Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABK] Leje się olej z obudowy chłodniczki oleju.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 01 kwie 2015, 16:39

wojcenty pisze:filtr z mahla.
jaki filtr :shock:
Wywal to gówno zwane filtronem i kup mana. Sam miełem problemy z zapalającą się kontrolką oleju właśnie na filtronie, wywalilem to dałem mana i niegdy więcej się to nie powtórzyło a już trzenego nana zalożyłem.
Druga sprawa; robiłeś remont silnika i lejesz olej 15 W :shock: iw dodatku jekiś stary, nawet się do tego nie przyznawaj.
Może się mylę ale operaci docierania silnika używa się dużo żadszego oleju 0W lub 5W.

wojcenty
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 06 lut 2014, 13:59

Post autor: wojcenty » 01 kwie 2015, 22:50

Zrobię tak jak mówisz kupie lepszy filtr mam nadzieje ze przestanie się lac z pod filtra i nie będzie się zapalała ta kontrolka . I mam pytanie skoro silnik ma przejechane 300 tys juz nie ważne na jakim oleju go docieralem, ale jaki mam teraz wlac olej 15w taki na jakim jeździł wcześniej czy jakiś inny bo juz zglupialem.?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 02 kwie 2015, 07:46

wojcenty, lej przynajmniej 10W

wojcenty
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 06 lut 2014, 13:59

Post autor: wojcenty » 06 kwie 2015, 13:03

Witam. Problem rozwiązany dla tych co mają podobny problem jak u mnie do wymiany był czujnik ciśnienia oleju kto by się spodziewał ze narobi tyle kłopotu.

h/k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1064
Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
Imię: Łukasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Rumia

Post autor: h/k » 19 mar 2019, 15:33

Witam
Odświeżę temat. Mam lekkie zapocenie przy chłodniczce oleju i chciałbym wymienić uszczelkę, by nie było przygód - zdarzają się trasy nawet ponad 1000 km. Czy oprócz wymiany oringu wskazana jest też wymiana uszczelki na bloku silnika? Może lepiej nie ruszać jak tam nic nie cieknie? Jeszcze dokładnie zerknę czy przy niej na 100%:jest sucho.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 19 mar 2019, 15:52

h/k, jeśli tam nie cieknie to bym nie zaczepiał ;-)

h/k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1064
Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
Imię: Łukasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Rumia

Post autor: h/k » 21 mar 2019, 06:09

Dzięki za poradę. Wymienię wtedy tylko ten oring. :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl