Witam
Z czasem będę udostępniał charakterystyki przyspieszeń dla różnych silników występujących w Audi 80 B4.
Audi S2 2.2T 20V Quattro ABY
http://hostuje.net/file.php?id=0a7a4c08 ... 443ccae48b
[ALL] Charakterystyki przyspieszeń Audi 80 B4
[ALL] Charakterystyki przyspieszeń Audi 80 B4
Ostatnio zmieniony 21 lis 2018, 16:04 przez jarsos, łącznie zmieniany 1 raz.
Szukam właśnie wykresu z ABK.
Wstępnie już mam gotową charakterystykę dla RS2.
Ogólnie chce porównać większość silników występujących w 80 8-)
Wstępnie już mam gotową charakterystykę dla RS2.
Ogólnie chce porównać większość silników występujących w 80 8-)
Montaż tempomatów, multifunkcji i innych wyposażeń.
Usuwanie Immo z każdego sterownika
Usuwanie EGR DPF DTC
Chiptuning
Przeróbka MSA12/MSA15 na EDC15 (BEZ BŁEDÓW!)
Naprawa liczników (brak nabijania, FIS, kodowanie)
Diagnostyka i elektromechanika VAG
Usuwanie Immo z każdego sterownika
Usuwanie EGR DPF DTC
Chiptuning
Przeróbka MSA12/MSA15 na EDC15 (BEZ BŁEDÓW!)
Naprawa liczników (brak nabijania, FIS, kodowanie)
Diagnostyka i elektromechanika VAG
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4630
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
jarsos, masz gotowce czy generujesz jakimś programem?
PieterB, jak chcesz to mogę ci wygenerować podobne rzeczy z programu do symulacji osiągów. Tylko napisz z jaką skrzynią biegów i jakie masz opony.
PieterB, jak chcesz to mogę ci wygenerować podobne rzeczy z programu do symulacji osiągów. Tylko napisz z jaką skrzynią biegów i jakie masz opony.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
maciek889 sam generuje. Obliczenia jak i wykresy robione są przeze mnie
Jak widać wystarczy Excel :p
Jak widać wystarczy Excel :p
Montaż tempomatów, multifunkcji i innych wyposażeń.
Usuwanie Immo z każdego sterownika
Usuwanie EGR DPF DTC
Chiptuning
Przeróbka MSA12/MSA15 na EDC15 (BEZ BŁEDÓW!)
Naprawa liczników (brak nabijania, FIS, kodowanie)
Diagnostyka i elektromechanika VAG
Usuwanie Immo z każdego sterownika
Usuwanie EGR DPF DTC
Chiptuning
Przeróbka MSA12/MSA15 na EDC15 (BEZ BŁEDÓW!)
Naprawa liczników (brak nabijania, FIS, kodowanie)
Diagnostyka i elektromechanika VAG
PieterB, podrzuć wykres to zrobię na dniach charakterystyki
Montaż tempomatów, multifunkcji i innych wyposażeń.
Usuwanie Immo z każdego sterownika
Usuwanie EGR DPF DTC
Chiptuning
Przeróbka MSA12/MSA15 na EDC15 (BEZ BŁEDÓW!)
Naprawa liczników (brak nabijania, FIS, kodowanie)
Diagnostyka i elektromechanika VAG
Usuwanie Immo z każdego sterownika
Usuwanie EGR DPF DTC
Chiptuning
Przeróbka MSA12/MSA15 na EDC15 (BEZ BŁEDÓW!)
Naprawa liczników (brak nabijania, FIS, kodowanie)
Diagnostyka i elektromechanika VAG
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga