[B4 2.0 ABK] Średnio 2 razy w tygodniu- brak iskry...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Może startować chyba że całkiem padnie.
Zobacz czy masz plus po zapłonie na zacisku 15 cewki. Jak będzie tam plus to zobacz czy na zacisku 1 też będzie, jak nie będzie to przepalone uzwojenie pierwotne cewki masz. A jak będzie to zobacz małą żarówkę czy jak podłączysz ją do 15 i 1 na cewce to czy przy kręceniu rozrusznikiem będzie migać.
Zobacz czy masz plus po zapłonie na zacisku 15 cewki. Jak będzie tam plus to zobacz czy na zacisku 1 też będzie, jak nie będzie to przepalone uzwojenie pierwotne cewki masz. A jak będzie to zobacz małą żarówkę czy jak podłączysz ją do 15 i 1 na cewce to czy przy kręceniu rozrusznikiem będzie migać.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 91
- Rejestracja: 27 paź 2018, 18:43
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Podkarpackie
ok, wroce z pracy i posprawdzam tak jak mowisz, lecz pierwsze co zrobie to wymienie 30stke.
Wieczorem dam znać co i jak.
[ Dodano: 2018-11-19, 18:48 ]
No i tak, zalozylem inny przekaznik 30, autko odpalilo na dotyk z tym ze obroty na PB i LPG byly strasznie podwyzszone (prawie 2 tys). Nic sie z tym nie dało zrobić aż odpiąłem silniczek regulacji biegu jalowego i obroty na PB i LPG od razu sie ustabilizowały, Co wiecej narazie super odpala na odpietym krokowcu, lecz kiedys gdy probowalem odpalac go na odpietym krokowcu to nie bylo szans, nawet sie nie odezwał.
Wiec czemu teraz odpala na odpietym?
Wieczorem dam znać co i jak.
[ Dodano: 2018-11-19, 18:48 ]
No i tak, zalozylem inny przekaznik 30, autko odpalilo na dotyk z tym ze obroty na PB i LPG byly strasznie podwyzszone (prawie 2 tys). Nic sie z tym nie dało zrobić aż odpiąłem silniczek regulacji biegu jalowego i obroty na PB i LPG od razu sie ustabilizowały, Co wiecej narazie super odpala na odpietym krokowcu, lecz kiedys gdy probowalem odpalac go na odpietym krokowcu to nie bylo szans, nawet sie nie odezwał.
Wiec czemu teraz odpala na odpietym?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 91
- Rejestracja: 27 paź 2018, 18:43
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Podkarpackie
Rozumiem ze on ma sie nauczyc na zapietym krokowcu?PieterB pisze:rozjechane mapy prawdopodobnie - z czasem się powinien na nowo nauczyć co nie znaczy że będzie dobrzetoto1989 pisze:Wiec czemu teraz odpala na odpietym?
Na odpietym wolne obroty ma teraz idealnie, nie ma zadnego szarpniecia czy przerywania silnika , mowa o PB
Ciekaw jestem jak teraz o ile wogole zapali na zimnym silniku
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
pewnie wszystko można ja nigdy tego nie praktykowałem to nie wiem tak w 100%toto1989 pisze:A jak bedzie fajnie odpalal i pracowal na odpietym to moge tak jezdzic?PieterB pisze:tak ale czasem to tylko vag może pomóc bo nie zawsze chcetoto1989 pisze:Rozumiem ze on ma sie nauczyc na zapietym krokowcu?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 91
- Rejestracja: 27 paź 2018, 18:43
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Podkarpackie
To jutro dam znac jak odpala, zreszta za chwile tez go bede przestawiał do garazu bo snieg sypie, to zobaczymy jak zapala po dwoch godzinach postoju.
[ Dodano: 2018-11-19, 21:07 ]
Teraz po 3 godzinnym postoju zapalil na strzał, ( z odpietym krokowcem- bardzo ladne obroty) , czekamy do rana
Przed wymianą przekaznika strasznie telepał sie na wolnych obr na PB. Teraz jest bajeczka.
[ Dodano: 2018-11-20, 07:31 ]
No i autko odpaliło dosłownie na pół obrotu i ładnie chodzi. Na PB ma nieco podwyzszone obr nawet na cieplym silniku (1100obr). Na gazie tez jest ok tyle ze na LPG po nagłym wyrzuceniu na luz 2 razy mi zgasł. To mnie jedynie martwi. Wszystko sie dzieje na odpietym krokowcu.
Gdy podjechałem pod prace podlaczylem krokowca i obroty dalej utrzymują sie ok 1400-1500. Krokowy moczony jakis miesiac temu w ekstrakcyjnej a nastepnie spsikany WD-40. Można go uznać że jest do wymiany?
Czy faktycznie mapy rozjechane, podłączyć go i cierpliwie czekać na poprawę?
[ Dodano: 2018-11-19, 21:07 ]
Teraz po 3 godzinnym postoju zapalil na strzał, ( z odpietym krokowcem- bardzo ladne obroty) , czekamy do rana
Przed wymianą przekaznika strasznie telepał sie na wolnych obr na PB. Teraz jest bajeczka.
[ Dodano: 2018-11-20, 07:31 ]
No i autko odpaliło dosłownie na pół obrotu i ładnie chodzi. Na PB ma nieco podwyzszone obr nawet na cieplym silniku (1100obr). Na gazie tez jest ok tyle ze na LPG po nagłym wyrzuceniu na luz 2 razy mi zgasł. To mnie jedynie martwi. Wszystko sie dzieje na odpietym krokowcu.
Gdy podjechałem pod prace podlaczylem krokowca i obroty dalej utrzymują sie ok 1400-1500. Krokowy moczony jakis miesiac temu w ekstrakcyjnej a nastepnie spsikany WD-40. Można go uznać że jest do wymiany?
Czy faktycznie mapy rozjechane, podłączyć go i cierpliwie czekać na poprawę?
Ostatnio zmieniony 20 lis 2018, 07:35 przez toto1989, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 91
- Rejestracja: 27 paź 2018, 18:43
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Podkarpackie
Nie mam do kogo sie udać na vaga, jestem skazany sam na siebie..PieterB pisze:toto1989, ciężko teraz powiedzieć czego to wina bez zobaczenia bloków pomiarowych silnika.
Wczoraj jeszcze krecilem sprezyna przeplywki bo myslalem ze nia ustabilizuje obroty, przeplywka i tak nie zyje, lecz gdy przeplywka jest odpieta to chyba nie ma znaczenia naciag sprezyny?