Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3/b4 all] Nie działa nawiew na I,II,III biegu

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 20 cze 2018, 19:32

Pewnie to będą szczotki.

airwolf
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 15 kwie 2018, 16:05
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: airwolf » 20 cze 2018, 21:03

Dmuchawa wymieniona na nową i nadal to samo zostaje mi tylko opornik i sam panel. teraz 2 bieg chodzi tak słabo jak 1 więc jutro wymienię opornik i zobaczę . W sumie jak by panel był walnięty to wcale nie było by nawiewu a mam tak 1 działa, 2 działa jak jedynka słabo czasem zaskoczy i jest dobrze 3 działa i 4 działa.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 20 cze 2018, 21:11

Jak opornica pada , to dmuchawa chodzi tylko na najszybszym biegu.
U mnie problemem były szczotki i też na dziurach czasami łapało , zmieniłem dmuchawe i jest ok,
Czasem jeszcze blaszki w panelu nawiewu potrafią słabo łączyć.

airwolf
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 15 kwie 2018, 16:05
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: airwolf » 20 cze 2018, 22:06

Czy panel z klimą jest inny ? bo mam klimę i w razie jak się okaże że panel to chce kupić drugi używany.

Więc tak został mi Panel.Dmuchawa nowa i opornik dziś zmieniłem na nowy był jeszcze oryginalny i zlutowany na drut.

Jakieś porady jak wyjąc ten panel ?

Więc udało się naprawić okazały się te słynne blaszki więc tak wyjąłem radio docisnąłem blaszki palcami i poprowadziłem inaczej kabel od anteny bo był między blaszkami a radiem i chyba on dociskał te blaszki i nie łączyło na drugim biegu. Więc zawsze trzeba zacząć od opornicy potem od panela jak nie działa tylko jeden bieg. Teraz żeby było śmieszniej to nowa dmuchawa zaczeła piszczeć :D . Firma Thermotec. jak pytałem w ASO o dmuchawę to 1500 zł XD. Co ciekawe do wersji z klimą są 2 rodzaje do manualnej i do klimatronika. Ale jest tylko różnica w wirniku w manualnej jest pełny środek wirnika a w automatycznej jest z dziurami. XD . No nic wszystko działa dziękuje za porady .

h/k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1041
Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
Imię: Łukasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Rumia

Post autor: h/k » 23 cze 2018, 15:48

Czasem jeszcze blaszki w panelu nawiewu potrafią słabo łączyć.
Sam tak miałem z I czy II biegiem po wymianie nagrzewnicy - wystarczyło tylko wypiąć i wpiąć kostkę nawiewu. To chyba najprostsza naprawa jaką kiedykolwiek zrobiłem w samochodzie. :-D
Zamiast mozolnej rozbiórki warto zrobić nawet jeden taki mały ruch i problem czasem znika.
Był - wierny Golf III 1.8 AAM 1991 "Łaciatek"
Jest - równie wierna 80 B4 2.0 ABK 1993 "kombi-limuzyna"

Szanuj swoją Osiemdziesiątkę - ich już nie przybędzie...

Roman_S
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1582
Rejestracja: 23 cze 2013, 15:47
Imię: Rafał

Post autor: Roman_S » 21 lut 2019, 11:41

Witam, u mnie taka sytuacja - wszystkie biegi nawiewu działają dobrze, problem jedynie jest z 3 - czasem jak przekręcę z 2 na 3 to zaczyna wiać mocniej a czasem nie i dopiero jak np. wjadę w jakąś dziurę to 3 zaskakuje dobrze. Wyjąłem panel i pooglądałem z każdej strony, wyczyściłem blaszki, nic dziwnego nie zauważyełm. Opornik przy wiatraku jest w porządku. Czy wina leży po stronie samego silnika dmuchawy?

airwolf
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 15 kwie 2018, 16:05
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: airwolf » 21 lut 2019, 18:31

dognij te blaszki palcami . co są u góry panela

h/k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1041
Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
Imię: Łukasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Rumia

Post autor: h/k » 22 lut 2019, 15:31

Może pomóc, jednak u mnie rozwiązanie wcześniej opisanego problemu braku II biegu skończyło się na wybiciu luźnych nitów (a najlepiej wywalić je wszystkie), bardzo delikatnym przeczyszczeniu styków i wkręceniu śrubek bodajże M 2,5. Działa już ponad pół roku.
Był - wierny Golf III 1.8 AAM 1991 "Łaciatek"
Jest - równie wierna 80 B4 2.0 ABK 1993 "kombi-limuzyna"

Szanuj swoją Osiemdziesiątkę - ich już nie przybędzie...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nawiew, klimatyzacja, ogrzewanie.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga