[1.8 PM] Sanki silnika
[1.8 PM] Sanki silnika
#sankisilnika #problem
Witam
Zastał mnie taki problem, otóż robiłem taki drobny remoncik samochodu (przygotowywałem go w dłuższą dla niego trasę) czyli wymieniłem calutkie zawieszenie, nowe hamulce wszystko tak żeby było dobrze i wymieniając tuleje wahacza ujrzałem widok pękniętych sanek. Wyjazd mam jutro, więc nie zdążę znaleźć nowych sanek i ich wymienić (poza tym w chwili obecnej budżet nie bardzo na to pozwala). Samochodu nie mam drugiego i nie bardzo mam od kogo pożyczyć. Co robić w takiej sytuacji? Nie wariując objadę 800km? Pozdrawiam
Witam
Zastał mnie taki problem, otóż robiłem taki drobny remoncik samochodu (przygotowywałem go w dłuższą dla niego trasę) czyli wymieniłem calutkie zawieszenie, nowe hamulce wszystko tak żeby było dobrze i wymieniając tuleje wahacza ujrzałem widok pękniętych sanek. Wyjazd mam jutro, więc nie zdążę znaleźć nowych sanek i ich wymienić (poza tym w chwili obecnej budżet nie bardzo na to pozwala). Samochodu nie mam drugiego i nie bardzo mam od kogo pożyczyć. Co robić w takiej sytuacji? Nie wariując objadę 800km? Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 24 wrz 2018, 18:45 przez FaTaErrOr, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1042
- Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
- Imię: Łukasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Rumia
Ja bym bał się nawet 4 km zrobić.PieterB pisze:Ja bym się bał tyle kilosów tak dymać.
Mając tyle do przejechania kupiłbym jak najszybciej w jakimkolwiek szrocie sprawne. Nawet do spawania bym tego nie oddawał.
Był - wierny Golf III 1.8 AAM 1991 "Łaciatek"
Jest - równie wierna 80 B4 2.0 ABK 1993 "kombi-limuzyna"
Szanuj swoją Osiemdziesiątkę - ich już nie przybędzie...
Jest - równie wierna 80 B4 2.0 ABK 1993 "kombi-limuzyna"
Szanuj swoją Osiemdziesiątkę - ich już nie przybędzie...
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5442
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
materiał stary,rozwarstwiony, ,zmęczony życiem co widać na szybko idzie to zrobić,ale jazda będzie jak z jajkiem i nie masz gwarancji ze nie pęknie zaraz obok jak to pospawasz dorażnie,i gdybym nie miał innej opcji pospawałbym to po dokładnym oczyszczeniu do gołej blachy tylko do tego musisz mieć minimum sprzętowe,jakaś spawarka najlepiej migomat no i palcówka
jest:Ford Mondeo MkV 2.0EB
Ford Mondeo MkIV 2.0TDCI
Nissan Primastar 2.5DCI 150
Ford Mondeo MkIV 2.0TDCI
Nissan Primastar 2.5DCI 150
nie wiadomo jakie kolega ma doświadczenie w tym aspekcie,zrobiłbym tak ze spokojnie kilka tys. bym przejechał ale na przegląd nie pojechałbym z tym,korozja rozwarstwiła materiał i on zaczął podwójnie pracować tak zmęczony materiał przypomina mi rurę tłumika mojej starej B2 który sukcesywnie spawałem co 3-4 miesiace
zresztą kolega miał zaplanowany wyjazd na dzisiaj i ciekawe co zdziałał
zresztą kolega miał zaplanowany wyjazd na dzisiaj i ciekawe co zdziałał
jest:Ford Mondeo MkV 2.0EB
Ford Mondeo MkIV 2.0TDCI
Nissan Primastar 2.5DCI 150
Ford Mondeo MkIV 2.0TDCI
Nissan Primastar 2.5DCI 150
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga