Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

Box Vtech do Audi 80 1.9 TDI 1z

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
rewolwer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 26 paź 2008, 14:16
Lokalizacja: Jaworzno

Box Vtech do Audi 80 1.9 TDI 1z

Post autor: rewolwer » 18 lis 2018, 18:29

Witam,czy miał ktos zamontowany Box Vtechu w Audi 80 TDI,ma on jakąś rację bytu w tym silniku?,jak działa i które parametry zmienia?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11735
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 18 lis 2018, 18:48

rewolwer, naprawdę chcesz się w takie coś pakować ze prawie 500 i tylko +10 KM i 25 Nm? mając pod nosem co najmniej dwóch dobrych tunerów - dziwne to trochę dla mnie.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4786
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 18 lis 2018, 18:53

Działa pewnie podobnie jak w tuningu za 5zł czyli zmienia informacje zwrotną o położeniu nastawnika w pompie. ECU wysteruje bardziej nastawnik aby uzyskać pożądaną informacje zwrotną. Może jest o tyle lepszy od rezystora że może rozłącza "tuning" na niskich obrotach aby zaniżona informacja z nastawnika nie schodziła do 0 a silnik na dalej ma obroty to wtedy ECU odcina paliwo obroty spadają przy niskich znów wznawia i tak sobie faluje jak się nie wyłączy tego przełącznikiem.

rewolwer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 26 paź 2008, 14:16
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: rewolwer » 18 lis 2018, 19:29

A jakich konkretnie tunerów masz na ,myśli?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5506
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 18 lis 2018, 19:34

rewolwer, Kostrz i Munior.

Wrzuć foto spod maski swojego silnika i będzie wiadomo jakie modyfikacje można poczynić w Twoim aucie.

Edit.
Widziałem , że szukasz czujnika 6 pin i przepływki pierburg.
Także szukaj wtrysków afn , potem Ecu 16 bit od Munior'a z witaminką i moc powinna oscylowac w granicach 130 km i 300 Nm , pod warunkiem , że wszystko działa poprawnie i ten przepływomierz powietrza też.

Najlepiej byłoby zrobic logi dynamiczne i statyczne , wrzucić do oceny tutaj poprzez stronę Vaglogi.pl
Grupy to:
Statyczne BS grupa 0
MB grupa 13
MB grupa 7

Dynamiczne grupa 3 i 11
Dynamiczne Grupa 4 i 8

Logi dynamiczne najlepiej wykonywać we dwie osoby,
Silnik nagrzany do 90-ciu
W zależnosci od warunków panujących na drodze pomiar wykonujemy na 4 lub 3 biegu , zaczynając od 1500 obr z pedałem gazu w podłodze kręcimy silnik do 4500 obr.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl