[ Avant TDI ] R.I.P
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
W Avancie posypał się synchronizator 3 biegu , więc skrzynia do wywalenia , na jej miejsce wleci nieco dłuższa skrzynia od AWX'a o oznaczeniu GGB , nowy olej fuchs i dodatek LM do manualnej skrzyni biegów.
Od razu założone zostanie sprzęgło 240 mm od Duczus'ia i rozrusznik Valeo.
Dodatkowo zostanie zamontowany zregenerowany zestaw zacisków hamulcowych i nastąpi przejście na tarczę wentylowaną 280 mm .
Jutro odstawiam auto do ciepłego warsztatu żeby obeschło trochę i we wtorek zaczynamy działania
Od razu założone zostanie sprzęgło 240 mm od Duczus'ia i rozrusznik Valeo.
Dodatkowo zostanie zamontowany zregenerowany zestaw zacisków hamulcowych i nastąpi przejście na tarczę wentylowaną 280 mm .
Jutro odstawiam auto do ciepłego warsztatu żeby obeschło trochę i we wtorek zaczynamy działania
Ostatnio zmieniony 13 sty 2019, 19:10 przez Krzysiek 84, łącznie zmieniany 1 raz.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Roman_S pisze:Kawał dobrej roboty, poskładane czysto i z dbałością. Lubię Twoje relacje
Dzięki , że podobają się Tobie te rezania
jarzma nasze pasują , jak też i te od aluminiowych zacisków.jaro7427 pisze:czy po zmianie tych zacisków z tyłu linki standardowe hamulca ręcznego pasują bez problemu i czy jarzma tych zacisków też trzeba zmieniać czy pasują oryginały z 80-tki
linka też ori zostaje , tylko nie mocowałem już jej do belki obok tej osłony blaszanej, na górze jest też już mało miejsca między oponą a sprężyną.
Jeśli chcesz jak najmniejszym kosztem rezania , to zaciski z A4 B7 montuj , linka dołem idzie jak u nas , tylko przewód elastyczny zmieniasz.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko