[B4 1.9 1Z] dodanie gazu z opóźnieniem podczas jazdy
[B4 1.9 1Z] dodanie gazu z opóźnieniem podczas jazdy
Witam, nie dawno kupilem te fajne auto ale zauwazylem iz podczas jazdy jest tak: dodaje gazu puszczam gaz- auto toczy sie na biegu za chwile daje gazu wtedy jest pauza zero reakcji a za ok 2 sekundy jest reakcja. Co moze byc powodem takiego zachowania? filtr paliwa?
skad wyczytac jaki typ silnika u mnie siedzi? mam 1.9 tdi
przy okazji zapytam jesli chodzi o centralny zamek a wiec dlaczego zamykac zamyka ale nie otwiera? czy to moze byc uszkodzony przekaznik w pompce centralnego zamka? otwierajac z prawej i z lewej strony ten sam objaw.
na desce rozdzielczej przy swiatlach awaryjnych ,przeciwmglowych itp. mam wkladke na kluczyk ma odciety kabel. do czego to sluzy?cos istotnego?
przepraszam nie mam polskiej klawiatury.
skad wyczytac jaki typ silnika u mnie siedzi? mam 1.9 tdi
przy okazji zapytam jesli chodzi o centralny zamek a wiec dlaczego zamykac zamyka ale nie otwiera? czy to moze byc uszkodzony przekaznik w pompce centralnego zamka? otwierajac z prawej i z lewej strony ten sam objaw.
na desce rozdzielczej przy swiatlach awaryjnych ,przeciwmglowych itp. mam wkladke na kluczyk ma odciety kabel. do czego to sluzy?cos istotnego?
przepraszam nie mam polskiej klawiatury.
Ostatnio zmieniony 09 lut 2019, 16:28 przez darcjusz, łącznie zmieniany 1 raz.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
darcjusz, _powitania.
Skoro nie jesteś pewny jaki masz silnik , to wrzuć foto spod maski.
Najprościej to silnik AAZ ma pompe na linkę.
Skoro piszesz , że TDi , to teraz zależy jeszcze na jakim osprzecie .
Może masz bardzo dużo pęcherzy powietrza w paliwie i wypadałoby zmienić filtr paliwa na taki z golfa mk2 , Filtron PP 838
Skoro nie jesteś pewny jaki masz silnik , to wrzuć foto spod maski.
Najprościej to silnik AAZ ma pompe na linkę.
Skoro piszesz , że TDi , to teraz zależy jeszcze na jakim osprzecie .
Może masz bardzo dużo pęcherzy powietrza w paliwie i wypadałoby zmienić filtr paliwa na taki z golfa mk2 , Filtron PP 838
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
Stary bosch
ps popraw profil bo nie ma czegoś takiego jak b4 i silnik DS tylko 1Z w twoim przypadku, temat też źle ale już poprawiłem.
nie, bo niby jakidarcjusz pisze:ma to jakis zwiazek ze sprzeglem?
to tylko ten kto to zakładał wie, trzeba pewnie szukać po kabelkach. Obstawiam że jakiś system antykradzieżowy.darcjusz pisze:tajemniczy kluczyk z.przecietym kablem z tylu co to moze byc ?
ps popraw profil bo nie ma czegoś takiego jak b4 i silnik DS tylko 1Z w twoim przypadku, temat też źle ale już poprawiłem.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Winny nastawnik potencjometryczny ,opisane objawy czyli brak reakcji na gaz ,wracajacy po wcisnieciu sprzęgła ,to najbardziej typowe ,wrecz "ksiazkowe " objawy jego fiksowania ."Naprawa " to albo wymiana na sprawny ,albo regeneracja ,albo przeróbka na indukcyjny .darcjusz pisze: jak wcisne sprzeglo to wtedy reaguje na gaz a jak sie toczy na biegu dluzsza chwile to nie ma reakcji.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 10
- Rejestracja: 16 lut 2014, 10:12
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Podhale
Daj centralkę do obejrzenia jakiemuś elektronikowi u mnie były zimne luty i po poprawieniu działa już kilka lat centralka jest narażona na duże różnice temperatur a to już lata i tak się dzieje zima lato trzeba wziąsć lupe dokładnie obejrzeć i poprawić szczególnie te główne .Jak nie pomoże to trzeba szukać gdzie indziej .darcjusz pisze: czy to moze byc uszkodzony przekaznik w pompce centralnego zamka? otwierajac z prawej i z lewej strony ten sam objaw.
juz dziala popukalem w przekazniki. auto ktore nie dawno kupilem widac ze stalo jakis czas. chyba ze zbieg okolicznosciaandrzejj pisze:Daj centralkę do obejrzenia jakiemuś elektronikowi u mnie były zimne luty i po poprawieniu działa już kilka lat centralka jest narażona na duże różnice temperatur a to już lata i tak się dzieje zima lato trzeba wziąsć lupe dokładnie obejrzeć i poprawić szczególnie te główne .Jak nie pomoże to trzeba szukać gdzie indziej .darcjusz pisze: czy to moze byc uszkodzony przekaznik w pompce centralnego zamka? otwierajac z prawej i z lewej strony ten sam objaw.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
zajebiście by bylo , kupilem fajne auto za bezcen nie dziala sporo rzeczy ale poogarniam juz sobie tak powiedzialem. Nie chce juz zakladac nowego tematu ale dzisiaj posmigalem dalej i zauwazylem tez ze nie ma ogrzewania probowalem odpowietrzyc nagrzewnice poszlo powietrze zacza leciec plyn ale slabiutko grzeje prawie wcale. patrzylem to na powrotnym przewodzie wcale nie leci yyyy czy to nie dziala pompa wody? jakos specjalnie cisnienia nie ma na gumowym wiekszym przewodzie... a rozgrzany na max. chlodnica do polowy goraca . Przewody nagrzewnicy .. cieplejsze lekko od reki z pompy przewod tak jakby tez nie zbyt goracy. jak pompuje grubym przewodem to nabiera kurewsko mocno temp... nie wiem oco chodzi.Krzysiek 84 pisze:darcjusz, Widzę , że jesteś z Białegostoku.
Będzie może w lutym jakiś spot , to spiszemy się , weźmie się Vaga i popatrzy co tam masz poustawiane i jak.
Ostatnio spot był w Barze na Składnicy , połączony z kuligiem.