[B3 1.8 PM] Strzela przy skręcaniu
[B3 1.8 PM] Strzela przy skręcaniu
Witam mam problem z zawieszeniem bo przy maksymalnym skręcie, lub jak wjadę w większą nierówność słychać metaliczne strzelenie tak jak by coś przeskoczyło. Sprężyny są OK, amory ok. Próbowałem wymienić łączniki i poduszki amortyzatora i dalej to samo, jednak trochę ciszej. Czego to może być wina? zastanawiam się czy to nie może być wina maglownicy. Co o tym sądzicie?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1064
- Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
- Imię: Łukasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Rumia
Czy to były takie lekko dudniące stuki? Czy poza ustąpieniem stukań zaobserwowałeś po wymianie może lepsze wyciszenie auta od pracy silnika i toczenia kół? Jakiej firmy i typu tuleje kupiłeś? Ponoć jest kilka wersji wykonań.Roman_S pisze:Ostatnio zmieniałem tuleje sanek bo też długo szukałem co mi puka, z tym że to było takie "bam" ale niekoniecznie metaliczne - przy kręceniu, ruszaniu, dziurach, zmianie biegu itp.
To było takie wk*wiające "BAM" ani głuche, ani metaliczne, takie pomiędzy, "głuchometaliczne" stuki. Poza ustąpieniem stukań (tych bam podczas skręcania, ruszania czy zmiany biegu) jest ciszej ogólnie podczas jazdy na dziurach, są o wiele mniejsze drgania przy jeździe i przyspieszaniu, koła podczas skrętu np. na parkingu mniej "ciągną" - łatwiej się skręca.h/k pisze:Czy to były takie lekko dudniące stuki? Czy poza ustąpieniem stukań zaobserwowałeś po wymianie może lepsze wyciszenie auta od pracy silnika i toczenia kół? Jakiej firmy i typu tuleje kupiłeś? Ponoć jest kilka wersji wykonań.Roman_S pisze:Ostatnio zmieniałem tuleje sanek bo też długo szukałem co mi puka, z tym że to było takie "bam" ale niekoniecznie metaliczne - przy kręceniu, ruszaniu, dziurach, zmianie biegu itp.
Kupiłem SWAG i Febi, po 2 z tch firm ale już nie pamiętam które na tył a które na przód. Jest kilka wersji w zależności od VINu i wersji "wzmocnionej" lub nie wzmocnionej, musisz poszukać i dopasować
Różnią się tylko śrubą w środku. Występuje M12 lub M10. I były wstawiane w zależności od roku produkcji.Roman_S pisze:Jest kilka wersji w zależności od VINu i wersji "wzmocnionej" lub nie wzmocnionej, musisz poszukać i dopasować
Swag i Febi to praktycznie ta sama firma. Często w pudełku Febi można znaleźć Swag'a.Roman_S pisze:Kupiłem SWAG i Febi, po 2 z tch firm ale już nie pamiętam które na tył a które na przód
Też założyłem Swag i Lemforder i jestem zadowolony.
h/k, Podaj nr VIN, postaram się dopasować, oczywiście jeśli uda się znaleźć po nr VIN