XSZYMONXx pisze:Ale oprócz zdjęcia kierownicy będę musiał coś jeszcze zdejmować?
Jest jakaś instrukcja gdzieś jak to zrobić żeby było dobrze równo itp?
Generalnie prosta robota. W każdym starszym samochodzie jest (niemal) identycznie. Ściągasz poduszkę/klakson (w zależności od wyposażenia samochodu). Rozłączasz klakson (i poduszkę - jeżeli masz). Tutaj koledzy podpowiadają, że jest naba, więc najpierw odkręcasz koło od naby. Następnie nabę od kolumny kierowniczej. Jeżeli zdjęcie ręką naby nie będzie możliwe, przymocuj znowu kierownicę do naby i ściągnij nabę za pomocą kierownicy z kolumny.
Montaż nowej kierownicy w odwrotnej kolejności. Czyli - wkładamy koło, przykręcamy kluczem nasadowym (nie pamiętam - 17 bądź większym). Ważne by kierownica była mocno przykręcona. Następnie podłączamy klakson (i poduszkę - j.w.) kabelkiem i wkładamy poduszkę/klakson by skompletować kierownicę.
Proste, nie?
