[B4 1.9 1Z] audi 80 avant czy a6 c4 avant
[B4 1.9 1Z] audi 80 avant czy a6 c4 avant
Co myslicie o zakupie audi? Zastanawiam sie pomiedzy kolejna w moim zyciu a6 c4 a nasza 80. Budzet to jakies 8000zl. Wymagania to na pewno avant. Chyba do tego doroslem . Hak, ladna buda i moc wieksza niz 90KM ktore mialem w a6 sedanie.
Narazie upatrzylem dwie sztuki pomiedzy ktorymi nie moge sie zdecydowac. Cena praktycznie taka sama tylko a6 dalej do ogladania.
Pierwsza propozycja to 80 avant po remoncie zawieszenia, silnika. ogolnie prawdopodobnie w ladnym stanie. Zrobiona na jakies 160KM.
Druga a6 c4 avant 2.5tdi 140KM po remoncie zawieszenia.
Moze macie jakies swoje opinie, sugestie ktorymi sie pokierowac?
Narazie upatrzylem dwie sztuki pomiedzy ktorymi nie moge sie zdecydowac. Cena praktycznie taka sama tylko a6 dalej do ogladania.
Pierwsza propozycja to 80 avant po remoncie zawieszenia, silnika. ogolnie prawdopodobnie w ladnym stanie. Zrobiona na jakies 160KM.
Druga a6 c4 avant 2.5tdi 140KM po remoncie zawieszenia.
Moze macie jakies swoje opinie, sugestie ktorymi sie pokierowac?
Jeżdżę avantem C4 2.5TDI i jest to super auto. Nie ma co wymagać sportowego charakteru od diesla, ale jeździ gładko i przyjemnie. Do tego dużo większy od 80.
Mój jest quattro, więc spalanie też większe z tego powodu, około 6-7l.
Polecam, silnik i komfort jest super.Fajnie jak ma serwotronik, po mieście mimo gabarytów łatwo się nanewruje.
Mój jest quattro, więc spalanie też większe z tego powodu, około 6-7l.
Polecam, silnik i komfort jest super.Fajnie jak ma serwotronik, po mieście mimo gabarytów łatwo się nanewruje.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
NoSound, 80-tka to zielony Avant na dwu tłokach z klimą , wtryskami 216 :?:
C4 napewno wygodniejsze i przestronne będzie w porównaniu do 80-tki , tam to tylko R5 TDI musi być.
Napewno opłaty za C4 będziesz miał wieksze , zwróc uwage na błotniki , bo jak te gąbki tam siedzą , to często i błotnik skorodowany.
Jesli chodzi o silniki to 1.9 i 2.5 to stare dobre silniki które kręcą kolejne kilometry, kwestia częstotliwości wymiany oleju i jego jakości.
C4 napewno wygodniejsze i przestronne będzie w porównaniu do 80-tki , tam to tylko R5 TDI musi być.
Napewno opłaty za C4 będziesz miał wieksze , zwróc uwage na błotniki , bo jak te gąbki tam siedzą , to często i błotnik skorodowany.
Jesli chodzi o silniki to 1.9 i 2.5 to stare dobre silniki które kręcą kolejne kilometry, kwestia częstotliwości wymiany oleju i jego jakości.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Jestem zdania co PieterB
Osobiście gdybym jednak miał do wyboru obydwa auta w zbliżonym stanie (pomimo, że 80'tka zgrabniejsza) wziąłbym A6 C4.
Co jakiś czas mam okazję się przejechać C4 i za każdym razem kiedy wsiadam do tego auta i jadę mówię sobie: "Ale to jest fura"
Naprawdę cieszy każdy pokonany kilometr a pracujące R5 potęguje to uczucie. Choć gdyby stan był naprawdę bardzo dobry to nie przeszkadzałoby mi nawet 1.9TDi.
Komfortowe podróżowanie za niewielkie pieniądze.
Osobiście gdybym jednak miał do wyboru obydwa auta w zbliżonym stanie (pomimo, że 80'tka zgrabniejsza) wziąłbym A6 C4.
Co jakiś czas mam okazję się przejechać C4 i za każdym razem kiedy wsiadam do tego auta i jadę mówię sobie: "Ale to jest fura"
Naprawdę cieszy każdy pokonany kilometr a pracujące R5 potęguje to uczucie. Choć gdyby stan był naprawdę bardzo dobry to nie przeszkadzałoby mi nawet 1.9TDi.
Komfortowe podróżowanie za niewielkie pieniądze.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Komfort, komfort i jeszcze raz komfort. Dla mnie jako kierowcy w 80 jest ok, ale kilka razy podróżowałem z tyłu i już tak fajnie nie było. 1z jest przyjemny w użytkowaniu ale brakuje gangu R5 pod maską, bardzo brakuje. Zawirusowany Aat palił około 7 litrów przy moim stylu jazdy, 1z pali 5 i to jedyny plus przesiadki. Ogólnie jeśli ktoś chce zamienić C4 na B4 to ja jestem bardzo zainteresowany. Co do jakości ocynku w C4 to potwierdzam, B4 jest lepiej zabezpieczone antykorozyjnie. Ceny części porównywalnie.