Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[NG 2.3] Problem po wymianie głowicy, brak 3ciego cylindra

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
grzesiek80B4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 30 cze 2011, 10:24

[NG 2.3] Problem po wymianie głowicy, brak 3ciego cylindra

Post autor: grzesiek80B4 » 04 wrz 2018, 20:10

Dzień dobry,
Jakieś dwa tygodnie temu w naszej 80tce wymieniliśmy głowicę (z poprzedniej uciekał płyn chłodniczy). wszystko chodziło pięknie przez około tydzień. Po tym czasie 3ci cylinder przestał palić. Mieszankę dostaje, iskra jest, ciśnienie w normie, ale po odpaleniu nie chodzi. Pomyśleliśmy, że może ciągnie lewe powietrze, więc sprawdziliśmy kolektor, wymieniliśmy wszystkie możliwe uszczelki na nowe. Nic to nie pomogło.
Czy ktoś z Państwa ma jakiś pomysł?
Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za pomoc.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 04 wrz 2018, 20:16

Swieca mokra??

grzesiek80B4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 30 cze 2011, 10:24

Post autor: grzesiek80B4 » 04 wrz 2018, 20:26

Tak, mokra.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 04 wrz 2018, 20:50

W tłumik strzela?

W sumie i tak mało danych i takie ogulnikowe, bez jakich kolwiek potwierdzeń dokłądnych to tylko strzelanie lub wróżenie. Albo zalewa ten gar przydało by sie zrobić próbę przelewową wtryskiwaczy. Albo rzadka przypadłość uszkodzonych zaworów.

grzesiek80B4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 30 cze 2011, 10:24

Post autor: grzesiek80B4 » 04 wrz 2018, 21:16

W tłumik nie strzela.
Nie wiem co jeszcze mogę napisać, sami teraz wróżymy z fusów. Bo niby wszystko ok, ale jednak nie chodzi.
Dodam jeszcze, że auto ma założoną instalację LPG i na benzynie i na gazie jest to samo.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 04 wrz 2018, 21:27

A przy wyższych obrotach chodzi?? jakie ciśnienie wypluło przy tym garze na pomiarze?

grzesiek80B4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 30 cze 2011, 10:24

Post autor: grzesiek80B4 » 09 wrz 2018, 20:06

Sprawdzone dzisiaj:
Na wyższych obrotach jest lepiej, a czasami nawet dobrze.
Co do ciśnienia, to dokładniej wartości nie pamiętam ale chyba było to coś koło 11,5-11,9 (taka wartość mi świta).
Dzisiaj po podregulowaniu gazu chodził dobrze, a na benzynie problem jakby sa znikł po kolejnym złożeniu wszystkiego...
Zobaczymy co będzie jutro rano na zimnym.

Póki co jeszcze raz dziękuję za udzielone odpowiedzi :)

[ Dodano: 2018-09-09, 20:06 ]
Odpowiedź dla potomnych:
Po tygodniu szukania, wymian popychaczy, uszczelek i wszystkiego na około okazało się, że....
przyczyną była pęknięta sprężyna zaworu...
Taka niespodzianka :)
Pozdrawiam i dziękuję za podpowiedzi, temat do zamknięcia :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga