chodor pisze:myślałeś może o tym by słupki i dach też prysnąć w czarno?
Powiem szczerze, że nie zastanawiałem się nad tym.. Może i by to jakoś wyglądało hmm, trzeba by VT zrobić.
Wczoraj były pierwsze próbne jazdy z boostem Tego dźwięku nie da się opisać! Muszę jeszcze popracować nad doładowaniem bo ładuje 0,7b a winien 1 - 1.1
[ Dodano: 2019-01-07, 19:32 ]
Z wczorajszego wietrzenia
[ Dodano: 2019-01-07, 20:29 ]
Nie znalazłem nigdzie info co do geometrii zawieszenia - zna koś prawidłowe/fabryczne kąty pochylenia koł przedniej i tylnej osi do B3 quattro?? Chcę natyle dać lekki negatyw co Wy na to?
I jeszcze jedno ile dokładnie oliwy wchodzi do dyfra? AEC/ARS
po 1 imo Blondyneczka wyglądała by lepiej taka czarno biała zadziora do tego tylne szybki bym jeszcze przyciemnił
albo chociaż tylko tylne szybki przyciemnić
jakoś tak oczami wyobraźni mi się to widzi na +
a po 2 to po co Ci negatyw? imo bez sensu ani to praktycznie ani nic
chodor, Dziękuję za spostrzeżenia i wypowiedź. Nad wizualnym końcowym wygłądem jeszcze się zastanowię... Do zmian dojdzie jeszcze przedni zderzak S2 i błotniki B4 + oczywiście scalaki i zderzak tył do zmiany od Coupe. Maskę chce zostawić B3. Widziałem takie połączenie i wpadło mi w oko
Dodatkowo lustra od RS i tak mi się to widzi
Panowie, motor nie był w pełni rozgrzany, R5 pazury pokazuje dopiero podczas jazdy tak od 3500 rpm to dopiero melodia Na pewno wrzuce jakieś nagrania z GoPro podczas jazdy.
Co tu więcej pisać, jestem mega zajarany dźwiękiem, że w końcu mogę się przejechać choć co prawda mam parę zastrzeżeń ale to do ogarnięcia tematy.
Muszę dokładnie jeszcze przejrzeć układ bo bije max 0.7b obstawiam DV albo spężyne WG.
Choć przy tym drobnym ciśnieniu jest i tak nieźle