[B4 2.0 ABT] Jak sygnalizowany jest załączony alarm?
[B4 2.0 ABT] Jak sygnalizowany jest załączony alarm?
Mam pytanie. Auto z końca '94, fabryczny alarm.
Jak zamykam kluczem drzwi, centralny zamek rygluje je wszytkie, słychać pierdnięcie alarmu i zapala się na stałe, na czerwono przycisk tylnego światła p.mgielnego.
Czy tak to powinno być? Czy ta kontrolka w ww przycisku nie powinna czasem mrygać? A może zaczyna mrygać po jakimś czasie?
Napiszcie proszę jak to u Was jest.
Jak zamykam kluczem drzwi, centralny zamek rygluje je wszytkie, słychać pierdnięcie alarmu i zapala się na stałe, na czerwono przycisk tylnego światła p.mgielnego.
Czy tak to powinno być? Czy ta kontrolka w ww przycisku nie powinna czasem mrygać? A może zaczyna mrygać po jakimś czasie?
Napiszcie proszę jak to u Was jest.
No właśnie tak mi się wydawało, że powinien mrugać...
To teraz dwa pytania:
1. Skoro u mnie pali się na stałe, to czy to jakiś komunikat do zinterpretowania z alarmu? Coś nie do końca się załącza itp? A może to sprawa przycisku? A może centralki alarmu? Sam alarm (syrena) działa chyba prawidłowo.
2. Czy ta lampka powinna się na tyle mocno palić żeby było ją wyraźnie widać też w dzień? U mnie pali się ledwo co... W dzień jak nie wiesz to nie zauważysz. Dopiero po zmroku widać czerwone światło...
Gdzie szukać dalej?
To teraz dwa pytania:
1. Skoro u mnie pali się na stałe, to czy to jakiś komunikat do zinterpretowania z alarmu? Coś nie do końca się załącza itp? A może to sprawa przycisku? A może centralki alarmu? Sam alarm (syrena) działa chyba prawidłowo.
2. Czy ta lampka powinna się na tyle mocno palić żeby było ją wyraźnie widać też w dzień? U mnie pali się ledwo co... W dzień jak nie wiesz to nie zauważysz. Dopiero po zmroku widać czerwone światło...
Gdzie szukać dalej?
...to zaczyna robić się skomplikowane:) Tyle zmiennych?
Kluczyk z immo, z przyciskiem włączającym żaróweczkę w kluczu. Żadnego dodatkowego pilota nie mam. Zamykam i otwieram kluczem. Jest oczywiście centralny zamek.
Radio fabryczne Beta.
Kodowanie sterownika, hmmmmmm....................... Jak to sprawdzić? Mam kable i program do komputera.
Kluczyk z immo, z przyciskiem włączającym żaróweczkę w kluczu. Żadnego dodatkowego pilota nie mam. Zamykam i otwieram kluczem. Jest oczywiście centralny zamek.
Radio fabryczne Beta.
Kodowanie sterownika, hmmmmmm....................... Jak to sprawdzić? Mam kable i program do komputera.
Fabryczny alarm, odcięcie zapłonu
Cześć. Podpinam się pod temat.
Wiecie w jaki sposób alarm fabryczny odcina zapłon? Samochód stał z odpiętym aku przez 1 noc i nie odpali. Vag-com pokazuje błędy braku sygnału czujnika położenia wału i wałka rozrządu. Wszystkie czujniki w niedawnym czasie były wymieniane i stąd szukam innej przyczyny, bo nie chce mi się wierzyć, że naraz dwa padły.
Pozdrawiam
Wiecie w jaki sposób alarm fabryczny odcina zapłon? Samochód stał z odpiętym aku przez 1 noc i nie odpali. Vag-com pokazuje błędy braku sygnału czujnika położenia wału i wałka rozrządu. Wszystkie czujniki w niedawnym czasie były wymieniane i stąd szukam innej przyczyny, bo nie chce mi się wierzyć, że naraz dwa padły.
Pozdrawiam
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Nie ma takiej opcji bo fabryczne DWA , pompka nie ma wyprowadzeń do blokad rozruchu czy tam coś inne, tyczy się to pompek standardowych z DWA jak i pilot IR jak i najnowszych z cabrio na pilota radiowego, radiowe były dwa typy.
Fabryczny alarm jest po prostu o h... rozbić jest bo jest złodziej nawet zwykły kowalski pokona go nie wiedząc o tym.
Fabryczny alarm jest po prostu o h... rozbić jest bo jest złodziej nawet zwykły kowalski pokona go nie wiedząc o tym.