JakiBoY pisze:Czemu do Europy nie dawali skóry na kolano toć to przepych do kwadratu.
Bo normalny europejczyk ma wzrostu około 170-180 a co za tym idzie jego długość piszczela to okolo 45cm. Teraz mając wymiar dodaj stopę i zmierz gdzie jest kolano mierząc od podłogi przy gazie.
Haha no wiem o tym ale po prostu miło jest mieć taką poduche z boku. Jak się drzwi otwiera i widać coś takiego to raczej szczena opada każdemu. O to mi chodziło że przepych. Wiem że mało praktyczny dla nas bajer ale po prostu fajnie wygląda. Tak samo miejsce na kubki którego nie mamy.
Jasne, nietuzinkowe graty zawsze mile widziane to też sprzedałem jeden niepotrzebny amerykański tunel a w jego miejsce wczoraj została mi dostarczona oryginalna kierownica z Audi S2 IMG_1454
Auto u blacharza to co tu robić, pozostało jedynie szukać fajnych fantów
Pozdro maniacy
[ Dodano: 2018-11-25, 01:32 ]
Dziś tj. 24.11.2018 auto zostało odebrane od blacharza. Oczywiście w obie strony transport odbywał się lawetą, bo niestety na chwile obecną nie posiada układu hamulcowego. Cała blacharka jest już ogarnięta, za miesiąc będę lakierował komorę silnika przed swapem więc muszę podjąć decyzję co z kolorem nadwozia... Auto będzie malowane calutkie a biorę pod uwagę takie oto kolorki:
* LZ5L Ming blue pearl effect oryginał 1
Innych kolorów raczej nie biore pod uwagę, a decyzję muszę podjąć przed włożeniem silnika. Problem w tym że wszystkie mi się podobają a wybrać można tylko jeden... Co sądzicie? Auto docelowo ma być na glebie i 18-calowym kole.
Pozdro!
Navarra wchodzi bardziej w atrament. Podoba mi się. Ale nie bardziej niż szary! Szara perła będzie ogień. Takiego koloru nie widać na naszych samochodach zbyt często. Widziałem tylko dwa w odcieniach szarości przy czym jeden był oklejony i wyglądał bogato (sam bym z chęcią okleil swoją na szaro).
Do szarego koloru pasuje idealnie czerwony dach. Po prostu w połączeniu tych kolorów gra muzyka.
No własnie Panowie! Mam spory dylemat, bo autko chce zrobić w stylu stance czyli nisko i szeroko . A nie mogę znaleźć w necie żadnego cabrio w moim ori kolorze.
Co do dwóch nowych alternatywnych kolorów znalazłem ciekawe materiały.
* Navarra blue
*Daytona Grey
Panowie, będę wszystkim bardzo wdzięczny o opinie co myślicie o tych kolorkach wszystkich 3 kolorach. JakiBoY, Zgadza się, znalazłem na instagramie polski projekt, szara z czerwonym dachem (ale nie daytona grey), to auto zostało sprzedane do DE, tam właśnie pomalowali jej daszek na czerwony i zmienili felgi
A prezentowało się tak: IMG_1958
Jestem w totalnej kropce bo wszytskie 3 podobają mi się jednakowo, przy Navarra i ori lakierze dach zostałby granatowy, przy szarzuchu oczywiście daszek czerwony.
Mam miesiąc na podjęcie decyzji.
Pozdrawiam kolegów
Navarra jest ok. Mniej roboty z autem przy zmianie koloru bo dach zostaje ten sam itd. Jednak ja osobiście nie jestem zwolennikiem ciemnych kolorów na audi bo zakrywaja i zlewaja linie tego samochodu. Pełen potencjał wizualny można odkryć dopiero przy tak nietuzinkowych kolorach jak właśnie szary(żółty, czerwony, błękit itp). Więcej roboty bo dach koniecznie w czerwień. Wnętrze może być czarne, czerwone a nawet kremowo/białe wszystko by pasowało.
Idź w szary, granatowych jest pełno i nie ważny jest odcień, nadal pozostaje granatowy. A szary się wyróżnia, zwraca uwagę.
A co do nisko i szeroko to też szukam poszerzen do audi bo miałem i mam nadal taki pomysł żeby ją rozwalić na szerokość ale nie mogę zwizualizowac sobie jakby to wyglądało. Znalazłem jedno zdjęcie cabrio czerwonego też na poszerzeniach błotnikow ale były one pełne na cały błotnik coś w stylu s2 rajdowki a ja myślę o klasycznych pół księżycach na błotnikach z widocznymi nitami. Ale to jest tylko taka fanaberia raczej bym jej tego nie zrobił chyba że zobaczył bym jak to wygląda i bardziej by mi się wkrecilo.
JakiBoY,
Dzięki za szybką odpowiedź . Nisko i szeroko nie chodziło mi o to że ma być aż tak szeroko żeby takie poszerzki zakładać. Chce tylko szeroką felgę na naciągu, bo tylnych błotników nie wypchniesz z racji ich profilu. Ale to jeszcze odległa przyszłość, narazie najważniejsze jest na obecnym etapie malowanie. Zmiana koloru dachu nie jest taka trudna. Jest firma Renovo produkująca kosmetyki do dachów cabrioletów, i w ofercie maja także farby do dachów. Także niezależnie od tego czy wybór padnie na granacik czy szary to dach będzie odnawiany nową farbą.
A jest mi tak ciężko podjąć decyzję, bo maluje się tylko raz i to nie jest mały koszt
Pozdr.
Nie no ja wiem. Pisałem tylko że ja chciałem swoją tak poszerzyć. Teraz jest klasycznie nisko i szeroko. Przy czym mogłaby pójść jeszcze niżej. Muszę jakąś rozporke na przód założyć ale chyba custom tylko by podszedł bo przez ten silnik nie ma zbyt wiele miejsca.
Granatowych jest najwięcej, co drugi granatowy sam zobacz na tematy z cabrio na forum i na ogłoszenia audi na necie. Same granatowe i czarne. Rob szary! Będzie ogień mówię Ci! Szara perła!
W przyszłym roku jak przyjadę latem może jakoś do kraju to bym podjechał do Ciebie do Gniezna obejrzeć Twoja na żywo.
Tylko szary w perle na codzień jeżdze e60 szaraczkiem a wczesniej miałem 3 auta czarne i wszystkie drobne ryski było zawsze widac na czarnych lakierach
Rozbierania puzzli ciąg dalszy. Wyjechało całe zawieszenie i maglownica. Została wiązka i pompa hamulcowa. Wziąłem się za pierwszy punkt programu czyli komora silnika. Auto było "bite", a z racji tego że komora ma być na częściowy "clean" i polakierowana w połysku - musiałem ponaprawiać w niej kilka niuansów.
Komora przed malowaniem wyglądała tak:
Została pomalowana podkładem epoksydowym, teraz docierana jest obecnie szpachla by wyglądało to tak jak powinno.
No i autko stoi na dwóch kołach w garażu
Przednie zawieszenie idzie do piaskowania i malowania proszkowego. Z amortyzatorami i zaciskami się wstrzymuję bo ani tego, ani tego nie plauje seryjnego
Kolorek wybrany: większością głosów w rodzinie wygrał NAVARRA BLUE. a 80 cabrio w tym kolorze jeszcze nie widziałem, mam nadzieje że będzie robił robotę
Grube projekty Panie kolego, fajnie że ktoś jeszcze robi te auta bez kompromisów. Kolor fajny, niebieskie/granatowe według mnie najlepiej siedzą na Cabrio. Czekam na efekt końcowy
Powstaje to ale baaaardzo powoli. Obecnie pracuję w UK a auto stoi w PL. A zdalnie wszystkiego niestety nie da się zrobić. Byłem na święta w domu to codziennie od rana do wieczora w garażu pracowałem przy tej komorze silnika. Myślę że i tak na 5 dni dużo udało mi się ogarnąć, brat obiecał dokończyć docieranie szpachli, po tym będzie położony jeszcze raz podkład epoksydowy, później podkład akrylowy, baza i lakier bezbarwny. Przemek97, dzięki za motywacje!