Audi Cabrio 1.8 by Walicha
Audi Cabrio 1.8 by Walicha
Siemanko wszystkim,
Moja miłość do Audi Cabrio trwa już kilka dobrych lat... Odkąd w 2015 roku zobaczyłem na żywo na Poznań Motor Show 80-tke kolegi ATLAS to chęć posiadania Caba wzrosla już chyba 4-ro krotnie i oto w 2018 roku udało mi się takie autko zakupić.
Chcę pokazać Wam swój zakup. Od razu autko dostało pseudo "Kapotka". Autko, które kupiłem jest w nie najlepszym stanie. Wymaga poświecenia czasu, stąd też taka cena, jakie za nie zapłaciłem. Jednakże jestem zadowolony i zdeterminowany do działania!
Kilka danych o aucie:
Rok produkcji: 1998
Silnik: 1.8 ADR 125KM
Lakier: LZ5L
Przebieg w momencie zakupu tj. 02.04.2018r.: 160tys.km
Wyposażenie: 2x airbag, centralny zamek, wspomaganie, wersja bieda
WYPOSAŻENIE DOŁOŻONE:
Elektryczny dach
Elektryczna antena
Oryginalne radio
Fotele GIS Recaro
Gwint custom przód + tył
Lusterka Porsche 911
Lampy w klape USA + narożnikowe USA + blenda oryginał
Lampy soczewki
Tunel USA ze skórką na kolano dla kierowcy + tunel z uchwytem na kubki
Zderzak S2 ze spryskiwaczami
Jak się okazało, 2 lata temu ten samochód miał mój serdeczny przyjaciel i autko jeździło 10km od mojej wioski . Teraz ja muszę podołać zadaniu i doprowadzić je do jak najlepszej kondycji.
W planach: skompletowanie wszystkich gratów, malowanie całości (nie wiem jeszcze czy we fabryczny LZ5L czy coś podobnego), airride, zmienić zostaw na 5x112, felga 3tlg no i SWAP!
Kilka fot mojej kapotki:
Przy okazji mam do Was pytanie. Czy mogą być spowodowane takie różnice w szparach między drzwiami a deską?
Proszę o krytykę, co zmienić w samochodzie itp. Mam nadzieje, że pomożecie mi z tej bazy zrobić ciekawe autko. Pozdro
MINĄŁ DOKŁADNIE ROK OD ZAKUPU:
Zakres zmian i modyfikacji:
--> Pomalowana komora silnika w kolor Sepang Blue z palety Audi
--> Sanki przednie, stabilizator i wahacze pomalowane w kolor Daytona Grey + wszędzie poliuretan
--> Usunięte LPG
Moja miłość do Audi Cabrio trwa już kilka dobrych lat... Odkąd w 2015 roku zobaczyłem na żywo na Poznań Motor Show 80-tke kolegi ATLAS to chęć posiadania Caba wzrosla już chyba 4-ro krotnie i oto w 2018 roku udało mi się takie autko zakupić.
Chcę pokazać Wam swój zakup. Od razu autko dostało pseudo "Kapotka". Autko, które kupiłem jest w nie najlepszym stanie. Wymaga poświecenia czasu, stąd też taka cena, jakie za nie zapłaciłem. Jednakże jestem zadowolony i zdeterminowany do działania!
Kilka danych o aucie:
Rok produkcji: 1998
Silnik: 1.8 ADR 125KM
Lakier: LZ5L
Przebieg w momencie zakupu tj. 02.04.2018r.: 160tys.km
Wyposażenie: 2x airbag, centralny zamek, wspomaganie, wersja bieda
WYPOSAŻENIE DOŁOŻONE:
Elektryczny dach
Elektryczna antena
Oryginalne radio
Fotele GIS Recaro
Gwint custom przód + tył
Lusterka Porsche 911
Lampy w klape USA + narożnikowe USA + blenda oryginał
Lampy soczewki
Tunel USA ze skórką na kolano dla kierowcy + tunel z uchwytem na kubki
Zderzak S2 ze spryskiwaczami
Jak się okazało, 2 lata temu ten samochód miał mój serdeczny przyjaciel i autko jeździło 10km od mojej wioski . Teraz ja muszę podołać zadaniu i doprowadzić je do jak najlepszej kondycji.
W planach: skompletowanie wszystkich gratów, malowanie całości (nie wiem jeszcze czy we fabryczny LZ5L czy coś podobnego), airride, zmienić zostaw na 5x112, felga 3tlg no i SWAP!
Kilka fot mojej kapotki:
Przy okazji mam do Was pytanie. Czy mogą być spowodowane takie różnice w szparach między drzwiami a deską?
Proszę o krytykę, co zmienić w samochodzie itp. Mam nadzieje, że pomożecie mi z tej bazy zrobić ciekawe autko. Pozdro
MINĄŁ DOKŁADNIE ROK OD ZAKUPU:
Zakres zmian i modyfikacji:
--> Pomalowana komora silnika w kolor Sepang Blue z palety Audi
--> Sanki przednie, stabilizator i wahacze pomalowane w kolor Daytona Grey + wszędzie poliuretan
--> Usunięte LPG
Ostatnio zmieniony 02 cze 2019, 18:36 przez walicha, łącznie zmieniany 1 raz.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Zobacz czy szyby pasują do dachu i do przednich słupków. Bo deska nie ma możliwości takiego przesunięcia na boki praktycznie wcale bo to werifikuje wkładka stacyjki góra dół ciut można ale nei zapominajmy że cabrio w desce ma stelarz bez możliwości regulacji. Ale boczki już tak o ile ktos rozregulował zawiasy dzwi i szyby.walicha pisze:Przy okazji mam do Was pytanie. Czy mogą być spowodowane takie różnice w szparach między drzwiami a deską?
Siemanko.
Zeby nie było ze nic się nie dzieje, zakupiłem dawcę silnika do swapa. Przeczytałem cały temat o swapie i udało mi się w międzyczasie kupić 1.8T AJL wiec Audiczka czeka na swap 😀. Łapy najprawdopodobniej będą te same wiec sporo roboty odchodzi. Pozostaje sprawa elektryki.
zakupiłem także amerykańskie graty m.in. tunel i boczne czerwone kierunki. Zdjęcia wkrótce 😊.
Do końca roku planuje zrealizowa swap i pomalować przy tym komorę silnika, gdyż zmieniam kolor. Zastanawiam się nad trzema kolorami: Sepang blue, Navarra blue lub San Marino blue... wybór jest trudny 😀
Zeby nie było ze nic się nie dzieje, zakupiłem dawcę silnika do swapa. Przeczytałem cały temat o swapie i udało mi się w międzyczasie kupić 1.8T AJL wiec Audiczka czeka na swap 😀. Łapy najprawdopodobniej będą te same wiec sporo roboty odchodzi. Pozostaje sprawa elektryki.
zakupiłem także amerykańskie graty m.in. tunel i boczne czerwone kierunki. Zdjęcia wkrótce 😊.
Do końca roku planuje zrealizowa swap i pomalować przy tym komorę silnika, gdyż zmieniam kolor. Zastanawiam się nad trzema kolorami: Sepang blue, Navarra blue lub San Marino blue... wybór jest trudny 😀
- JakiBoY
- Forum Audi 80
- Posty: 197
- Rejestracja: 02 maja 2017, 20:56
- Imię: Mateusz
- Model: Inny
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: 1,8 AEB
- Lokalizacja: CinCinaty
- Kontakt:
No no moja była w jeszcze gorszym stanie. Nie masz źle dobra baza.
O ile ręczny dach masz to nie wiele rzeczy może się popsuć.
Listew brak a te co są, są na wykończeniu.
Szpary masz takie bo ktoś coś robił przy drzwiach i boczki są zle ustawione lub / i drzwi źle ustawione.
Miałem tak samo bo miałem obniżone drzwi kierowcy po malowaniu całej budy i zrobiła mi się szpara że palce mogłeś włożyć między deskę a boczek. Ale to można wyregulowac i ustawić.
Czeka Cię trochę oczywistej kosmetyki. Trzeci stop, blenda tył, zderzak nie zgodny z rocznikiem jeżeli Ci to przeszkadza. Ale robiąc swap dobrze by było znaleźć zderzak który pomieści wszystko. Gumy, uszczelki itd masz tego trochę ale wytrwałość i ciągłe szukanie gratow i auto będzie jak nowe.
O ile ręczny dach masz to nie wiele rzeczy może się popsuć.
Listew brak a te co są, są na wykończeniu.
Szpary masz takie bo ktoś coś robił przy drzwiach i boczki są zle ustawione lub / i drzwi źle ustawione.
Miałem tak samo bo miałem obniżone drzwi kierowcy po malowaniu całej budy i zrobiła mi się szpara że palce mogłeś włożyć między deskę a boczek. Ale to można wyregulowac i ustawić.
Czeka Cię trochę oczywistej kosmetyki. Trzeci stop, blenda tył, zderzak nie zgodny z rocznikiem jeżeli Ci to przeszkadza. Ale robiąc swap dobrze by było znaleźć zderzak który pomieści wszystko. Gumy, uszczelki itd masz tego trochę ale wytrwałość i ciągłe szukanie gratow i auto będzie jak nowe.
JakiBoY dziękuje za miłe słowa. Do rozbiórki jest praktycznie całe auto. Zaczynam od swapa + malowanie komory a później będę przechodził do przygotowania auta pod malowanie na zewnątrz. Prace najprawdopodobniej zaczne od października .
Mam manualny dach ale szczerze powiem zastanawiałem się nad kupnem Anglika z elektrycznym dachem i dołożeniu elektrycznego. Na pewno Anglika kupie bo potrzebuje mnóstwo gratów do swojej. Myśle tez cały czas czy założyć zderzak poliftowy czy od S2, lecz z tym od S2 nie podoba mi się zbytnio ta duża szpara między lampami, i nie wiem czy to ludzie maja słabo wyregulowane, zderzaki zamiennikiczy na prawdę tak to musi być i nie będzie inaczej 😀.
Widzę ze tez zrobiłeś swap na 1.8T - przeczytam temat, bo moge natrafić na problemy u siebie podczas tej operacji 😀
Pozdrawiam
Mam manualny dach ale szczerze powiem zastanawiałem się nad kupnem Anglika z elektrycznym dachem i dołożeniu elektrycznego. Na pewno Anglika kupie bo potrzebuje mnóstwo gratów do swojej. Myśle tez cały czas czy założyć zderzak poliftowy czy od S2, lecz z tym od S2 nie podoba mi się zbytnio ta duża szpara między lampami, i nie wiem czy to ludzie maja słabo wyregulowane, zderzaki zamiennikiczy na prawdę tak to musi być i nie będzie inaczej 😀.
Widzę ze tez zrobiłeś swap na 1.8T - przeczytam temat, bo moge natrafić na problemy u siebie podczas tej operacji 😀
Pozdrawiam
- JakiBoY
- Forum Audi 80
- Posty: 197
- Rejestracja: 02 maja 2017, 20:56
- Imię: Mateusz
- Model: Inny
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: 1,8 AEB
- Lokalizacja: CinCinaty
- Kontakt:
W sensie szpara pod grillem między lampami czy gdzie? Pokaz na jakimś zdjęciu. Jedni maja pod lampami oddzielne 2 listwy w formie hokeja a ja mam na całą szerokość połączone ze sobą te hokeje pod lampami na przed ostatnim zdjęciu u mnie w temacie nie mam tej listwy jeszcze założonej bo nie miałem tych plastikowych gniazd. Teraz już mam. 50 za sztukę w serwisie jakby co. Mam zamiennik zderzaka rs2 z ABSu i jestem super zadowolony jakość jest rewelacja. Polecam s2 zderzak ogólnie ale są drogie 1500 za kompletny to już norma. 2000 też. CFL prawie to samo 1000 w górę za kompletny a blenda tył około 1000. Trzeci stop od około 300 za szkło do 900 za kompletne ale nowe oczywiście. Gumy na drzwi 1500 aktualnie więc cena chora. Do siebie założę progi riegera bo te gumy to porażka. Wrzuciłem też zdjęcie pod maską jak wygląda u mnie możesz sobie zobaczyć i porównywać jak ci wygląda gdy silnika nie ma pod maską. Przy swapie dobrze jest zrobić wszystko to co ja zrobiłem zwłaszcza te uszczelke spod chłodniy oleju bo to tylko 10 zł. Pod prawa łapa silnika mam klin żeby silnik miał poziom. Generalnie najwięcej roboty jest z kablami.walicha pisze:nie podoba mi się zbytnio ta duża szpara między lampami,
Siema siema!
Z braku czasu nie byłem aktywny w moim temacie ale postaram sie nadrobić zaległości,
1.8T AJL już czeka na palecie na włożenie w Caba, w poniedziałek wyjmuję 1.8 ADR i w tygodniu pierwsze przymiarki. Myślałem też nad zmianą koloru z obecnego LZ5L na San Marino Blue z palety BMW ale jeszcze musze to przemyśleć. Przedstawiam Wam na fotach nowy kolor:
IMG_0821
IMG_0820
Z braku czasu nie byłem aktywny w moim temacie ale postaram sie nadrobić zaległości,
1.8T AJL już czeka na palecie na włożenie w Caba, w poniedziałek wyjmuję 1.8 ADR i w tygodniu pierwsze przymiarki. Myślałem też nad zmianą koloru z obecnego LZ5L na San Marino Blue z palety BMW ale jeszcze musze to przemyśleć. Przedstawiam Wam na fotach nowy kolor:
IMG_0821
IMG_0820
- JakiBoY
- Forum Audi 80
- Posty: 197
- Rejestracja: 02 maja 2017, 20:56
- Imię: Mateusz
- Model: Inny
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: 1,8 AEB
- Lokalizacja: CinCinaty
- Kontakt:
No no kolor ogień. Z palety bmw zawsze mi się podobały dwa kolory Estoril Blue i madeiraviolett. W końcu udało mi się upolować cabrio w tym drugim kolorze i w zależności od kąta i od tego czy samochód jest mokry czy jest słońce itd mienil się od granatowego po niebieski/fiolet aż do liliowego i też miał dużo brokatu.
Sądzę że audi w tym San marino będzie wyglądać młodziej a na pewno lepiej bo ciemne kolory lakieru na tych autach ukrywają bardzo ich kształty. Dobrze im w jaśniejszych odcieniach gdzie widać dobrze boczna linie i krzywizny. Dla tego też od początku nie chciałem czarnej bo wszystko się zlewa.
Sądzę że audi w tym San marino będzie wyglądać młodziej a na pewno lepiej bo ciemne kolory lakieru na tych autach ukrywają bardzo ich kształty. Dobrze im w jaśniejszych odcieniach gdzie widać dobrze boczna linie i krzywizny. Dla tego też od początku nie chciałem czarnej bo wszystko się zlewa.
Siemanko wszystkim
ja nadal działam powoli ale działam -silnik out, skrzynia out, wydech out.
Po dość krótkim pobycie w stanach wkońcu przyszły paczuszki z fantami Lampy, lampeczki, spryskiwacze lamp wersja USA, tunele USA...
IMG_1344
No i moja "Kapotka" wygląda na chwilę obecną tak:
IMG_1282
Czeka na blacharkę - trzeba usunąć małe naloty rdzy i wyciągnąć tylny pas bo poprzedni właściciel gdzies uderzył
Później za namową Vitka maluje komorę silnika! w LZ5L połysk!
Jak sie przypatrzyłem temu nowemu kolorowi który wybrałem to stwierdziłem, że zrobi się z tego mojego cabrioleta pedalski cukiereczek... odpuszczam. Kolor zostaje ori.
1.8T AJL czeka już na palecie na wsadzenie, przed tym chciałbym pomalować i wypiaskować tam kilka elementów.
Pozdro!
ja nadal działam powoli ale działam -silnik out, skrzynia out, wydech out.
Po dość krótkim pobycie w stanach wkońcu przyszły paczuszki z fantami Lampy, lampeczki, spryskiwacze lamp wersja USA, tunele USA...
IMG_1344
No i moja "Kapotka" wygląda na chwilę obecną tak:
IMG_1282
Czeka na blacharkę - trzeba usunąć małe naloty rdzy i wyciągnąć tylny pas bo poprzedni właściciel gdzies uderzył
Później za namową Vitka maluje komorę silnika! w LZ5L połysk!
Jak sie przypatrzyłem temu nowemu kolorowi który wybrałem to stwierdziłem, że zrobi się z tego mojego cabrioleta pedalski cukiereczek... odpuszczam. Kolor zostaje ori.
1.8T AJL czeka już na palecie na wsadzenie, przed tym chciałbym pomalować i wypiaskować tam kilka elementów.
Pozdro!