Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Wałki rozrządu w 1Z - różne rodzaje?

Tomcionerwus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

Post autor: Tomcionerwus » 24 sie 2018, 23:44

Witam. Tak wiec przeszukalem cale forum i nie mogę dojść do ladu. Tak który Walek będzie dobry aby uzyskać troche więcej koni i niutonow... Bo jestem na etapie modyfikacji silnika... Który 028e czy 028f?
Ostatnio zmieniony 25 sie 2018, 03:42 przez Tomcionerwus, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 25 sie 2018, 08:13

28E jest lepszy. Ma grubsze końcówki krzywek przez co dłużej otwiera zawór i lepiej napełnia silnik powietrzem.

Tomcionerwus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

Post autor: Tomcionerwus » 26 sie 2018, 18:00

brabus124 pisze:28E jest lepszy. Ma grubsze końcówki krzywek przez co dłużej otwiera zawór i lepiej napełnia silnik powietrzem.
Wielkie dzienki za informacje to juz wiem co dalej mogę zadziałać przy silniczku...

Awatar użytkownika
RaKo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 674
Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 10 wrz 2019, 08:31

Panowie napiszcie czy jeśli wałek był obrócony o 180 stopni to mogła iść ropa do oleju?
Przybyło oleju.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl