Maglownica Audi
Opony samochodowe Audi 80
części samochodowe
opony i felgi
Tarcze, hamulce

[ Szukam] Opinii o silnikach benzynowych w B4

Wszystko inne co nie pasuje do w/w kategori a jest związane z silnikami benzynowymi i LPG
Zablokowany
reb00
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 31 gru 2015, 13:55
Imię: Tomasz

[ Szukam] Opinii o silnikach benzynowych w B4

Post autor: reb00 » 28 gru 2018, 16:32

Witam, jestem posiadaczem B4 z silnikiem 1Z, ale chciałbym poznać opinie posiadaczy silników benzynowych, ponieważ będziemy szukać 80tki dla kolegi. Jaki silnik jest najbardziej godny uwagi? Które silniki znoszą LPG? Z którymi silnikami wychodził napęd Quattro? Na co zwrócić uwagę przy zakupie? Pozdrawiam. piwoa80

Awatar użytkownika
Pieterb
Administrator
Administrator
Posty: 11626
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 28 gru 2018, 19:14

reb00, wystarczy się ciut po forum rozejrzeć i poczytać ;-) https://audi80.pl/topics17/faq-nie- ... t40070.htm
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5265
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 28 gru 2018, 19:22

Napęd Quattro był dostepny we wszystkich wersjach silnikowych , oprócz silników diesla , 2.0 ABT , 1.6 ADA

2.0 90 konny chyba najmniej awaryjny i najtańszy w utrzymaniu powinien być , tylko że szału z mocą nie robi.
1Z <Bosch> (Juz zakończył karierę dzięki Muniorowi)
Cichociemny Zetor
Jak B4 to tylko w TDI.
[ Avant TDI ] jako auto do codziennego użytkowania

Norton9988
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 92
Rejestracja: 12 maja 2018, 01:07

Post autor: Norton9988 » 28 gru 2018, 19:28

Tanie w utrzymaniu i do gazu będzie ABT i ABK, 1.6 ADA. ABT będzie jeździło na I/II generacji LPG. Natomiast ABK oraz ADA raczej tylko sekwencja. Niektórzy jeżdżą na zwykłym gazie, ale prędzej czy później strzeli, a przepływomierz do tanich nie należy. Jeśli planuje montaż LPG to unikać 2.3 na mechanicznym wtrysku. Są jeszcze 2.6, 2.8 i dobrze znoszą gaz, tylko że silniki V6 są drogie w utrzymaniu.

Awatar użytkownika
dzikx
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 956
Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
Imię: Jurek
Model: Audi 90 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.6 ADA+lpg
Lokalizacja: pomorze

Post autor: dzikx » 02 sty 2019, 23:50

Abk jedzie trochę ale ciężko o dobre. ADA dobre tylko do miasta i mało kto się zna na nich. Abt po prostu jedzie. na początek powinno wystarczyć. v drogie ale to jak z wszystkim jak trafisz to wszystko może być drogie. Dalej kwestia kryteriów czy moc czy spalanie. czy dźwięk.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3664
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 03 sty 2019, 07:41

jeżdżę ABT 3 rok i złego słowa nie powiem na ten silnik, poza jedynie brakiem przyspieszeń, to ten silnik jest rewelacyjny na co dzień.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

Zablokowany

Wróć do „Inne.”


Akumulatory samochodowe Audi 80
hamulce