[B4 Quattro AEB+ 300+KM] mała aktualizacja str1
-
- Forum Audi 80
- Posty: 68
- Rejestracja: 19 mar 2009, 20:30
- Imię: Dawid
- Lokalizacja: Proszowice
Samochód po ponad miesiącu nareszcie odebrany od mojego mechanika magika Zrobione: nowy kolektor wydechowy twin scroll, zmienione turbo od lancera TD05HR16G, wystrojone ''bezpieczne'' 280 koni i 405nm, jazda z tym turbo to bajka wstaje dużo lepiej niż z s3, założony nowy intercooler 550x230x65, oil catch tank (jeszcze nie podłączony), nowy fitr powietrza k&n, nowy zawór blow off, poprawiony wydech i wspawany sportowy katalizator, nowy gwint na przodzie, nowa pompa 25,4mm z serwem od audi s4, zegary Gready: egt, olej i doładowanie i to chyba wszystko. W tym tygodniu wrzucę fotki spod maski
Pozdrawiam
[ Dodano: 2018-07-03, 20:54 ]
Dodane zdjęcia zrobionych modyfikacji
Pozdrawiam
[ Dodano: 2018-07-03, 20:54 ]
Dodane zdjęcia zrobionych modyfikacji
- Rastaman25
- Forum Audi 80
- Posty: 290
- Rejestracja: 03 gru 2011, 13:57
- Lokalizacja: Brzesko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 68
- Rejestracja: 19 mar 2009, 20:30
- Imię: Dawid
- Lokalizacja: Proszowice
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Rastaman25
- Forum Audi 80
- Posty: 290
- Rejestracja: 03 gru 2011, 13:57
- Lokalizacja: Brzesko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 68
- Rejestracja: 19 mar 2009, 20:30
- Imię: Dawid
- Lokalizacja: Proszowice
Hamulce w porównaniu z seryjną pompą są dużo lepsze, zaciski to 4 tłoczkowe brembo z alfy 2.5 V6
[ Dodano: 2018-07-04, 14:09 ]
[ Dodano: 2018-07-04, 14:09 ]
Kiedyś się to poprawi jak będzie taka potrzebaRastaman25 pisze:Ja rozumiem. Ale przy takiej mocy chyba pasowało by żeby było tam łagodne przejście. Nie wiem, nie znam się. Tak to cacydavidd1986 pisze:i być może nie miał takiego kolanka
- JakiBoY
- Forum Audi 80
- Posty: 197
- Rejestracja: 02 maja 2017, 20:56
- Imię: Mateusz
- Model: Inny
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: 1,8 AEB
- Lokalizacja: CinCinaty
- Kontakt:
Pięknie odstawiles sprzęta! Podoba mi się bardzo. Jak z resztą wielu innym. 280 musi fajnie ciągnąć w tej budzie. Zazdroszczę koloru, genialny. Hamulce pasują czy wiąże się to z przeróbkami? Same zaciski czy cały komplet? Skąd i ile kosztuje taka blenda bo szukam nieśmiale info o takiej do verta. Korci mnie żeby zrobić tylek USA. Turbina solidna hehe. No nie mogę się napatrzec. Piękna jest Twoja audina
Jeszcze jedno pytanko który przewód cpodłączyłes budzik od turbiny? Pod dv czy pod regulator paliwa a może prosto w kolektor? I jakie wskazania masz na odpalonym na luzie. I do ile spada maksymalnie przy stałej prędkości bez ciśnienia na turbinie.
Jeszcze jedno pytanko który przewód cpodłączyłes budzik od turbiny? Pod dv czy pod regulator paliwa a może prosto w kolektor? I jakie wskazania masz na odpalonym na luzie. I do ile spada maksymalnie przy stałej prędkości bez ciśnienia na turbinie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 68
- Rejestracja: 19 mar 2009, 20:30
- Imię: Dawid
- Lokalizacja: Proszowice
Dzięki za miłe słowa Ciągnie fajnie, ale to jeszcze nie ostateczna moc Pod przednie zaciski musiałem dorabiać adaptery, ale warto bo nawet gość na przeglądzie się zdziwił mocą hamulcy...
Blende kupiłem razem z lampami jest to oryginał tylko ma odciętą górną część plastiku żeby tablica weszła ''głębiej''
Podłączenie i wskazania sprawdzę i napiszę
[ Dodano: 2018-09-23, 20:39 ]
Wskazania na luzie to -0.63kpa, przy hamowaniu silnikiem max -0.77kpa, przy stałej prędkości około 100km/h w granicach -0.43kpa, w trakcie jazdy się to waha zależy jaka prędkość itp... zegar jest wpięty chyba pod regulator paliwa (tak jak na foto, ten jasny przezroczysty wężyk)
Blende kupiłem razem z lampami jest to oryginał tylko ma odciętą górną część plastiku żeby tablica weszła ''głębiej''
Podłączenie i wskazania sprawdzę i napiszę
[ Dodano: 2018-09-23, 20:39 ]
Wskazania na luzie to -0.63kpa, przy hamowaniu silnikiem max -0.77kpa, przy stałej prędkości około 100km/h w granicach -0.43kpa, w trakcie jazdy się to waha zależy jaka prędkość itp... zegar jest wpięty chyba pod regulator paliwa (tak jak na foto, ten jasny przezroczysty wężyk)
- JakiBoY
- Forum Audi 80
- Posty: 197
- Rejestracja: 02 maja 2017, 20:56
- Imię: Mateusz
- Model: Inny
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: 1,8 AEB
- Lokalizacja: CinCinaty
- Kontakt:
Dziękuję za odpowiedź! A ile kosztuje mniej więcej ta blenda bo szukam obecnie w Anglii takiej żeby przywieźć ale nie mogę znaleźć może więc kupię w Stanach sobie taką ale nie wiem ile kosztować powinna żeby nie przepłacać.davidd1986 pisze:
Wskazania miałem identyczne gdy miałem podpięty pod regulator.
Wiem że nie zaleca się podpinania pod regulator z jakichś tam przyczyn których nikt mi nie wyjaśnił do końca ale lepiej żebym Tobie to powiedział bo coś w tym musi być ze nie zalecają tego.
Wepnij się w linie od dv wskazania będą inne możesz nawet rozregulowac wskaźnik ale wystarczy go zresetować i przepiać kabel sygnałowy w drugie gniazdo z tyłu i będzie po resecie. Ale zacznie pokazywać prawidłowo ponoć i regulator będzie bezpieczny. Nie wiem dokładnie o co chodzi ale na forach w Stanach też piszą o tym żeby nie podpinac się pod regulator. Po tym jak przeniosłem przewód pod dv wskazania się zmieniły i pokazywał na wolnych - 0.22 chyba a przy jeździe schodził do - 40 albo - 60 nie pamiętam a filmikow nie nagrałem. Przy czym alarm mam ustawiony na 0.55 gdzie nominalnie powinien w piku mieć 0.6 i przy wpieciu w regulator często alarm mi się włączal a po przeniesieniu na dv ciśnienie dochodziło do 0.53 więc coś jest na rzeczy. Niestety nie znalazłem nikogo kto by mi podlaczyl obd więc nie mogłem też zweryfikować poprawności wskazań. Chodzi o bezpieczeństwo bo może być zaniżone wskazanie i w rzeczywistości będzie podawać wyższe ciśnienie aż wysra Ci panewki albo olej turbina. I wtedy alarm się włączy ale będzie już za późno tak jak przy egt gdy włączy się alarm to znaczy że już coś się zesralo
-
- Forum Audi 80
- Posty: 68
- Rejestracja: 19 mar 2009, 20:30
- Imię: Dawid
- Lokalizacja: Proszowice
Dzięki za informacje, przekaże mojemu mechanikowi
Ja jakieś 5 lat temu dałem za lampy razem z blendą 900 zł, kupiłem je w Polsce na olx, a przysłane były be stanów, więc tam najprędzej znajdziesz. Z pół roku temu widziałem komplet na olx za 2000 zł z blendą i podobno były nowe, także nie wiem ile teraz można dać
Ja jakieś 5 lat temu dałem za lampy razem z blendą 900 zł, kupiłem je w Polsce na olx, a przysłane były be stanów, więc tam najprędzej znajdziesz. Z pół roku temu widziałem komplet na olx za 2000 zł z blendą i podobno były nowe, także nie wiem ile teraz można dać
- JakiBoY
- Forum Audi 80
- Posty: 197
- Rejestracja: 02 maja 2017, 20:56
- Imię: Mateusz
- Model: Inny
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: 1,8 AEB
- Lokalizacja: CinCinaty
- Kontakt:
Nie wiem jak mam to nazwać bo szaleństwo to mało.davidd1986 pisze:2000 zł
900 za blende brzmi dużo ale w ramach jakiegoś tam rozsądku jeszcze. Ale 2k to już stan umysłu.
U mnie na zdjęciu spod maski widać niebieskie silikony. Jeden z przodu drugi z tyłu. Ten z przodu jest od dv i tu się wpialem. Najlepiej jest podłączyć kompa zrobić przejażdżkę i sprawdzić ile pokazuje ciśnienia na budziku a ile pokazuje w kompie. Lepiej dmuchać na zimne
-
- Forum Audi 80
- Posty: 68
- Rejestracja: 19 mar 2009, 20:30
- Imię: Dawid
- Lokalizacja: Proszowice
-
- Forum Audi 80
- Posty: 68
- Rejestracja: 19 mar 2009, 20:30
- Imię: Dawid
- Lokalizacja: Proszowice