Czerwone Coupe 2.0 ABK 1995
Żeby nie było, że nic się nie dzieje od tamtej pory:
Kompletna wymiana filtrów: gazowy, paliwowy, kabinowy, powietrza
Strzelił oryginalny wahacz więc wpadł nowy MEYLE
Wymieniony pasek alternatora, pasek kierowniczy, drążki kierownicze, sprężyny przód i tył (póki co oryginał, ale przy nowych alufelgach mam plan delikatnie obniżyć -20/-30 nie wiem jeszcze, ale tak by dodać trochę sylwetki a auto żeby się nadawało do nomalnej jazdy i nie leżało jak golf na glebie), swożnie i tuleje wahaczy, amortyzatory tył, przegub przód lewy, poduszki amortyzatorów tył, nowe klocki na przód.
Nowa elektryka silnika: palec, kopułka, kable, świece
Stara chłodnica (ori) zrobiła się już dziurawa i zaczęło cieknąć więc kupiłem nową, podobno z tych lepszych, tylną część chłodnicy wyszlifowałem i pomalowałem na nowo, kupiłem nowe poduszki pod chłodnicę.
Umyłem maskę od spodu, kanaliki i tam gdzie ręką sięgnąłem te polakierowane części wokół silnika dla estetyki
No i wreszcie zmiana alufelg letnich, kupiłem całkiem nowe felgi Dare DR-F5 17' et35 7,5J i na to używane opony Continental w bdb stanie (8mm bieżnika) 215/R17/40
Była także wizyta u gazownika ze strojeniem i kontrolą, wszystko jest w normie, delikatnie wyregulował
W kwietniu był też zlot Audi 80 w Warszawie, jeszcze na starych alu :
Teraz przede mną najdroższa ale i najprzyjemniejsza część czyli powoli ogarnianie blachay, odkładanie na nowy lakier, regenerację lamp i kierownicę S2
[ Dodano: 2018-04-17, 13:20 ]
Aktualizacja 17.04.2018
Po długiej przerwie czas odświeżyć fanpage. Dużo się zmieniło
Więc tak: od znanego nam niestety zakończonego projektu Vigo dostał mi się zderzak s2 ze spryskiwaczami oraz dokładną dtm. Kupiłem bielsze halogeny, ładniejsze lampy z soczewkami (poprzednie były bardziej wycięte kamieniami, poszarzale z zalążkiem pleśni na bokach)
Z ASO wyciągnąłem nowe listwy boczne
Dokupiony emblemat audi oraz nowe oryginalne symbole s2 (tak wiem, że dla niektórych to wieś na abk, ale myślę że na zadbanej coupecie z pełnym pakietem nie kuje w oczy, a ja choć w polowiczny sposób spełniam swoje marzenie o s2)
Został zmieniony prawy błotniki na taki w stanie idealnym, gdyż tamten ostro korodował na zapięciu zderzaka.
Cała buda została na nowo odlakierowana w kolorze laserrot, tak jak było fabrycznie wraz z czarnymi dołami. Usunięta została wszelka rdza i różne niedoskonałości.
Kupiłem kierownicę s2, ale muszę zdobyć jeszcze taśme i obudowe bo mam polifta z poduchą.
Ps: kupiłem nawet sobie miniaturkę za okno na zloty:D
Kompletna wymiana filtrów: gazowy, paliwowy, kabinowy, powietrza
Strzelił oryginalny wahacz więc wpadł nowy MEYLE
Wymieniony pasek alternatora, pasek kierowniczy, drążki kierownicze, sprężyny przód i tył (póki co oryginał, ale przy nowych alufelgach mam plan delikatnie obniżyć -20/-30 nie wiem jeszcze, ale tak by dodać trochę sylwetki a auto żeby się nadawało do nomalnej jazdy i nie leżało jak golf na glebie), swożnie i tuleje wahaczy, amortyzatory tył, przegub przód lewy, poduszki amortyzatorów tył, nowe klocki na przód.
Nowa elektryka silnika: palec, kopułka, kable, świece
Stara chłodnica (ori) zrobiła się już dziurawa i zaczęło cieknąć więc kupiłem nową, podobno z tych lepszych, tylną część chłodnicy wyszlifowałem i pomalowałem na nowo, kupiłem nowe poduszki pod chłodnicę.
Umyłem maskę od spodu, kanaliki i tam gdzie ręką sięgnąłem te polakierowane części wokół silnika dla estetyki
No i wreszcie zmiana alufelg letnich, kupiłem całkiem nowe felgi Dare DR-F5 17' et35 7,5J i na to używane opony Continental w bdb stanie (8mm bieżnika) 215/R17/40
Była także wizyta u gazownika ze strojeniem i kontrolą, wszystko jest w normie, delikatnie wyregulował
W kwietniu był też zlot Audi 80 w Warszawie, jeszcze na starych alu :
Teraz przede mną najdroższa ale i najprzyjemniejsza część czyli powoli ogarnianie blachay, odkładanie na nowy lakier, regenerację lamp i kierownicę S2
[ Dodano: 2018-04-17, 13:20 ]
Aktualizacja 17.04.2018
Po długiej przerwie czas odświeżyć fanpage. Dużo się zmieniło
Więc tak: od znanego nam niestety zakończonego projektu Vigo dostał mi się zderzak s2 ze spryskiwaczami oraz dokładną dtm. Kupiłem bielsze halogeny, ładniejsze lampy z soczewkami (poprzednie były bardziej wycięte kamieniami, poszarzale z zalążkiem pleśni na bokach)
Z ASO wyciągnąłem nowe listwy boczne
Dokupiony emblemat audi oraz nowe oryginalne symbole s2 (tak wiem, że dla niektórych to wieś na abk, ale myślę że na zadbanej coupecie z pełnym pakietem nie kuje w oczy, a ja choć w polowiczny sposób spełniam swoje marzenie o s2)
Został zmieniony prawy błotniki na taki w stanie idealnym, gdyż tamten ostro korodował na zapięciu zderzaka.
Cała buda została na nowo odlakierowana w kolorze laserrot, tak jak było fabrycznie wraz z czarnymi dołami. Usunięta została wszelka rdza i różne niedoskonałości.
Kupiłem kierownicę s2, ale muszę zdobyć jeszcze taśme i obudowe bo mam polifta z poduchą.
Ps: kupiłem nawet sobie miniaturkę za okno na zloty:D
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5486
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Rastaman25
- Forum Audi 80
- Posty: 290
- Rejestracja: 03 gru 2011, 13:57
- Lokalizacja: Brzesko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5486
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko