[B4 2.0 ABK] Jak myślicie czy warto?
[B4 2.0 ABK] Jak myślicie czy warto?
Witam chciałem zapytać co myślicie o tej ofercie? https://www.otomoto.pl/oferta/audi-80
Mam zamiar w najbliższym czasie go obejrzeć ale każda rada się przyda.
Mam zamiar w najbliższym czasie go obejrzeć ale każda rada się przyda.
Dzięki
Jutro zadzwonię i umówię się na oględziny. Miałem kiedyś 80 b3 ale kupiłem już trochę zajechaną i teraz mam trochę obiekcji choć zawsze mi się podobały. Co do lpg to nawet jeśli by był z nia problem to benzyna mi wystarczy. A jak myślicie ile faktycznie może mieć przejechane w ogłoszeniu jest 300 tyś na zdjęciu wydaje mi się że jest 350 tyś a ile te silniki mągą wytrzymać?
Jutro zadzwonię i umówię się na oględziny. Miałem kiedyś 80 b3 ale kupiłem już trochę zajechaną i teraz mam trochę obiekcji choć zawsze mi się podobały. Co do lpg to nawet jeśli by był z nia problem to benzyna mi wystarczy. A jak myślicie ile faktycznie może mieć przejechane w ogłoszeniu jest 300 tyś na zdjęciu wydaje mi się że jest 350 tyś a ile te silniki mągą wytrzymać?
Co do zrobienia reszty to nie do końca jest tak jak piszesz. Silnik można kupić za 800 zł i za 200 zł ktoś Ci go przerzuci. a jak buda będzie zgnita to okaże się, że nie ma sensu inwestować w samochód.
Dzwoń do człowieka i zapytaj o przebieg choć w takim samochodzie nie patrzy się na przebieg tylko stan ogólny. Silnik pół miliona przeleci o ile miał zmieniany olej na czas i ktoś troszkę o niego dbał.
Podsumowując: fura za 4k zł z działającą klimą, LPG i nieźle wyposażona, na zdjęciach wygląda conajmniej dobrze. Jeśli szukasz takiego auta to jechać, obejrzeć i brać bo jak dobre auto to zaraz ktoś kupi.
Dzwoń do człowieka i zapytaj o przebieg choć w takim samochodzie nie patrzy się na przebieg tylko stan ogólny. Silnik pół miliona przeleci o ile miał zmieniany olej na czas i ktoś troszkę o niego dbał.
Podsumowując: fura za 4k zł z działającą klimą, LPG i nieźle wyposażona, na zdjęciach wygląda conajmniej dobrze. Jeśli szukasz takiego auta to jechać, obejrzeć i brać bo jak dobre auto to zaraz ktoś kupi.
„O tyle dobrze że sekwencja, a nie I czy II gen. A to już coś.”
+1
Zgadzam się w 100 % niestety miałem przyjemniośc /nie przyjemność jezdzic rok czasu na II gen. I w tym silniku to było nie porozumienie. Wszytsko było fajnie do pierwszego wystrzału, później kolejne i nawet wymiana świec ,kabli WN i klapka przeciwwybuchowa nic nie dała.
Teraz mam sekwencje i wszystko działa bdb.
No i tutaj jak nawet trzeba by było wymienić wtryski o których piszesz , to i tak 300 zl np. za OMVL a nie 2 tys.
+1
Zgadzam się w 100 % niestety miałem przyjemniośc /nie przyjemność jezdzic rok czasu na II gen. I w tym silniku to było nie porozumienie. Wszytsko było fajnie do pierwszego wystrzału, później kolejne i nawet wymiana świec ,kabli WN i klapka przeciwwybuchowa nic nie dała.
Teraz mam sekwencje i wszystko działa bdb.
No i tutaj jak nawet trzeba by było wymienić wtryski o których piszesz , to i tak 300 zl np. za OMVL a nie 2 tys.
"Trochę mnie martwi silnik bo nie wiadomo jak długo jeździł na LPG."
Poki chodzi to bym się specjalnie nie przejmował , a przy zakupie sprawdzić jak kazdy inny samochod jak i w każdym innym samochodzie silnik. W poprzednim Audi miałem 348 tys.(kupiony z lpg) Ja najezdziłem 19 tys. Na gazie i nic się silnikowi nie działo poza wystrzałami ,ale to wina instalacji. A przypuszczam ,że mogłobyc więcej i przebieg nie do końca prawdziwy.
Teraz mam drugie Audi i już najechane 15 tys. Na gazie – też poki co wszytsko ok.Tylko teraz już na sekwencji.
Poki chodzi to bym się specjalnie nie przejmował , a przy zakupie sprawdzić jak kazdy inny samochod jak i w każdym innym samochodzie silnik. W poprzednim Audi miałem 348 tys.(kupiony z lpg) Ja najezdziłem 19 tys. Na gazie i nic się silnikowi nie działo poza wystrzałami ,ale to wina instalacji. A przypuszczam ,że mogłobyc więcej i przebieg nie do końca prawdziwy.
Teraz mam drugie Audi i już najechane 15 tys. Na gazie – też poki co wszytsko ok.Tylko teraz już na sekwencji.