Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] Jak sygnalizowany jest załączony alarm?

ODPOWIEDZ
TomaszM

[B4 2.0 ABT] Jak sygnalizowany jest załączony alarm?

Post autor: TomaszM » 20 lis 2018, 23:24

Mam pytanie. Auto z końca '94, fabryczny alarm.
Jak zamykam kluczem drzwi, centralny zamek rygluje je wszytkie, słychać pierdnięcie alarmu i zapala się na stałe, na czerwono przycisk tylnego światła p.mgielnego.
Czy tak to powinno być? Czy ta kontrolka w ww przycisku nie powinna czasem mrygać? A może zaczyna mrygać po jakimś czasie?

Napiszcie proszę jak to u Was jest.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 21 lis 2018, 05:59

Powinna mrugać. Po około 5s. Skoro słychać pierdniecie z sygnału znaczy się wszystkie funkcje ok i alarm za zbrojony wszystko sprawne dzwi zamknięte.

TomaszM

Post autor: TomaszM » 21 lis 2018, 09:12

No właśnie tak mi się wydawało, że powinien mrugać...

To teraz dwa pytania:

1. Skoro u mnie pali się na stałe, to czy to jakiś komunikat do zinterpretowania z alarmu? Coś nie do końca się załącza itp? A może to sprawa przycisku? A może centralki alarmu? Sam alarm (syrena) działa chyba prawidłowo.

2. Czy ta lampka powinna się na tyle mocno palić żeby było ją wyraźnie widać też w dzień? U mnie pali się ledwo co... W dzień jak nie wiesz to nie zauważysz. Dopiero po zmroku widać czerwone światło...

Gdzie szukać dalej?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 21 lis 2018, 10:03

Pisałem Ci wyżej jak sygnał pierdzi przy zamykaniu znaczy się wszystkie czujniki ok. Inaczej sygnał by nie dał znaku życia jak były by jakieś błędy.lampka się słabo pali praktycznie tylko w nocy widać.

TomaszM

Post autor: TomaszM » 21 lis 2018, 10:42

Ok.
...no a czemu lampka nie mruga?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 21 lis 2018, 12:09

Podaj więcej info jaki kluczyk czy jest pilot jaki pilot? Czy jest radio? I fajnie by było gdybyś podał kodowanie sterownika ale to raczej Marzenie

TomaszM

Post autor: TomaszM » 21 lis 2018, 12:15

...to zaczyna robić się skomplikowane:) Tyle zmiennych?

Kluczyk z immo, z przyciskiem włączającym żaróweczkę w kluczu. Żadnego dodatkowego pilota nie mam. Zamykam i otwieram kluczem. Jest oczywiście centralny zamek.
Radio fabryczne Beta.
Kodowanie sterownika, hmmmmmm.......................:) Jak to sprawdzić? Mam kable i program do komputera.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 21 lis 2018, 12:34

No to kurde odczytaj sterownik nie pamiętam tylko który adres 49 czy inny central po w vag masz tam chyba 3opcje do wyboru któryś ruszy i obczaj błędy jakby co i podaj jakie jest kodowanie

hudykar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 31 sty 2015, 15:11
Lokalizacja: Kraków

Fabryczny alarm, odcięcie zapłonu

Post autor: hudykar » 28 gru 2018, 17:53

Cześć. Podpinam się pod temat.
Wiecie w jaki sposób alarm fabryczny odcina zapłon? Samochód stał z odpiętym aku przez 1 noc i nie odpali. Vag-com pokazuje błędy braku sygnału czujnika położenia wału i wałka rozrządu. Wszystkie czujniki w niedawnym czasie były wymieniane i stąd szukam innej przyczyny, bo nie chce mi się wierzyć, że naraz dwa padły.
Pozdrawiam
Audi 90 Type 85/5 Quattro

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 28 gru 2018, 18:23

Fabryczny alarm nic nie odcina...

Awatar użytkownika
audico
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 264
Rejestracja: 04 gru 2007, 17:49
Lokalizacja: B-ce

Post autor: audico » 30 gru 2018, 10:35

Mój fabryczny na pewno nie podaje prądu na rozrusznik :-)

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 30 gru 2018, 11:42

Nie ma takiej opcji bo fabryczne DWA , pompka nie ma wyprowadzeń do blokad rozruchu czy tam coś inne, tyczy się to pompek standardowych z DWA jak i pilot IR jak i najnowszych z cabrio na pilota radiowego, radiowe były dwa typy.

Fabryczny alarm jest po prostu o h... rozbić jest bo jest złodziej nawet zwykły kowalski pokona go nie wiedząc o tym.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Centralny zamek, alarm, immobilajzer.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga