Witam Was drodzy klubowicze
Mam pytanko dotyczące kolektora wydechowego ...
da się go jakoś uleczyć czy czeka mnie wymiana...
wiem że były dwie wersje jeden w całości a drugi 3i2 łączony obejmami i taka harmonijką. Pytanie brzmi czy obie wersje są zamienne.
Jak wygląda okręcanie kolektora dolotowego i wydechowego?
co trzeba przy okazji zdemontować?
ps. ile warsztat może mnie skasować za taką wymiane ?
pozdrowionka
[ALL] 2.3 NG kolektor wydechowy dziura
[ALL] 2.3 NG kolektor wydechowy dziura
Ostatnio zmieniony 28 paź 2014, 11:23 przez Sadu, łącznie zmieniany 1 raz.
Wszystko zależy jaki warsztat. Ja za podmiankę swojego zapłaciłem ok 80zł. Miałem 2 śruby których nie dało się odkręcić i dlatego sam nie rwałem go do końca a dałem komuś pomęczyć się. Gdybym miał lepszy zestaw kluczy, to bym nie dawał.
Można to zaspawać, ale lepszym rozwiązaniem był by kupić drugi. Grosze kosztują, bo nikt tego nie kupuje. Najczęściej leci to na złom.
Silniki 133 i 136 km różniły się tylko listwą wtryskową, więc powinny być zamienne.
Najlepszy dostęp do niego będziesz miał, jak odkręcisz dolotowy. Najpierw górną połówkę a następnie dolną. Zapamiętaj tylko która śruba była gdzie, bo są różnej długości. Jeśli masz lepsze kluczę, to spokojnie zrobisz to sam w 1 popołudnie. Nie warto inwestować w mechaniów jeśli nie masz swego 1 co zawsze Ci wszystko robi.
Można to zaspawać, ale lepszym rozwiązaniem był by kupić drugi. Grosze kosztują, bo nikt tego nie kupuje. Najczęściej leci to na złom.
Silniki 133 i 136 km różniły się tylko listwą wtryskową, więc powinny być zamienne.
Najlepszy dostęp do niego będziesz miał, jak odkręcisz dolotowy. Najpierw górną połówkę a następnie dolną. Zapamiętaj tylko która śruba była gdzie, bo są różnej długości. Jeśli masz lepsze kluczę, to spokojnie zrobisz to sam w 1 popołudnie. Nie warto inwestować w mechaniów jeśli nie masz swego 1 co zawsze Ci wszystko robi.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 3
- Rejestracja: 08 gru 2016, 12:56
- Lokalizacja: łódzkie