Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[90 Q 2.3 10v swap]

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
nowy200
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 239
Rejestracja: 24 wrz 2007, 21:08
Lokalizacja: Jawor/Dolny Śląsk

[90 Q 2.3 10v swap]

Post autor: nowy200 » 02 sty 2008, 22:58

witka.Koledzy pytanko.Co trzeba przygotować (oprócz silnika ;-) ) do swapa z NG na 7A?
Ma ktoś może taki motorek na sprzedaż?
Ostatnio zmieniony 03 sty 2008, 09:18 przez nowy200, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
pawelbicz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 377
Rejestracja: 05 sty 2007, 03:35
Lokalizacja: Katowice/Krzeszowice

Post autor: pawelbicz » 02 sty 2008, 23:12

http://audi-b2.pl/forum/viewtopic.php?t=135 nie wiem czy jeszcze aktualne..

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 02 sty 2008, 23:17

Silnik z kompletnym osprzętem
Wiązka z kompem
Zegary
Dodatkowa chłodnica wody

IMO gra nie warta świeczki, bo znalezienie zdrowego 7A na swap to jak szukanie igły w stogu siana :)

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 02 sty 2008, 23:45

Przepraszam, nie ten dział.
Ostatnio zmieniony 03 sty 2008, 09:30 przez czarekj, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 03 sty 2008, 09:25

Przypominam, że to nie jest dział ogłoszeń :-/

Awatar użytkownika
foxbat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 614
Rejestracja: 23 lis 2006, 21:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: foxbat » 03 sty 2008, 11:44

a zapomnieliście jeszcze o jedne rzeczy - kilka-kilkanaście tysięcy złotych na robotę i części.....

Awatar użytkownika
nowy200
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 239
Rejestracja: 24 wrz 2007, 21:08
Lokalizacja: Jawor/Dolny Śląsk

Post autor: nowy200 » 03 sty 2008, 13:10

ok THX.Czyli nie opłacalne hehe :oops:

[ Dodano: 2008-01-03, 13:10 ]
to może na 2.3 20v?

[ Dodano: 2008-01-03, 13:11 ]
oznaczenia nie znam (może i to 7A) :oops:

[ Dodano: 2008-01-03, 13:13 ]
:oops: to właśnie 7A (ale gafa :oops: )
Ostatnio zmieniony 03 sty 2008, 23:19 przez nowy200, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
foxbat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 614
Rejestracja: 23 lis 2006, 21:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: foxbat » 03 sty 2008, 13:29

jeżeli ma to być opłacalne, to najprościej dla ciebie jest poszukać motoru 3B lub ABY, ewentualnie AAN (ale tu trochę bardziej trzeba się nagimnastykować). W AudiKlubPolska robili już takie swapy i to nie raz - poszukaj, na forum znajdziesz ciekawe opisy....Nawet skrzyni bys nie musiał zmieniać bo ta od NG sporo wytrzymuje.

Oczywiście koszty pozostają na tym samym poziomie - X.000zł-XX.000zł, ale efekt możesz mieć w granicach 220-270KM

michalwielun
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 02 sty 2008, 15:24
Lokalizacja: wielun

Post autor: michalwielun » 03 sty 2008, 21:58

jak chcesz sie w swap bawic to lepiej 2.8 30V jedyna sluszna jednostka bez turbo

Awatar użytkownika
nowy200
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 239
Rejestracja: 24 wrz 2007, 21:08
Lokalizacja: Jawor/Dolny Śląsk

Post autor: nowy200 » 03 sty 2008, 22:56

No ok a gdzie i za ile ten motorek 2.8 30v?
SORKI DANEK <piwo>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl