ostatecznie 30 Nm i 90 stopni ,czy tylko dokręcam lekko i przekrecam wał i 2,3 wymieniam a na koncu całosc dokrecam po kolei. Czy wszystkie panewki sa takie same bo kupiłem juz kolbenschmidta 87 200 600 i kazda jest identyczna, czyli zatrzaskuje się w zamku góra i dół ? Wał jest nominalny, nic nie stuka trzyma ciśnienie, ale w oleju płatki widziałem i wole tam zajrzeć wczesniej.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1064
- Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
- Imię: Łukasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Rumia
Może być to też problem z panewką wałka pośredniego - o takim przypadkach już się słyszało.STROKE pisze:Wał jest nominalny, nic nie stuka trzyma ciśnienie, ale w oleju płatki widziałem i wole tam zajrzeć wczesniej.
Pomiar ciśnienia oleju był robiony? Jak nie to już raczej będzie za późno na jakiekolwiek uruchamianie silnika i trzeba by zajrzeć.