Witam, posiadam Audi 90 2.2 KV i posiadam problem, iż równo przy 5000 obrotów odcina mi paliwo. Wszystko inne działa cacy, odkryłem iż odpowiada za to przekaźnik pompy paliwa, co sprawdziłem spinając kablem dwa największe wtyki, w rezultacie czego nie było odcinki w ogóle, ale pompa paliwa chodziła non stop co raczej nie wchodzi w grę.
Posiadam aktualnie zamiennik, który jest teoretycznie pasujący do samochodu, ale jak widać z opisanego przeze mnie problemu jednak nie do końca. Przekaźnik z silnika 2.3 NG teoretycznie pasuje, praktycznie nie działa w ogóle, nawet pompa się nie załącza przed zakręceniem silnika.
Teraz pytanie, czy ktoś się orientuje jaki przekaźnik by pasował oraz działał należycie?
[B3 2.2 KV] Przekaźnik pompy paliwa
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Chyba powinien być taki: 443 907 385 F
https://nemigaparts.com/cat_spares/etka ... 71/120200/
Ten przekaźnik różnic sie od tego od NG bo ma wbudowaną elektronikę która sprawdza obroty silnika. NG to prosty przekaźnik, którym steruje ECU.
https://nemigaparts.com/cat_spares/etka ... 71/120200/
Ten przekaźnik różnic sie od tego od NG bo ma wbudowaną elektronikę która sprawdza obroty silnika. NG to prosty przekaźnik, którym steruje ECU.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 20
- Rejestracja: 11 paź 2018, 10:35
- Imię: Bartłomiej
- Model: Audi 90 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KV
Dzięki Krzysiek za podesłanie linka do tematu, już coś napisałem o sobie, może też założę temat o samochodzie.
Co do przekaźnika, posiadam Topran 103 420, który no właśnie według numerów OEM jest pasującym zamiennikiem.
Może kiedyś spróbuję wymienić na przekaźnik innej marki, ale 5000 obrotów na razie mi wystarcza, więc nie mam parcia. Jeżeli ktoś ma zamontowany zamiennik w tym silniku i nie ma tego problemu niech da znać jaki model, będę wdzięczny.
Co do przekaźnika, posiadam Topran 103 420, który no właśnie według numerów OEM jest pasującym zamiennikiem.
Może kiedyś spróbuję wymienić na przekaźnik innej marki, ale 5000 obrotów na razie mi wystarcza, więc nie mam parcia. Jeżeli ktoś ma zamontowany zamiennik w tym silniku i nie ma tego problemu niech da znać jaki model, będę wdzięczny.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 20
- Rejestracja: 11 paź 2018, 10:35
- Imię: Bartłomiej
- Model: Audi 90 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KV
Leo, widzę że nie rozumiesz problemu. Z chęcią kupiłbym przekaźnik pozbawiony owego mankamentu, pytanie tylko który by to był. Jeżeli znasz z własnego doświadczenia przekaźnik pasujący do tego silnika pozbawiony tego problemu, proszę podziel się tą wiedzą.
Maciek, myślałem nad pogrzebaniem w nim, ale nie wiem czy chcę ryzykować pozbawienie siebie jedynego sprawnego egzemplarza jaki mam na stanie. Bez tego musiałbym spinać za każdym razem jak chcę gdzieś jechać piny kablem, co byłoby trochę uciążliwe.
Maciek, myślałem nad pogrzebaniem w nim, ale nie wiem czy chcę ryzykować pozbawienie siebie jedynego sprawnego egzemplarza jaki mam na stanie. Bez tego musiałbym spinać za każdym razem jak chcę gdzieś jechać piny kablem, co byłoby trochę uciążliwe.