[80 B4 2.0 ABT] Nie działa prędkościomierz ani licznik Km...
Kurde,ledwo to ruszyłem i kabel wyszedł.Widać,że wszystko tam zaśniedziałe. Jest też jeden luźny kabel. na górze. Mówisz,że nie warto się z tym bawić? Obawiam się,że jak to rozkręcę, to wszystko się rozleci. Zależało mi na oryginalnym przebiegu.PieterB pisze:Ramzeso, ktoś połamał płytę pcb. Na twoim miejscu poszukam bym innego licznika. Chodź ja kiedyś tak naprawiłem i długo działał.
https://postimg.cc/bGrps9m7
Ostatnio na allegro kupowałem licznik do 1.6D z obrotomierzem (pochodzący z 1.9TD). Gościu handluje tylko licznikami do Audi 80. Spytałem go o licznik z wartością najbardziej zbliżoną do mojej. W odpowiedzi napisał, że ustawienie licznika na konkretną wartość dla niego nie jest problemem i zrobi to w cenie. Jest to jakieś wyjście...Ramzeso pisze:Zależało mi na oryginalnym przebiegu.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Bez licznika (kontrolki ładowania) alternator nie będzie startował na niskich obrotach i jeśli dłużej przejedziesz bez przegazówki to akumulator się rozładuje że nie odpalisz albo nawet zgaśnie podczas jazdy. Nie mówiąc o kontrolkach ostrzegawczych jakby coś się stało to nie zobaczysz.Ramzeso pisze:Czy dopóki tego nie ogarnę, to mogę jeździć bez licznika?
Kontynuując temat gościa sprzedającego liczniki do Audi 80, oto jego strona użytkownika na allegro:
https://allegro.pl/uzytkownik/automikulindak?order=m
Polecam gościa, szczerze powiedziawszy. Pełen profesjonalizm.
https://allegro.pl/uzytkownik/automikulindak?order=m
Polecam gościa, szczerze powiedziawszy. Pełen profesjonalizm.
Dobra, przelutowałem to, i wyszło gorzej niż źle.Za pierwszym razem zaczął działać prędkościomierz,ale efekt był taki,że cały czas świecił się prawy kierunek,a włączając światła obroty dopiero się pojawiały na biegu jałowym.Bez licznika (kontrolki ładowania) alternator nie będzie startował na niskich obrotach i jeśli dłużej przejedziesz bez przegazówki to akumulator się rozładuje że nie odpalisz albo nawet zgaśnie podczas jazdy. Nie mówiąc o kontrolkach ostrzegawczych jakby coś się stało to nie zobaczysz.
Próba druga skończyła się tym,że nic nie działa,ale kierunki chodzą normalnie. Poza tym pali się kontrolka oleju.
Reasumując licznik jest w stanie agonalnym.
https://postimg.cc/bGrps9m7 tak to wyglądało przed rozebraniem.W środku wszystko zaśniedziałe...
Teraz pytanie-czy jeżdżąc z takim licznikiem, nie dojdzie do tego o czym pisałeś wcześniej?Kostki są podpięte. Kontroli zapalają się normalnie przy zapłonie i gasną po odpaleniu. Reszta to tajemnica.
Strasznie drogo. Mam klepnięty ten https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-licz ... f3d4e4873c czy tylko ja widzę,że on ma 0 z przodu? Wychodzi,że ma przejechane 32tyś.km.enanthate pisze:Kontynuując temat gościa sprzedającego liczniki do Audi 80, oto jego strona użytkownika na allegro:
https://allegro.pl/uzytkownik/automikulindak?order=m
Polecam gościa, szczerze powiedziawszy. Pełen profesjonalizm.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
enanthate, ale i ceny fiufiu, widzę że moich stron koleś, chyba że to nie o ten Zamość chodzi
skoro tak to ładowanie powinieneś mieć ale reszta to jak widaćRamzeso pisze:Teraz pytanie-czy jeżdżąc z takim licznikiem, nie dojdzie do tego o czym pisałeś wcześniej?Kostki są podpięte. Kontroli zapalają się normalnie przy zapłonie i gasną po odpaleniu. Reszta to tajemnica.
No tak, może tak być, że ceny są kosmiczne. Z mojej perspektywy były atrakcyjne, bo u mnie kwoty te same, tylko, że w ojro.PieterB pisze:enanthate, ale i ceny fiufiu, widzę że moich stron koleś, chyba że to nie o ten Zamość chodzi
Z drugiej strony kupując licznik wolałem produkt pewny, niż coś stricte z prywatnych rąk (lub gorzej - ze złomu), gdzie sprzedający często nie potrafili odpowiedzieć mi na podstawowe pytanie - "pochodzi z Audi z motorem 1.9TD czy 1.9TDI?".
Kupiłem licznik za 50 zł UN4, tylko prędkościomierz nie działa, ale to przełożę swój i będzie ok.
Muszę dzisiaj jechać. Niestety przestały się zapalać wszystkie kontroli przy zapłonie, w tym ładowanie. Sprawdziłem akumulator. Na zimnym ma 12.4,a po odpaleniu 14.2, czy ładowanie jest. Wychodzi na to,że ta kontrolka nie jest niezbędna by wzbudzić alternator.
Dobrze kombinuję?
Muszę dzisiaj jechać. Niestety przestały się zapalać wszystkie kontroli przy zapłonie, w tym ładowanie. Sprawdziłem akumulator. Na zimnym ma 12.4,a po odpaleniu 14.2, czy ładowanie jest. Wychodzi na to,że ta kontrolka nie jest niezbędna by wzbudzić alternator.
Dobrze kombinuję?
Aby tyle,że dojadę na noc do pracy ufffWidać masz alternator który nie potrzebuje dużych obrotów aby się wzbudzić bez kontrolki.
Że to działało https://postimg.cc/gxyWCnj7 ...
za co odpowiada ta mała biała kostka na cztery piny?